اخبار داغ

اعلام حمایت رسمی تعدادی از نمایندگان استان اصفهان از کاندیداهای جبهه انقلاب

اعلام حمایت رسمی تعدادی از نمایندگان استان اصفهان از کاندیداهای جبهه انقلاب
بررسی صفحات اجتماعی نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نشان دهنده حمایت صریح تعدادی از ایشان از کاندیداهای جبهه انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ تا انتخابات مهم 1400 کمتر از 9 روز باقی مانده است، بررسی صفحات نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در شبکه‌های اجتماعی که آن را می‌توان مواضع رسمی ایشان قلمداد کرد، نشان دهنده حمایت صریح چند تن از نمایندگان استان از کاندیداهای ریاست جمهوری جبهه انقلاب دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

از بین هفت کاندیدای تأیید صلاحیت شده برای حضور در آوردگاه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری 28 خرداد، سیدابراهیم رئیسی، سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علیرضا زاکانی با عملکرد مشخص و مواضع روشن خود در جبهه انقلاب قرار دارند و تا حدودی نیز می‌توان محسن رضایی را منسوب به همین طیف دانست هر چند این نامزد باسابقه انتخابات ریاست جمهوری خیلی کاندیدای منتخب جبهه انقلاب محسوب نمی‌شود.

,

از میان نمایندگان استان اصفهان زهرا شیخی مبارکه، نماینده مردم اصفهان، با پذیرش مسئولیت رئیس ستاد امیر حسین قاضی زاده هاشمی در استان اصفهان به صورت رسمی حمایت خود از جبهه انقلاب و این کاندیدا را اعلام کرده است.

,

, ,

 

,

رحمت اله فیروزی پور بادی، نماینده نطنز، بادرود و قمصر، نیز که با حضور در مراسم افتتاح ستاد سیدابراهیم رئیسی در حوزه انتخابیه خود رسماً حمایت خود از این کاندیدای جبهه انقلاب را اعلام کرده به عنوان «عضو شورای مرکزی و سیاستگزاری نهضت هر خانه یک ستاد» انتخاب شده است.

,

همچنین حسین محمدصالحی دارانی، نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت، نیز علاوه بر حضور در مراسم افتتاح ستادهای سیدابراهیم رئیسی در حوزه انتخابیه خود، به عضویت «شورای مرکزی و سیاستگزاری نهضت هر خانه یک ستاد» درآمده و رسماً در صف حامیان شناخته شده ترین نامزد جبهه انقلاب درآمده است.

,

, ,

 

,

سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان، نیز جزء کاندیداهایی است که با انتشار توئیتی از جبهه انقلاب حمایت کرده و خواستار تعیین یک کاندیدای واحد برای این جبهه در انتخابات شده است.

,

هرچند سایر نمایندگان استان اصفهان از طیف نیروهای انقلابی بوده و می‌توان حدس زد به کدام کاندیدای ریاست جمهوری رأی خواهند داد اما تاکنون به صورت رسمی در شبکه‌های اجتماعی خود، حمایتشان از کاندیدای خاصی را اعلام نکرده‌اند. بسیار دور از ذهن است نمایندگان این استان در فرصت باقیمانده تا روز انتخابات از کاندیداهایی غیر از نامزدهای جبهه انقلاب اعلام حمایت کنند.

,

 

,

, ,

بر اساس نظرسنجی‌ها سیدابراهیم رئیسی در صدر اقبال عمومی برای کسب کرسی ریاست جمهوری در بین همه کاندیداهای ریاست جمهوری قرار دارد و بعد از پخش دو مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری در مجلس، آرای علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی، دو کاندیدای دیگر این جبهه با شتاب بالایی رو به افزایش است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه