اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد مهمترین عامل رفع تهدیدات دشمنان است

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد مهمترین عامل رفع تهدیدات دشمنان است
سردار کریمی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد علاوه بر اینکه پایه های امنیت کشور را مستحکم می کند مهمترین عامل رفع تهدیدات دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله عصر امروز در سومین اجلاس روسای اتحادیه های صنفی استان مرکزی گفت: اصناف و بازاریان در طول انقلاب اسلامی نقش بسیار مهم و اثرگذاری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کرده اند و در شرایط مختلفی که کشور با آن روبه رو بوده اصناف و کسبه با حضور اثرگذار خود همواره توطئه های دشمنان و تهدیدات را خنثی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: یکی از نمونه های موفق نقش اصناف و بازاریان استان مرکزی در طی سال های گذشته نقش آنها در باشکوه تر برگزار شدن کنگره شهدا بود که شبکه مویرگی اصناف نقش به سزایی در تکریم ۶۲۰۰ شهید و برگزاری کنگره داشت.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت کنگره شهدای استان مرکزی و برتری آن نقش مردم در برگزاری کنگره و مردمی برگزار شدن همه برنامه های کنگره بود که نشان از نقش مهم و اثرگذار مردم در همه برنامه ها و رویدادها دارد.

,

وی بیان کرد: انتخابات ۲۸ خرداد ماه یک رویداد مهم است که علاوه بر اینکه تاثیرات همه جانبه در پیشرفت کشور دارد می تواند حرکت جهشی کشور به سمت اهداف و آرمان ها را تضمین کند.

,

کریمی اضافه کرد: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری در شرایط امروز دعوت عمومی مردم به صحنه انتخابات است و لذا همه توان خود را برای تحقق فرمایش ایشان باید به کارگیری کنیم. 

,

وی ادامه داد: شبکه مویرگی اصناف در استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در دعوت عمومی مردم به انتخابات دارند و می توانند در این راستا اثرگذار باشند چراکه مخاطب آنها مردم است و اصناف باید همچون گذشته نقش موثر خود را ایفا کنند.

,

فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه انتخابات در نظام اسلامی مصداق بارز مردم سالاری دینی است،گفت: در طول این سال ها همچون موتور محرکه کشور را به سمت آرمان ها و اهداف خود هدایت کرده است.

,

وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد علاوه بر اینکه پایه های امنیت کشور را مستحکم می کند مهمترین عامل رفع تهدیدات دشمنان است.

,

کریمی خاطر نشان کرد: دعوت عمومی مردم به انتخابات یک جهاد فی سبیل الله و مقدس است که همه باید با هر توانی در این جهاد بزرگ نقش آفرینی کنیم و لذا می طلبد شبکه مویرگی اصناف توان و ظرفیت خود را پای کار بیاورد تا حماسه درخشان دیگری در کارنامه پرافتخار ملت ایران به ثبت برسد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه