اخبار داغ

امیر حیدری:

حضور حداکثری در انتخابات پرچم داری راه شهدا است

حضور حداکثری در انتخابات پرچم داری راه شهدا است
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز شاخص ولایت محوری و پرچم داری راه شهدای اسلام و دفاع مقدس حضور حداکثری و موثر در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در همایش سیاسی فرماندهان نزاجا با اشاره به رضایت فرمانده معظم کل قوا از نیروی زمینی گفت: تاثیر معنوی ولایت مداری و ولایت محوری رضایت الهی و رضایت ولایت فقیه است که به همت فرماندهان، مسئولین و کارکنان نیروی زمینی این رضایت خاطر از جانب مقام معظم رهبری جلب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ولایت محوری و ولایت مداری امری جامع است و فقط در دستورات و آموزش های نظامی محدود نمی شود بلکه در همه امور و هر لحظه قابل اجرا و ارزیابی است.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: امروز میزان و ملاک ولایت مداری و ولایت محوری ما از صندوق های رای خارج می شود و ملت با بصیرت ایران باید آگاه باشد که در انتخابات پیش رو مسئولیت مهمی دارد و مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را از همه مسلمین مطالبه دارند.

,

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات با تمام توان پای کار آمده و ما نیز با تمام تلاش و توان باید پیروز این میدان شویم.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود شاخص ولایت محوری و پرچم داری راه شهدای اسلام و دفاع مقدس را حضور حداکثری و موثر در انتخابات دانست و گفت: آسان کردن شرایط حضور کارکنان پای صندوق های رای وظیفه اصلی فرماندهان است زیرا فرماندهان با نقش تاثیرگذار خود برای آحاد مردم و کارکنان الگوی بسیار قابل اتکایی هستند.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: قیام امروز ما با شلیک توپ و موشک نیست، قیام امروز ما و کارکنان نزاجا، مشارکت حداکثری در انتخابات است زیرا بالغ بر صد و پنجاه رسانه رادیویی و تلویزیونی دشمن برای تبلیغات منفی بر ضد انتخاب ایران فعال شده اند و این جدا از فعالیت های مستکبرین در فضای مجازی است.  

,

وی در پایان اظهار داشت: در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری، شاخص حضور نیروی زمینی ۱۳ درصد بالاتر از میانگین جامعه بوده است و با فضای بصیرت افزا و آگاهی بخشی که در یگان های نیروی زمینی شکل گرفته امسال نیز با عنایت الهی در عرصه انتخابات سربلند بیرون خواهیم آمد به شرطی که هر کس مسئولیت خودش را به درستی انجام دهد و بداند که حتی یک رای هم بسیار مهم و حیاتی است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه