اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران استان سمنان:

باقی مانده معوقات فرهنگیان تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می شود/ ادامه تعطیلی مدارس آسیب های جبران ناپذیری را به دانش آموزان وارد می کند

باقی مانده معوقات فرهنگیان تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می شود/ ادامه تعطیلی مدارس آسیب های جبران ناپذیری را به دانش آموزان وارد می کند
محسن حاجی میرزایی در جمع خبرنگاران گفت: در صد قابل توجهی از معوقات همکاران فرهنگی پرداخت شده و تا زمان باقی مانده از عمردولت دوازدهم مابقی آن نیز پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛حاجی میرزایی در حاشیه  نشست صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وزیر آموزش و پرورش در خصوص جزئیات اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان گفت: این موضوع سال ها مطالبه فرهنگیان بوده و در شکل ههای ناموفق به اجرا در آمده، اما پس از اجرای فوق العاده فصل 10برای عموم کارکنان این موضوع نیازمند بررسیویژه در دولت شد.

,

وی در ادامه افزود : این طرح به صورت خارج از نوبت در دولت بررسی و تصویب شد و با پیگیری نمایندگان مجلس کلیات آن تصویب و هم اکنون در کمیسیون مربوطه در حال برسی جزئیات است و به محض تصویب به اجرا در می آید.

,

حاجی میرزایی با بیان اینکه منابع مالی اجرای این طرح در بودجه 1400پیش بینی شده است،خاطر نشان کرد: به جهت تسریع در اجرای این امر همزمان آئین نامه اجرایی آن نیز در دست بررسی است.

,

وی در مورد نادیده گرفتن کادر اداری مدارس در طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: این طرح در قانون تنها مشمول طبقه بندی معلمین می شود و باید فاصله حقوقی بین معلمین و کادر ادرای مدارس باید از طرق دیگری جبران شود .

,

وی در مورد باز گشایی مدارس در مهرماه نیز توضیح داد: در ابتدای شیوع بیماری کرونا به دلیل ناشناخته بودن بیماری مجامع بین المللی تاکید برتعطیلی مدارس داشته اند، اما امروز در کشور ما همانند تمام دنیا برای بازگشایی مدارس اهتمام وتلاش ویژه ای صورت می گیرد.

,

حاجی میرزایی با بیان اینکه تعطیلی مدارس آسیب های جبران ناپذیری را بردانش آموزان وارد می کند،افزود: برای اجرای این مهم از ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین وزارت بهداشت در خواست شد که واکسیناسیون معلمان را در اولویت قرار دهند که انشاءلله این امر تا مرداد ماه ناجام می گیرد.

,

وی با بیان اینکه در سال گذشته با کمترین میزان معوقات وارد سال جدید شده ایم اذعان کرد : در صد قابل توجهی از معوقات همکاران فرهنگی پرداخت شده و تا زمان باقی مانده از عمردولت دوازدهم مابقی آن نیز پرداخت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه