اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

حضور ملت ایران در همه صحنه‌ها، رمز استمرار انقلاب اسلامی ایران است

حضور ملت ایران در همه صحنه‌ها، رمز استمرار انقلاب اسلامی ایران است
سردار کشکولی گفت: حضور ملت ایران در همه صحنه‌ها، رمز استمرار انقلاب اسلامی ایران است و یکی از این صحنه‌ها انتخابات می‌باشد که همیشه با حضور پرشور برگزار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان پلدختر اظهار داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم در تعیین سرنوشت کشور و در عرصه سیاسی مشارکت نداشتند و نظر ملت، جوانان، فرهیختگان و نخبگان مهم نبود اما امام(ره) شرایط را برای ایجاد یک حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی فراهم نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با بیان اینکه بیداری، روشنگری و بصیرت دهی مردم با هدایت امام(ره) آغازشد، افزود: قیام ۱۵خرداد زمینه ساز این تحول شد و بعد از سال‌ها مجاهدت، انقلاب اسلامی ایران در ۲۲بهمن به پیروزی رسید و در فروردین سال ۵۸ ملت ایران با مشارکت ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی ایران رای دادند و اولین انتخابات در کشور شکل گرفت.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در طول این سال‌ها انتخابات زیادی در کشور برگزار شده و مردم با آرای خود در سرنوشت کشور سهیم می‌شوند که یکی از دلایل استمرار انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم در صحنه بوده است.

,

وی بیان کرد: کشور ایران در هر عرصه با پشتوانه مردمی در مسیر حرکت خود را ادامه می دهد به طوری که در دوران دفاع مقدس با ایستادگی مردم در مقابل رژیم بعث عراق به پیروزی رسیدیم.

,

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه یک رای و حضور هر نفر در انتخابات یک ضرورت است، گفت: مشارکت همه در صحنه لازم است به طوری که در فتنه ۸۸ هشت ماه کشور معطل شد که ملت ایران در حماسه ۹دی این فتنه را جمع کردند، همچنین ملت ایران در صحنه هایی از همدلی مانند سیل، زلزله و کرونا برای خدمت به دیگران در صحنه حضور دارند.

,

وی خاطرنشان کرد: در ایام کرونا وقتی کمبود ماسک وجود داشت، بسیاری اقدام به تولید ماسک کردند تا بتوانند نیاز هموطن خود را تامین نمایند و نشان دادند از عرصه دفاع مقدس تا سیل و کرونا کنار هم هستند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: انتخابات در ایران به بهترین و سالم‌ترین شکل برگزار می شود، از همه طیف‌ها وارد عرصه انتخابات می شوند و این به معنای آزادی است.

,

وی گفت: در روز ۲۸ خرداد ملت ایران با مشارکت بالا در انتخابات اقدام به انتخاب کاندیدای مورد نظر می کنند و حماسه ای دیگر را خلق می کنند و نقش مردم در معادلات مهم و موثری است که امروز به برکت همین حضور شاهد تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

,

سردار کشکولی با اشاره به پیشرفت های نظامی ایران اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران عرصه برای پیشرفت کشور فراهم شد به‌طوری که در بُعد نظامی ایران پیشرفت های زیادی داشته و این افتخار دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

وی با تاکید بر انتخاب اصلح افزود: ولایتمداری، مردم داری، دوری از اشراف گری و کارآمدی از مهمترین شاخصه های کاندیدای اصلح است که باید مد نظر باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه