اخبار داغ

کارشناسان مسائل سیاسی:

حضور پرشور مردم در کنار انتخاب اصلح عامل کاهش فشارها و ناامیدی دشمنان خواهد بود

حضور پرشور مردم در کنار انتخاب اصلح عامل کاهش فشارها و ناامیدی دشمنان خواهد بود
یاری، گفت: حضور پرشور مردم در کنار انتخاب اصلح، عامل کاهش فشارها و ناامیدی دشمن، حفظ آبروی نظام، اقتدار بین‌الملل، افزایش توان نظام در برابر دشمنان و بیگانگان در مجامع بین‌المللی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یاری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: حضور پرشور مردم در کنار انتخاب اصلح، عامل کاهش فشارها و ناامیدی دشمن، حفظ آبروی نظام، اقتدار بین‌الملل، افزایش توان نظام در برابر دشمنان و بیگانگان در مجامع بین‌المللی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

وی اظهار کرد: انتخابات گردش نخبگان را در پی دارد و همین امر باعث می‌شود فساد در ارکان مختلف کشور ریشه ندواند.

,

یاری بیان کرد: شخصی از امام صادق (ع) پرسید بین دو حاکم در تردیدم کدام را انتخاب کنم حضرت فرمود هرکسی که عادل‌تر، صادق‌تر و فقیه‌تر است انتخاب کن اگر به تشخیص نرسیدی توجه کن که متدینین به کدام تمایل دارند و اگر متوجه نشدی ببین مخالفین آیین ما کدام را بیشتر می‌پسندند آن را کنار بگذار.

,

وی افزود: ساده‌ترین شاخص برای کسانی که می‌خواهند انتخاب اصلح داشته باشند همین فرمول است هرکسی که دشمن از او تعریف کرد کنار بگذارند و هرکسی که دشمن از او خشمگین هست او را انتخاب کنند. هرکسی طبق این فرمول می‌تواند  یک انتخاب اصلح داشته باشد.

,

یاری تصریح کرد: دشمن امروز ما آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و وهابیت است که در رسانه‌های خود و در فضای مجاری و شبکه‌های ماهواره‌ای مشخص است از کدام کاندید حمایت می‌کنند.

,

این کارشناس سیاسی به شاخص‌های فرد اصلح اشاره کرد و گفت: از شاخصه‌های فرد اصلح روحیه استکبارستیزی و ظرفیت ایستادگی آن فرد است. نداشتن روحیه استکبارستیزی مسئولان فعلی، منجر به تحمیل یک فضاحت به اسم برجام در کشور شد که نتایج آن افزایش  ۷۰۰ تحریم سال ۹۲ به ۱۵۰۰ تحریم در سال ۹۹ است.

,

وی افزود: مرزبندی با دشمن از دیگر شاخصه‌های فرد اصلح است. در کشور ما جریان لیبرال مرزبندی با دشمن ندارند حتی دررفت و آمد و.. در برخورد با آنها خندان و شاد هستند و در داخل عصبانی هستند که این ویژگی یک مؤمن نیست .

,

یاری ویژگی مهم فرد اصلح را دینداری و دین مداری عنوان کرد و افزود: کسانی که امروز فضای مجازی را رها کرده اند و زندگی مردم را آماج حملات و به سبک زندگی غربی کرده اند و دین زدایی را در فضای مجازی دنبال می کند و سند ۲۰۳۰ را اجرا می کنند طبیعتاً نه تنها دین برای آن ها مهم نیست بلکه بر خلاف دین رفتار می کنند.

,

وی در ادامه گفت: ولایت مداری از شاخص های دیگر فرد اصلح است. فرد اصلح  همسو با تدابیر رهبر معظم انقلاب و قانون عمل می کند.

,

یاری بیان کرد: تخصص و تجربه از دیگر ویژگی های فرد اصلح است فرد اصلح کسی است که با مناسبات جهانی آشنا باشد، لیبرال ها گمان می کنند با دیپلماسی می شود کار کرد و مرد میدان را مقصر دیپلماسی شکست خورده و فضاحت آمیز خود می دانند در حالی که به دلیل نداشتن اطلاعات و ندانستن مناسبت های جهانی و اطلاعات تاریخ بین الملل باعث شد به دشمن خوش بین باشند و خسارت برجام را به بار بیاورند.

,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: فرد اصلح کسی است که ظرفیت کشور را بداند کشور ما دارای ظرفیت فراوان انسانی، منطقه ای، منابع زیر زمینی و کشاورزی است که این ظرفیت ها می تواند ۵۰۰ میلیون انسان را در ایران در رفاه نسبی نگه دارد به دلیل اینکه این ظرفیت ها را قبول ندارند ظرفیت را نمی‌بیند، کشور را دچار مشکل کرده‌اند.

,

وی بیان کرد: ساده زیستی و عدم وابستگی به کانون‌های ثروت و قدرت از ویژگی‌های مهم فرد اصلح است امام خمینی (ره) می‌فرماید: "آن روزى که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحه دولت و ملت را بخوانیم" در شرایط فعلی دولت کنونی ،وزرا و اکثر مدیران از نگاه مردم نماد ثروت و فخرفروشی هستند.

,

یاری خاطرنشان کرد: مردم باید بپذیرند در دوره قبل اشتباه کردند و مسئولیت اشتباه خود را بپذیرند شرایط امروز کشور نتیجه اشتباه در انتخاب بوده است. امروز اگر مردم به این موارد توجه کنند و انتخاب اصلح داشته باشند آسیب نمی‌بینند و پیشرفت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه