اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده:

هر اقدامی که منجر به اخلال در روند انتخابات باشد جرم تلقی می شود/برگزاری سخنرانی شورای شهر ممنوع است

هر اقدامی که منجر به اخلال در روند انتخابات باشد جرم تلقی می شود/برگزاری سخنرانی شورای شهر ممنوع است
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: هر اقدامی که منجر به اخلال در روند انتخابات باشد جرم تلقی می شود و بدون شک با متخلفین برخورد قاطعی خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاضی اکبر پرندوار در گفت و گو با صبح زاگرس ، با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور و ضرورت خدمت رسانی به آحاد جامعه گفت:عمل خالص بهترین رویکرد برای خدمت در جامعه است و هرچیزی که در این حوزه صورت گیرد می تواند در جامعه مثمرثمرباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی گفت:عبور از چراغ قرمز حرام و تخلف است و هر کسی بخواهد در حوزه های مختلف بخواهد تخلف کند حرام و تخلف است.

اکبر پرندوار گفت: سخنرانی برای کاندیدای شورای شهر باتوجه به شرایط کرونایی و همچنین شناخت مردم از کاندیدای شورای شهر و پیشگیری از تخلفات ممنوع است و با خاطیان به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: تمام کسانی که می خواهند فعالیت کنند بهترین بستر فضای مجازی است که این نیز باید مدیریت شود و از هرگونه تشویش اذعان عمومی و ایجاد نا امنی نیز در این فضا پرهیز شود.

دادستان عمومی و انقلاب لنده گفت:در شرایط کنونی و اوضاع اقتصادی هم انتخابات ریاست جمهوری مهم است و هم شورای شهر که باتوجه به مهم بودن انتخابات  شورای شهر و چالش های مهم در این حوزه باید مراقبت و حراست بیشتری صورت گیرد.

وی گفت:خرید وفروش رای به هر نحوی که باشد و مستند باشد قطعا برخورد خواهیم کرد و بحث اخلال در نظم و امنیت انتخابات در همه حوزه های آن صورت پذیرید بدون شک برخورد خواهیم کرد.

پرندوار گفت: افرادی که مجری انتخابات بر روی صندوق های رای کارو انتخابات را پیش می برند نیز از توصیه به رای دادن به کاندیدای خاص کاملا مراقب باشند که تخلف است و با کسانی که این رویه را دارند برخورد خواهیم کرد.

وی گفت:هر اقدامی که منجر به اخلال در روند انتخابات باشد جرم تلقی می شود و بدون شک با متخلفین برخورد قاطعی خواهیم کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه