اخبار داغ

نماینده شهرستان های شهرکرد ، سامان و بن در مجلس :

دولت آینده اشتباهات دولت فعلی را جبران کند/با پشتوانه اقتدار ملی تحریم ها بی اثر می شود

دولت آینده اشتباهات دولت فعلی را جبران کند/با پشتوانه اقتدار ملی تحریم ها بی اثر می شود
احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرستان های شهرکرد ، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار حل مسائل امروز، تصمیم به انتخاب دولتی است که راه گذشته دولت قبلی را اصلاح کند و با پشتوانه اقتدار ملی بتواند تحریم ها را بی اثر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در تمام کشورهای دنیا رای مردم به عنوان پشتوانه ای برای منافع ملت از عرصه های بین المللی است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در یک شرایط خاص ناکارآمدی مدیریتی قرار گرفته است تصریح کرد: برای عبور از نا کارآمدی ها نیاز به یک تحولف مقبولیت و مشروعیت اجتماعی از طرف مردم داریم.

راستینه با تاکید بر اینکه مردم با مشارکت حداکثری در حوزه مدیریتی تحول ایجاد می کنند بیان داشت: مشارکت مردم در پای صندوف های رای بسیار حائز اهمیت است .

وی با بیان اینکه مردم از وضعیت موجود گلایمند هستند گفت: با مشارکت در انتخابات می توانند نسبت به مسائل روز معترض باشند.

راستینه یادآور شد: رای دادن برای هر فرد یک حق است که اگر این حق به درستی ادا نشود یا به فردی رای دهند که نا کارآمد باشد بعد از مدتی دچار سرخوردگی می شوئ و در این شکست خود را باید سهیم بداند.

وی خاطر نشان کرد: برای مشارکت مردم ایران  در پای صندوق های رای و ارتقاء امنیت موجود  مهم است از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.

راستینه عنوان کرد: مردم به جای اینکه با صندوق های رای قهر کنند رئیس جمهوری با شاخصه های مشخص و اصلح را انتخاب کنند که در مدیریت قاطع و توانایی حل مشکلات را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما در نظام ساختاری پول کشور نیازمند تحول هستیم گفت: راهکار حل مسائل امروز تصمیم به انتخاب دولتی است که راه گذشته دولت قبلی را اصلاح کند و با پشتوانه اقتدار ملی بتواند تحریم ها را بی اثر کند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه