اخبار داغ

با حضور جمعی از حقوق دانان انجام گرفت؛

پویش «انتخاب خوب برای ایرای قوی» در اردبیل+ عکس و فیلم

پویش «انتخاب خوب برای ایرای قوی» در اردبیل+ عکس و فیلم
کارشناس مسائل حقوقی و فرهنگی اردبیل از راه اندازی پویش «انتخاب خوب برای ایرای قوی» در اردبیل خبرداد و گفت: هدف این پویش جذب مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم برای انتخابات پیش رو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، جمعی از حقوق دانان اردبیل با راه اندازی پویش «انتخاب خوب برای ایرای قوی» آمادگی خود برای پیوستن به اقیانوس مردمی و خلق حماسه سیاسی در 28 خرداد اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

حجت الاسلام سید علی موسوی زاد کارشناس مسائل حقوقی و فرهنگی استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما به تبیین اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی پرداخت و گفت: ایجاد نشاط سیاسی، تبیین مسئله انتخابات بین آحاد مردم و فرهنگ سازی حضور آگاهانه و پرشور  پای صندوق های رای جهت انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا وظیفه همگانی است و در این راستا همه مردم در کنار ادای تکلیف و عمل به وظیفه دینی و سیاسی خود می توانند با تبیین مسئله و روشنگری، افراد بی تفاوت و یا سرخورده از شرایط فعلی کشور را پای صندوق های رأی بیاوند تا از اجر معنوی دوچندان برخوردار شوند.

,

وی به تبلیغات انتخاباتی و مناظرات تلویزیونی نیز اشاره کرد و گفت: ترویج اخلاق مداری کاندیداهای جبهه انقلاب در مناظرات برگزار شده الگوی خوب برای جوانان در عرصه های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی است.

,

این کارشناس مسائل حقوقی به بد اخلاقی ها و تعابیر بدور از شان کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: برخی از کاندیداهای جریان مخالف که بارها در مناظرات تلویزیونی بصورت شفاف مواضع خود را اعلام کرده و برای رسیدن به اهداف خود از تخریب گرفته تا بی اخلاقی، بیانیه خوانی و دعوت از قشر خاکستری برای رای به آنها به هر شیوه ای متوسل می شوند تا با فرا افکنی و سوء استفاده از واژه هایی چون آزادی حجاب و موسیقی های خلاف شرع به سبد آرای خود بیافزایند.

,

موسوی به نیازهای اساسی جامعه اشاره کرد و گفت: همانطور که در فضای مجازی مطرح شد، صدای مردم امروز، اصلاح اقتصاد کشور، تامین معیشت و مبارزه با رانت خواران و مفسدان است.

,

یکی از حقوق دانان شرکت کننده در این پویش نیز از کاندیداهای ریاست جمهوری خواست تا به جای تخریب رقبا، استفاده از آدرس های اشتباهی که که از طرف دشمنان و منافقین به ستادهای آنها پمپاژ می شود به تریبون دشمنان کشور و ملت تبدیل نشوند چراکه هدف دشمن کاهش مشارکت و کانالیزه کردن انتخابات به سمت اهداف آنها است.

,

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این پویش به تبیین اهمیت حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات پرداخت و گفت: مناظرات برگزار شده و برنامه های تلویزیونی گویای انتخاب مردم است ولی مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به قدرت افزایی رئیس جمهور منتخب در عرصه های جهانی می شود.

,

موسوی زاد به تشریح جزئیات این پویش پرداخت و گفت: تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بین آحاد مرد، روشنگری چهره به چهره، و تبیین معیارهای انتخاب اصلح در فضای مجازی و حقیقی از جمله اهداف این پویش است.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه