اخبار داغ

کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت در حوزه های مختلف کشور است / انتخاب آیت الله رئیسی انتخابی موثر برای آینده کشور

حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت در حوزه های مختلف کشور است / انتخاب آیت الله رئیسی انتخابی موثر برای آینده کشور
موسوی نژاد با بیان این‌که انتخاب آیت الله رئیسی انتخابی موثر برای آینده کشور است، گفت: کارنامه آیت الله رئیسی نشان می‌دهد که ایشان هر جا مسئولیتی بر عهده گرفته است بسیار موفق عمل کرده به نظر من گزینه اصلح است. ان‌شاءالله مردم نیز با انتخاب این گزینه به خود و کشور رحم کنند تا بتوانیم ایرانی آباد را در چهار سال آینده پیش روی خود ببینیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی موسوی نژاد کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد اهمیت انتخابات اظهار کرد: انتخابات امسال از چند جهت دارای اهمیت است. اولین انتخاباتی است که پس از بیانیه گام دوم انقلاب با آن مواجه هستیم و این انتخاب باید لبیکی به بیانیه گام دوم انقلاب با روی کار آمدن یک دولت جوان حزب الهی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: اهمیت دیگر این انتخابات با توجه به شرایط بسیار سخت اقتصادی است. اگر انتخاب درستی نشود ممکن است آینده کشور را واقعا به قهقرا ببرد و باید مردم با یک انتخاب درست زندگی و نظام خودشان را حفظ کرده و نجات بدهند. ان‌شاءالله این پیچ تاریخی انقلاب را با موفقیت پشت سر بگذرانیم.

,

موسوی نژاد اظهار کرد:حضور گسترده مردم در انتخابات بزرگترین سرمایه و پشتیبان برای اتخاذ تصمیمات بزرگ در کشور و بین الملل است و می تواند ضامن امنیت پایدار کشور در حوزه های مختلف باشد.

,

انتخاب اصلح یعنی فردی با برنامه و کارنامه خوب

, انتخاب اصلح یعنی فردی با برنامه و کارنامه خوب,

کارشناس سیاسی بیان کرد: اهمیت دیگر این انتخابات این است که وقتی مردم از یک طیف و جریان سیاسی دلسرد و سرخورده شدند اگر طیف مقابل که طیف جریان انقلاب است نتواند آنگونه که باید و شاید با یک گزینه خوب به پیروزی برسد در واقع باعث ناامیدی در بدنه حزب الهی و بدنه انقلابی خواهد شد که بسیار برای آینده انقلاب خطرناک خواهد بود. لذا ابتدا باید به فکر پیروزی جریان انقلاب در انتخابات بود و بعد از آن به دنبال بهترین گزینه ممکن برای انتخاب ریاست جهوری تا فردی که بر سر کار می‌آید علاوه بر این‌که برنامه خوبی داشته باشد، باید کارنامه خیلی خوبی نیز داشته باشد. با  انتخاب فردی که دارای کارنامه و برنامه خوب است میتوان مشکلات را پشت سر گذاشت.

,

موسوی نژاد در مورد مشارکت حداکثری، عنوان کرد: مشارکت حداکثری خیلی مهم است چون به نوعی مشروعیت نظام به مشارکت مردم وابسته است. ممکن است گاهی مردم نه از سر دشمنی با نظام بلکه از سر دلخوری از مسئولان در انتخابات شرکت نکنند اما کلیت این موضوع می‌تواند خطرناک باشد چون این باعث بهره برداری‌های بین المللی می‌شود.

,

وی اظهار کرد: بسیاری از تحریم‌هایی که علیه کشور ما رخ داده بهانه‌اش برای نمونه اغتشاش‌های سال 1388 بود. آن زمان آمریکا و اوباما با استناد به آن اغتشاشات گفتند مردم ایران مخالف این حکومت هستند پس باید کاری بکنیم که حکومت دچار براندازی شود و حکومتی در ایران روی کار بیاید که قاطبه مردم از آن حمایت کنند؛ از آن اغتشاشات بهره برداری سوء شد و بعد گفتند برای این‌که این کار رخ دهد باید یک اجماع جهانی رخ دهد و ما حکومت ایران را با شدیدترین تحریم‌ها مواجه کنیم. لذا بسیاری از تحریم‌ها را به شدت وضع کردند و در نتیجه آن اغتشاشات، آن تحریم‌های بسیار سنگین رخ داد.

,

کارشناس سیاسی گفت: عدم شرکت در انتخابات نیز می‌تواند دشمن را در این زمینه جری کند و با استناد بر آن بتواند تحریم‌های جدید علیه ایران راه بیندازد. ادامه این روند می‌تواند به جنگ در ایران منتهی شود. نمی‌خواهم مردم را بترسانم اما اگر چندین انتخابات با مشارکت پایین مواجه باشد پس از تحریم‌های پی‌درپی دشمن حتی به خودش اجازه حمله می‌دهد و با بهانه این‌که می‌خواهد در داخل کشور دموکراسی برقرار کند چون اکثر مردم این حکومت را نمی‌خواهند می‌تواند این دردسر را برای ما ایجاد کند. پس مشارکت حداکثری در انتخابات خیلی مهم است.

,

شاخصه‌های انتخاب اصلح

, شاخصه‌های انتخاب اصلح,

موسوی نژاد در مورد شاخصه‌های انتخاب اصلح، گفت: فردی که قرار است رئیس جمهور شود باید انقلابی باشد. یک فرد انقلابی می‌تواند با اعتقاد خودش به دنبال اعتلای اسلام و انقلاب در کشور باشد.

,

وی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید کارنامه جهادگونه داشته باشد. مدیر پشت میز نباشد. مدیری باشد که در کارنامه کاری او کار میدانی، شبانه روزی، جهادی و خستگی ناپذیری را ببینیم.  

,

کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه فردی که قرار است رئیس جمهور شود باید دیندار و مذهبی باشد. کسی که دیندار نباشد راحت دروغ می‌گوید، مردم را فریب می‌دهد و با پول و سرمایه‌های مردم بازی می‌کند، افزود: رئیس جمهور اصلح باید مشورت پذیر باشد و بتواند با به خط کردن مدیران در حوزه‌های مختلف و مشورت پذیری کشور را در زمینه‌های مختلف به بهترین نحو اداره کند.

,

وی در مورد رای دادن یا ندادن، تصریح کرد: برخی‌ها می‌گویند چه رای بدهند چه ندهند، یکسان است. این واژه خیلی عوامانه است. یعنی هر کسی رئیس جمهور شود شرایط همین است و فرقی ندارد. سوال من از افرادی که این حرف را می‌زنند این است که اگر برای شما فرقی ندارد، اگر دوره ریاست جهوری آقای روحانی را چهار یا هشت سال دیگر تمدید کنند راضی هستند این شرایط ادامه پیدا کند یا نه؟ اگر راضی هستند که قطعا جزو درصد کمی از مردم هستند اما اگر ناراضی هستند و معتقد هستند فرد دیگری باید روی کار بیاید پس بدانند رای آنها موثر است. 

,

کارشناس سیاسی بیان کرد: پس بین کاندیداهایی که با سلیقه‌های مختلف وجود دارند قطعا می‌توانند هر کدام عملکرد‌های مختلفی داشته باشند.

,

موسوی نژاد گفت: آیا عملکرد رئیس جمهورهای دوره‌های قبل با یکدیگر یکسان است؟ بحث‌های سیاست خارجی، تورم و ... در هر دوره یکسان است؟ این‌که عنوان می‌شود به هر کسی رای بدهیم فرقی ندارد اشتباه است. افرادی که می‌گویند رای دادن فایده‌ای ندارد چرا هنگام ثبت‌نام ریاست جمهوری در صف ثبت‌نام هستند و کاندیدا می‌شوند؟ چرا به شورای نگهبان ایراد می‌گیرند که کاندیداها ما را حذف کردند؟

,

وی تاکید کرد: حتما رای دادن اثر دارد و می‌تواند در سرنوشت آینده ما موثر باشد. از سوی دیگر مقام معظم رهبری می‌فرمایند افرادی که با رای ندادن و رای سفید دادن بخواهند به سمت تضعیف نظام بروند کار حرامی انجام داده‌اند و این از نظر شرعی ایراد دارد.

,

آیت الله رئیسی بهترین گزینه؛ دارای برنامه و کارنامه فوق العاده موفق

, آیت الله رئیسی بهترین گزینه؛ دارای برنامه و کارنامه فوق العاده موفق,

کارشناس سیاسی گفت: با توجه به نظراتی که در مورد فرد اصلح بیان کردم، آیت الله رئیسی را بهترین گزینه می‌دانم. ایشان یک تفاوت خیلی جدی با سایر کاندیداها دارد. آیت الله رئیسی علاوه بر برنامه جامعی که دارد، کارنامه فوق العاده موفقی دارد. در بسیاری از شاخص‌هایی که در برنامه ششم توسعه برای قوه قضائیه در نظر گرفته شده تحقق برنامه‌های آیت الله رئیسی بیش از 100 درصد بوده است. 

,

موسوی نژاد به احیای دو هزار کارخانه توسط آیت الله رئیسی اشاره کرد و افزود: شغل‌های بسیار زیادی توسط آیت الله رئیسی احیا شده در صورتی که مسئولیتی در حوزه کار اجرایی نداشته است.

,

وی گفت: با سیستمی کردن قوه قضائیه بسیاری از مراجعات مردمی را کاهش داده و دادگاه‌های آنلاین برگزار شده است.

,

کارشناس سیاسی تصریح کرد: کارنامه آیت الله رئیسی نشان می‌دهد که ایشان هر جا مسئولیتی بر عهده گرفته است بسیار موفق عمل کرده و ایشان به نظر من گزینه اصلح است. ان‌شاءالله مردم نیز با انتخاب این گزینه به خود و کشور رحم کنند تا بتوانیم ایرانی آباد را در چهار سال آینده پیش روی خود ببینیم.

,

انتخاب آیت الله رئیسی انتخابی موثر برای آینده کشور

, انتخاب آیت الله رئیسی انتخابی موثر برای آینده کشور,

موسوی نژاد گفت: انتخاب آیت الله رئیسی انتخابی موثر برای آینده کشور خواهد بود. برخی‌ها ایشان را جزئی از شرایط موجود عنوان می‌کنند درصورتی که اشتباه بوده و کارنامه ایشان در قوه قضائیه نشان می‌دهد که این صحبت‌ها با عملکرد آیت الله رئیسی در تضاد است.

,

وی به انتصاب‌های آیت الله رئیسی در قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: انتصاب افراد جوان انقلابی در قوه قضائیه نشان می‌دهد که آیت الله رئیسی به جوانان توجه داشته و اگر همان رویکرد در قوه قضائیه در قوه مجریه بکار گرفته شود دهها برابر نتیجه داشته و ما از نعمت دولت موفق برخوردار خواهیم شد.

,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه