اخبار داغ

در آخرین روز کاری هفته و با ۸۸۲۳ واحد نزول؛

بورس قرمزپوش شد/ ارزش معاملات تالار شیشه‌ای از ۱۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد

بورس قرمزپوش شد/ ارزش معاملات تالار شیشه‌ای از ۱۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۸۸۲۳ واحد کاهش به یک میلیون و ۱۵۱ هزار واحد رسید و ارزش معاملات بازار سهام از ۱۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز چهارشنبه و در آخرین روز کاری هفته با توجه به افزایش عرضه‌ها، قرمزپوش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازار سرمایه در چند روز گذشته با بهبود تقاضا در نماد‌های بزرگ و افزایش تقاضا در نمادهای کوچک روند مثبتی داشت اما معاملات روز جاری با توجه به فشار فروش با افت قیمت‌ها آغاز شد و بازار را قرمز رنگ کرد؛ البته در اکثر نمادها با تعادل میان خریداران و فروشندگان، داد‌و‌ستدها انجام می‌شد.

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۷۶۹ هزار معامله انجام دادند که مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۰۲ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۷۶۹ هزار معامله انجام دادند که مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۰۲ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۱۵ هزار و ۵۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۳۷۷۸ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۴۳۵ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۸۸۲۳ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۴۱ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن هم با ۳۲۰۲ واحد افت به ۳۸۰ هزار و ۷۴۷ واحد رسید.

, شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۸۸۲۳ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۴۱ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن هم با ۳۲۰۲ واحد افت به ۳۸۰ هزار و ۷۴۷ واحد رسید.,

معامله گران در بورس تهران بیش از ۸ میلیارد و ۴۵۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۵۳۹ هزار نوبت و به ارزش ۶۲۲۵ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه‌گذاری‌غدیر، معدنی و صنعتی چادرملو و پالایش نفت تهران بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند و نماد ایران‌ خودرو بیشترین اثر مثبت را ثبت کرد.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۱۷۵ واحد نزول به ۱۷ هزار و ۴۸۴ میلیارد تومان رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران امروز با ۱۷۵ واحد نزول به ۱۷ هزار و ۴۸۴ میلیارد تومان رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۴۵ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۲۳ هزار معامله و به ارزش ۸۸۳۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بیمه تجارت نو، صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، تولید نیروی برق دماوند و ذوب آهن اصفهان با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نماد پلیمر آریا ساسول با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شد.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه