اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد

ثبت ۴۶۶ تخلف انتخاباتی در فضای مجازی/ سرقت‌ها در دو ماه ابتدایی امسال ۱۱ درصد کاهش یافت

ثبت ۴۶۶ تخلف انتخاباتی در فضای مجازی/ سرقت‌ها در دو ماه ابتدایی امسال ۱۱ درصد کاهش یافت
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، با اشاره به تمهیدات اندیشه شده برای تامین امنیت انتخابات، گفت: تمهیدات لازم برای تأمین امنیت سه هزار و ۳۴۱ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده و به همکاری نیروهای امنیتی سپاه و بسیج، آمادگی صد در صدی نیروی انتظامی استان فراهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری در خصوص امنیت انتخابات، اظهار کرد: وضعیت امنیتی استان مطلوب است، با فعالیت نیروهای پلیس برای فراهم شدن بستر یک وضعیت مطلوب در کنترل جرایم و مجرمان سابقه دار و همچنین فراهم شدن بستر مناسب برای فعال شدن ستادها و رقابت نامزدها در سطح استان شاهد هستیم و تاکنون بجز موارد جزئی، مورد خاصی نداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

*با همکاری یکدیگر در انتخابات شاهد بهبود شرایط باشیم

, *با همکاری یکدیگر در انتخابات شاهد بهبود شرایط باشیم, *با همکاری یکدیگر در انتخابات شاهد بهبود شرایط باشیم,

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه به همدلی  مردم اصفهان، افزود:  با توجه به تحریم‌های ظالمانه، شرایط انتخابات امسال متفاوت است و ما باید با یک حرکت جهادی و با عنایت به شعار مقام معظم رهبری پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه اقتصادی با حضور ملت انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم و در نیمه دوم سال شاهد بهبود شرایط باشیم.

,

وی افزود: تاکنون ۴۶۶ تخلف انتخاباتی در فضای مجازی ثبت شده است، اما موارد خاصی در حوزه تبلیغات انتخابات نداشتیم و فارغ از هرگونه جبهه سیاسی نامزدهای انتخاباتی برای ما یکسان هستند و زمینه را برای رقابت‌های سالم و برابر فراهم خواهیم کرد.

,

وی  با بیان اینکه ۷۱۵ هزار و ۲۸۶ تماس مردمی از طریق سامانه ۱۱۰ در دو ماهه گذشته ثبت شده است،گفت: از این تعداد تماس حدود ۵۸۶ هزار و ۹۷۳ مورد عملیاتی شده است؛ در این ارتباط ۱۵ درصد تماس‌ها مربوط به تصادفات، ۱۰درصد سرقت‌ها، ۱۱ درصد مزاحمت، سه درصد مواد مخدر، یک درصد سایبری، یک درصد اقتصادی، ۲۳ درصد نزاع و درگیری و شش درصد سایر موضوعات بوده است.

,

*دو ماه اول سال همراه با کاهش ۱۱ درصد سرقت‌ها

, *دو ماه اول سال همراه با کاهش ۱۱ درصد سرقت‌ها, *دو ماه اول سال همراه با کاهش ۱۱ درصد سرقت‌ها,

میرحیدری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیان کرد: در دو ماهه گذشته مجموع سرقت‌ها ۱۱ درصد کاهش داشته و تمام جرایم به جز دو مورد کاهش داشته است. انتظار داریم شهرداری ها و اتحادیه های صنفی همکاری کنند تا بتوانیم از سرقت اماکن جلوگیری کنیم.

,

*خرده فروشان مواد مخدر در الویت کار

, *خرده فروشان مواد مخدر در الویت کار, *خرده فروشان مواد مخدر در الویت کار,

وی تصریح کرد:کاهش ۱۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم و ۱۱ تن و ۵۲۹ کیلو مواد مخدر در استان کشف شد.

,

وی با اشاره به تصادفات دوماه گذشته، ابراز کرد: شاهد کاهش ۱۹ درصدی فوتی های تصادفات و افزایش ۲۸ درصدی مجروحان تصادفات در استان بودیم. در حوزه تصادفات برون شهری پنج درصد کاهش مرگ ومیر و در حوزه تصادفات درون شهری ۳۷ درصد کاهش متوفیان  را داشتیم. همچنین بیشترین تصادفات ساعت ۱۴ تا ۱۶ و از نظر جغرافیایی در ۳۰ کلیومتری شهرها اتفاق می‌افتد.

,

*شاهد کاهش ۱۷ درصدی شرارت ها هستیم

, *شاهد کاهش ۱۷ درصدی شرارت ها هستیم, *شاهد کاهش ۱۷ درصدی شرارت ها هستیم,

میر حیدری با تایید بر فرهنگ غنی مردم اصفهان، گفت:  نزاع و درگیری در استان روند افزایش داشته و در دو ماهه رشد ۳۱ درصد نزاع و درگیری در استان داشتیم. و با اقدامات پلیس شاهد کاهش ۱۷ درصدی شرارت ها هستیم.

,

وی همچنین اعلام کرد: کاهش ۱۳ درصدی وقوع جعل در استان و افزایش ۱۶.۵ درصدی کشف جعل در دو ماهه اول سال را داشتیم و افزایش ۷.۶ درصدی کشف کلاهبرداری، افزایش ۲۸ درصدی جرایم رایانه ای و افزایش پنج درصدی کشف جرایم رایانه ای، کاهش ۳۱ درصدی برداشت اینترنتی غیرمجاز، افزایش ۱۱۲ درصدی کلاهبرداری رایانه ای، افزایش ۲۵ درصدی نشر اکاذیب، افزایش ۵۸ درصدی دسترسی غیرمجاز به داده ها و افزایش ۳۲ درصدی مزاحمت های اینترنتی را در استان داشته ایم.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: نزاع و درگیری ۳۱ درصد در استان رشد داشته است . همچنین دستگیری اراذل و اوباش ۱۱.۵ درصد افزایش یافته است و خوشبختانه نیروهای انتظامی با پشتکار به ادامه ار خود برای مقابله با این جرایم می پردازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه