اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله:

حضور حداکثری مردم در انتخابات مسیر پیشرفت و حرکت ملت به سمت قله‌های بلند را هموار خواهد کرد

حضور حداکثری مردم در انتخابات مسیر پیشرفت و حرکت ملت به سمت قله‌های بلند را هموار خواهد کرد
سردار کریمی گفت: انتخابات در نظام اسلامی حیات مردم‌سالاری دینی را تقویت می‌کند و لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوی دست‌اندازی دشمنان علیه حرکت و پیشرفت کشور را خواهد گرفت و مسیر پیشرفت و حرکت ملت به سمت قله‌های بلند را هموار خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله امروز در دیدار با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اداری استان مرکزی گفت: انتخابات در نظام اسلامی به‌عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی و موجب استحکام امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و نظام بین‌الملل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی اظهار کرد: انتخابات عامل بی‌بدیل و تعیین‌کننده در تحکیم پشتوانه‌های مردمی نظام اسلامی، خنثی‌کننده تهدیدات دشمنان و تضمین‌کننده امنیت ملی است.

,

وی ادامه داد: نگاه ما باید به انتخابات مثل فرصت باشد چراکه انتخابات فرصتی عظیم برای تجدیدقوای نظام اسلامی است و لذا باید از این فرصت به‌خوبی استفاده کرد.

,

فرمانده سپاه روح‌الله بیان کرد: انتخابات در نظام اسلامی حیات مردم‌سالاری دینی را تقویت می‌کند و لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوی دست‌اندازی دشمنان علیه حرکت و پیشرفت کشور را خواهد گرفت و مسیر پیشرفت و حرکت ملت به سمت قله‌های بلند را هموار خواهد کرد.

,

کریمی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وحدت همه‌جانبه ملت ایران در برابر ارزش‌های نظام اسلامی را نشان می‌دهد و تثبیت‌کننده امنیت و اقتدار کشور خواهد بود.

,

وی افزود: ملت ایران در سایه امنیت و آرامش که برگرفته از مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان است به پیشرفت‌ها و قله‌های بلند دست پیداکرده و امروز امنیت و آرامش ملت و نظام اسلامی در گرو برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری است.

,

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم می کند و دولتی که برآمده از حضور پرشور مردم باشد قطعاً می‌تواند در راستای حل مشکلات موفق‌تر عمل کند.

,

کریمی یادآور شد: لازمه تثبیت پیروزی‌ها و موفقیت‌های ۴۲ ساله ملت ایران در انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم در انتخابات و تشکیل دولتی کارآمد و برگرفته از اراده عمومی ملت است و لذا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

,

وی بیان کرد: یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند در راستای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مؤثر باشد و دعوت عمومی مردم به خلق حماسه انتخابات را رقم بزند روابط عمومی‌های دستگاه‌های اداری هستند.

,

فرمانده سپاه روح‌الله اظهار کرد: دعوت عمومی مردم به انتخابات یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است که همه باید برای تحقق آن توانایی‌ها و ظرفیت‌ها را پای‌کار بیاورند و روابط عمومی‌ها با توجه به امکانات و توانمندی‌هایی که در اختیاردارند نقش به سزایی در این مسئله‌دارند.

,

کریمی خاطرنشان کرد: به‌کارگیری ابتکارات و هنرمندی‌های لازم برای دعوت همه اقشار مردم به انتخابات یک ضرورت است و همچون میدان جهادی است که همه باید در آن نقش‌آفرینی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه