اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان:

آغاز رزمایش حضرت روح الله همزمان با شروع دهه کرامت

آغاز رزمایش حضرت روح الله همزمان با شروع دهه کرامت
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از برگزاری رزمایش حضرت روح الله همزمان با آغاز دهه کرامت خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رزمایش خدمت رسانی در یک گستره بزرگ و یکپارچه برای وفاق و همدلی بسیج و گروه های جهادی با همه آحاد مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سرهنگ حسن عجمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری رزمایش حضرت روح الله (ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارگیری در آزمون بزرگ انتخابات، اظهار کرد: در بسیج سازندگی ثابت شده است که ما با حرکت های انقلابی و جهادی می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان ادامه داد: امروز اگر در برخی نقاط دشمن موفق شده به دلیل این است که در این نقاط تفکر جهادی وجود ندارد.

,

* مشکلات کشور را می توان با حرکت جهادی و مقاومت برطرف کرد

, * مشکلات کشور را می توان با حرکت جهادی و مقاومت برطرف کرد, * مشکلات کشور را می توان با حرکت جهادی و مقاومت برطرف کرد,

عجمی با بیان اینکه امروز با وجود همه مشکلات اگر حرکت جهادی و روحیه ایستادگی در برابر دشمن را داشته باشیم می توانیم مشکلات را حل کنیم، تصریح کرد: کشور ما مشکل منابع نداشته و مشکل مدیریت دارد که مدیران جوان انقلابی اگر بر سر کار بیایند و از طیف مدیران “ساعت اداری ” نباشند مشکلات حل می شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به وجود ٢٧٠٠ گروه سازندگی جوان در استان، گفت: محورهای اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و آبادانی، توسط بسیج در استان دنبال می شود.

,

وی با اشاره به اینکه بسیج محور محرومیت زدایی در استان است، گفت: از ظرفیت گروه های جهادی برای احداث و مرمت مسکن محرومان، زیباسازی و مرمت مدارس، احداث راه و پل و احداث منازل در مناطق سیل زده دنبال کردیم.

,

عجمی با اشاره به حضور گروه های جهادی استان اصفهان در مناطق سیل زده و زلزله زده، ادامه داد: گروه های جهادی در استان های لرستان ٧١ و سیستان و بلوچستان ٢٢ منزل را بازسازی کرده اند.

,

این فرمانده نظامی با اشاره به حضور گروه های واکنش سریع بلافاصله پس از زلزله سی سخت، گفت: بچه های جهادی بلافاصله پس از زلزله کار تخریب منازل بلااستفاده و لایروبی دو کیلومتر جوی اصلی این شهر را پیگیری و هم اکنون احداث ١١ منزل در این منطقه را پیگیری می کنند.

,

* بسیج سازندگی استان اصفهان 537 پروژه عمرانی در حاشیه شهرهای استان پیگیری می کند

, * بسیج سازندگی استان اصفهان 537 پروژه عمرانی در حاشیه شهرهای استان پیگیری می کند, * بسیج سازندگی استان اصفهان 537 پروژه عمرانی در حاشیه شهرهای استان پیگیری می کند,

وی با اشاره به پیگیری ٥٣٧ پروژه عمرانی در حاشیه شهرهای استان، گفت: برای نوسازی ١٠٠٠ واحد آموزشی با آموزش و پرورش تفاهم نامه بسته ایم که امسال وارد عمل شده و دنبال می کنیم.

,

عجمی با اشاره به پیگیری مسکن محرومان در استان، گفت: در حال حاضر ساخت ٣٤٥ واحد مسکن محرومان در دست اقدام داریم که از ١٠ درصد تا ٩٠ درصد ساخت آن ها در حال پیگیری است و بخشی از آن هم قابل افتتاح است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث خدمت رسانی، خاطرنشان کرد: در موضوع ماسک در بسیج توانستیم قیمت ماسک را بشکنیم و با استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده ٤٤ میلیون ماسک در استان تولید کنیم.

,

* آزادی 221 زندای جرایم غیر عمد و توزیع بیش از 900 هزار بسته معیشتی

, * آزادی 221 زندای جرایم غیر عمد و توزیع بیش از 900 هزار بسته معیشتی, * آزادی 221 زندای جرایم غیر عمد و توزیع بیش از 900 هزار بسته معیشتی,

وی با اشاره به آزادی ٢٢١ زندانی جرایم غیرعمد از هفته بسیج سال گذشته تا امروز به همت بسیج و خیران گفت: ١٠ هزار بسته معیشتی به خانواده زندانیان غیرعمد اهدا شده است.

,

عجمی با بیان اینکه ٩٠٠ هزار بسته معیشتی در طرح کمک های مومنانه در استان توزیع شده است، گفت: منابع مالی تامین این بسته های معیشتی بخشی از ظرفیت این بسته ها از سپاه، بخشی از خیران و بخشی از صنایع مادر بود که نهضت کمک مومنانه را در استان پیگیری می کنیم.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان ادامه داد: تاکنون ١٥٠٠ جهیزیه ٣٠ هزار بسته لوازم التحریر و ٢ هزار تبلت هم در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: این طرح ابداع استان اصفهان بوده و اقدامات خوبی با حمایت های سپاه در سطح استان برای مقابله با کرونا در این طرح انجام شد.

,

عجمی با بیان اینکه حرکت های جهادی در کشور تبدیل به یک جریان شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج سازندگی از این ظرفیت ها استفاده می کنند و این گروه های جهادی در ١٠ استان و ٢٨ ناحیه استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در رابطه با فعالیت صندوق های اشتغالی مردم یار، خاطرنشان کرد: اهدای ٥ هزار تسهیلات اشتغال زایی در ١٤٠٠ صندوق مردم یار استان در این راستا پیگیری شد.

,

* آغاز رزمایش حضرت روح الله همزمان با شروع دهه کرامت

, * آغاز رزمایش حضرت روح الله همزمان با شروع دهه کرامت, * آغاز رزمایش حضرت روح الله همزمان با شروع دهه کرامت,

وی در خصوص دیگر طرح های بسیج سازندگی ابراز کرد: راه اندازی پنل های خورشیدی را در دستور کار این سازمان قرار داده و ٨٠٠ نیروگاه خورشیدی را برای دو هدف کمک به محرومان و کمک به پدافند غیرعامل و تامین برق استان با کمک بانک های عامل به محرومان واگذار کردیم.

,

سرهنگ عجمی از آغاز برگزاری رزمایش حضرت روح الله، با رمز یا حضرت معصومه(س) از روز شنبه ٢٢ خرداد ماه همزمان با شروع دهه کرامت خبر داد و خاطرنشان کرد: خدمت رسانی در یک گستره بزرگ و یکپارچه برای وفاق و همدلی بسیج و گروه های جهادی را با همه آحاد مردم در این رزمایش دنبال می کنیم.

,

وی با بیان اینکه، این رزمایش فرصتی را ایجاد کرده که ظرفیت خدمت رسانی را دنبال کنیم، گفت: گروه های جهادی از روز شنبه به کل شهرستان ها و روستاها و مناطق هدف برای تعمیر مسکن محرومان، طرح اکرام ایتام و محسنین، افتتاح پروژه های آبرسانی، تانکر ثابت و سیار، کارگاه های قالیبافی، کارگاه های اقتصاد مقاومتی، نیروگاه های خورشیدی در سه شهرستان، مرمت ١١ خأنه محرومین، احداث ١٠ خانه محرومان، راه انداری ٢٤ صندوق قرض الحسنه و ٣١ پنل خورشیدی و اهدای ١٦٥ جهیزیه به محرومان و بزرگداشت جشن ولادت حضرت معصومه در ١٠٠ برنامه اهدای ٢٠ هزار و ٤٠٠ بسته حمایتی و ١٠٠٠ بسته بهداشتی اعزام می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه