اخبار داغ

دبیر هیات بوکس استان زنجان:

بوکسور زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

بوکسور زنجانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
دبیر هیات بوکس استان زنجان گفت: ۱۷ ورزشکار برای حضور در اردوی تیم ملی بوکس دعوت شده‌اند که طوفان شریفی از زنجان نیز در بین دعوت‌شدگان قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 17 بوکسور در قالب 2 گروه به تیم ملی دعوت شده‌اند که تمرینات تیم ملی از روز شنبه (22 خرداد) در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بوکسورها در 2 گروه به تیم ملی دعوت شده‌اند، خاطرنشان کرد: طوفان شریفی در وزن 91 کیلوگرم از زنجان در گروه A (ترکیب فیکس) قرار دارد.

,

عباسی با بیان اینکه تیم ملی بوکس برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود، افزود: بازی‌های آسیایی 2022 قرار بود در چین برگزار شود که احتمال دارد به دلیل شیوع ویروس کرونا با یک سال تاخیر در 20233 برگزار شود.

,

دبیر هیات بوکس استان زنجان با اشاره به مقام‌های کسب شده توسط طوفان شریفی گفت: شریفی دارنده 2 مدال طلای مسابقات کشوری و یک مدال نقره مسابقات بین‌المللی تورنمنت ترکیه بوده و به اکثر مسابقات کشوری و آسیایی اعزام می‌شود.

,

وی با بیان اینکه شریفی در سن پایین و مطلوبی قرار دارد، اظهار داشت: احسان روزبهانی، دیگر بوکسور وزن 91 کیلوگرم استان زنجان از سرمربی تیم ملی مرخصی گرفته و اکنون بیشتر بر روی طوفان شریفی، مانور داده می‌شود که استعداد بسیاری در این زمینه دارد.

,

دبیر هیات بوکس استان زنجان در پاسخ به تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر این رشته ورزشی گفت: پس از شیوع ویروس کرونا مربیانی که درآمد اصلی آن‌ها از باشگاه و مربیگری بود، آسیب زیادی دیدند.

,

وی با بیان اینکه بیش از یک سال است که هیچ مسابقه‌ای برگزار نشده است، خاطرنشان کرد: اگر مسابقات بوکس کشوری و یا آسیایی برگزار می‌شد، مجبور بودیم مسابقات انتخابی را در استان هم برگزار کنیم تا ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشوری و آسیایی، آمادگی داشته باشند اما بیش از یک سال است که هیچ مسابقه‌ای برگزار نشده است.

,

عباسی با بیان اینکه مسابقات کشوری بوکس نوجوانان قرار است اوایل مرداد برگزار شود، اظهار داشت: برنامه‌ای هم برای برگزاری مسابقات استانی در 4 تیرماه داده‌ایم که اگر شرایط بیماری کرونا اجازه دهد برگزار می‌شود.

,

وی ابراز کرد: شیوع ویروس کرونا سبب لغو المپیاد استعدادهای برتر شد و بعضی از ورزشکاران این المپیاد که در رده سنی نونهالان قرار داشتند به دلیل تاخیر بیش از یک ساله به رده نوجوانان آمدند و بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها به هم خورد.

,

دبیر هیات بوکس استان زنجان گفت: شرایط کرونایی به تمام باشگاه‌ها آسیب وارد کرده اما جهت حفظ سلامتی جامعه مجبوریم با این شرایط بسازیم.

,

وی تصریح کرد: طی این مدت فقط قهرمانان و ملی‌پوشان به صورت انفرادی و اختصاصی تمرین می‌کردند و سایر ورزشکاران اجازه تمرین نداشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه