اخبار داغ

رئیسی در دیدار اهل سنت:

وضع موجود برای مردم قابل قبول نیست/ باید تبعیض‌ها از بین برود

وضع موجود برای مردم قابل قبول نیست/ باید تبعیض‌ها از بین برود
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه تحول ضروری است و ما حتما باید شرایط فعلی را متحول کنیم، گفت: شرایط فعلی قابل قبول مردم نیست و لازمه آن، ایجاد تحول است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار با اهل سنت اظهار داشت: آنچه قطعی است، اینکه هزار سال در این کشور شیعه و سنی کنار هم زندگی می‌کنند و منافع و سفره مشترک دارند. ۱۳ هزار شهدای عالی قدر اهل سنت در کنار شهدای شیعه از این کشور صیانت کردند و پشتوانه نظام بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیسی عنوان کرد: شهدای اهل سنت خود ما هستند، «انفسنا» هستند، دو تایی وجود ندارد. در این کشور آنچه نکته محوری است، اینکه اساس و محور در تحول مورد نظر کشور، عدالت است.

,

وی افزود: تحول ضروری است و ما حتماً باید شرایط فعلی را متحول کنیم. شرایط فعلی قابل قبول مردم نیست و لازمه آن، ایجاد تحول است و باید گام‌های مهم و مؤثری برداشت.

,

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: محور تحول، اجرای عدالت است و هر کجا بی‌عدالتی است باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد. تبعیض‌های اقلیمی، گویشی، شیعه و سنی و تبعیض در استفاده از ظرفیت‌های کشور باید از بین برود. باید ظرفیت‌های کشور عادلانه تقسیم شود و در اختیار همه کسانی که می‌خواهند در کشور فعالیت کنند، نه اسماً، بلکه حقیقتاً قرار گیرد.

,

ادامه دارد...

, ادامه دارد...]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه