اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

راه اندازی کاروان تبلیغاتی برای ۳ هزار و ۴۵۵ نامزد شورا در البرز ممنوع است/ تجمع انتخاباتی و سخنرانی کاندیداها؛ صرفا در فضای باز

راه اندازی کاروان تبلیغاتی برای ۳ هزار و ۴۵۵ نامزد شورا در البرز ممنوع است/ تجمع انتخاباتی و سخنرانی کاندیداها؛ صرفا در فضای باز
گفت: نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراها در البرز برای تصاحب ۹۱۲ کرسی اصلی شورای شهر و روستا رقابت خواهند کرد اما راه اندازی کاروان های تبلیغاتی ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس ستاد انتخابات استان البرز درباره جزئیات برگزاری انتخابات شهر و روستا در البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: رقابت تنگاتنگ بین ۳ هزار و ۴۵۵ نامزد شورای اسلامی شهر و روستا از بیستم خرداد آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
نورمحمد فردی با اشاره به اینکه از آمار مذکور ۳ هزار و ۱۰ نفر معادل ۹۰ درصد آقایان و ۴۴۵ نفر معادل ۱۰ درصد خانم ها هستند، افزود: کاندیداها برای تصاحب ۹۱۲ کرسی شورای شهر و روستا با هم رقابت می کنند. 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه ۱۱۴ نفر به عنوان شورای شهر و مابقی به عنوان شورای روستایی انتخاب می شوند، اظهار داشت: بر اساس قانون نامزدهای شورای اسلامی شهر می توانند در هر منطقه شهرداری فقط یک ستاد تبلیغات انتخابات دایر کنند.

فردی با بیان اینکه برگزاری تجمع انتخاباتی در محیط های سربسته ممنوع است، تصریح کرد: مدت فعالیت تبلیغاتی انتخابات در شوراهای اسلامی ۸ روز قبل از اخذ رای آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از روز رای گیری یعنی روز پنجشنبه ۲۷خرداد ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
,
وی با تاکید بر اینکه ۱۱۴ نفر به عنوان شورای شهر و مابقی به عنوان شورای روستایی انتخاب می شوند، اظهار داشت: بر اساس قانون نامزدهای شورای اسلامی شهر می توانند در هر منطقه شهرداری فقط یک ستاد تبلیغات انتخابات دایر کنند.
,
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات استان البرز تصریح کرد: انتشار اعلام نظر شخصیت ها بدون ذکر عنوان و مسئولیت آنان مجامع احزاب و گروههای مجاز در تایید نامزد انتخاباتی با ارائه مستندات و مدارک کتبی اشکالی ندارد.

فردی درباره محل برگزاری تجمع انتخابات و سخنرانی نامزدها در فضای باز تصریح کرد: محل برگزاری تجمع انتخاباتی و سخنرانی نامزدها در فضای باز مانند استادیوم رو باز و فضای باز مدارس و مراکز آموزش عالی و سایر مراکز مربوط به سازمان ها باید مطابق با شیوه نامه های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی باشد.
,
,
,
 
,
وی گفت: رعایت فاصله مناسب بر اساس ۸ متر مربع فضای باز برای یک نفر، رعایت سقف شرکت‌ کنندگان به میزان حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت فضای در نظر گرفته شده که کلیه شرکت کنندگان ملزم به استفاده از ماسک می باشند، زمان برگزاری مراسم حداکثر باید برای دوساعت برنامه‌ریزی شود در هر صورت رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی ابلاغ شده در خصوص تجمعات الزامی است.
,
 
,
فردی با اشاره به اینکه استفاده از هرگونه تابلو و پلاکارد و غیره در محل ستاد تبلیغات انتخابات تبلیغاتی نامزدها بلامانع است، گفت: نصب پوستر و عکس تبلیغاتی نامزدها بر روی اماکن صنفی خصوصی ساختمان ها و بدنه خودروهای شخصی با کسب اجازه از مالک و در مهلت قانونی اشکالی ندارد.
,
 
,
وی افزود: البته به استناد قانون نوشتن و یا اظهار مطالب خلاف واقع و همچنین اعلام نظر شخصیت ها در تایید نامزدها با ذکر عنوان و مُسئولیت آنان خلاف می باشد.
,
 
,
فردی تصریح کرد: استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه ها، ادارات، شرکت‌های دولتی، موسسات وابسته به دولت و شهرداریها و شرکت ها و سازمان های وابسته به آن ها و نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی به هر میزان استفاده کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات خلاف است.
,
 
,
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تصریح کرد: مراسم استقبال از کاندیداها، راه اندازی کاروان تبلیغاتی و مراسم مشابه مطلقا ممنوع است.
,
 
,
وی همچنین اضافه کرد: دایر کردن بیش از یک ستاد تبلیغات با هر عنوان و غیره در هر منطقه شهرداری توسط نامزدها و طرفداران ممنوع می باشد و از طرفی بر اساس مصوبات هفتاد و نهمین جلسه ستاد کرونا برگزاری سخنرانی یا تشکیل اجتماعات در شهرستان بدون دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح خلاف می باشد.
,
 
,
رئیس ستاد انتخابات استان البرز در خاتمه افزود: هرگونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان های سربسته از قبیل مساجد، سالن های اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی ممنوع می باشد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه