اخبار داغ

در همایش عشایر استان کرمان مطرح شد؛

دنیا از انتخاب رئیس جمهوری انقلابی در ایران هراس دارد/ راه نجات از بن بست های کشور، حضور در انتخابات است

دنیا از انتخاب رئیس جمهوری انقلابی در ایران هراس دارد/ راه نجات از بن بست های کشور، حضور در انتخابات است
سید عبدالحسین سجادی گفت: آینده کشور ما بسیار روشن است، امروز دنیا از ورود مدیری انقلابی می ترسد چرا که می داند دیگر عیادی آن ها بر سر کار نخواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" امروز همایش عشایر استان کرمان با موضوع مشارکت حداکثری عشایر استان در انتخابات؛ لبیک به ولایت و عمل به مکتب حرج قاسم در تالار حافظ دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

راه نجات از بن بست های کشور، حضور در انتخابات است

,

در ابتدای این مراسم علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد کرمان ضمن عرض خیر مقدم به حضار اظهار کرد: ما عشایر استان کرمان امروز با حضور در کنار مرقد مطهر شهید سلیمانی با این شهید بزرگوار و سایر شهدا پیمان می بندیم تا پای جان برای حفظ ارزش های انقلاب ایستادگی کنیم.

,

وی افزود: برخلاف میل دشمنان ما و همه مستکبران جهانی، ملت بصیر ایران در روز ۲۸ خرداد حماسه ای جاوید خلق می کند و این جمع آمدند تا همه ملت ایران را دعوت به حضور در انتخابات کنند چرا که راه نجات از این بن بست ها حضور در انتخابات است.

,

رئیس دانشگاه آزاد کرمان بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب علاج دردهای مزمن کشور حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است، فساد، فقر، بیکاری، گرانی و تورم دردهای کشور هستند که با انتخاب یک فرد انقلابی و جهادی درمان می شود.

,

مشارکت بیش از ۹۰ درصدی عشایر در همه انتخابات گذشته گواه دلبستگی آن ها به نظام است

,

سپس هادی محمدی مسئول بسیج عشایری استان کرمان گفت: عشایر استان کرمان این افتخار را دارند با اهدا ۹۵۰ شهید حافظ انقلاب باشند و توانسته اند در عرصه های مختلف سیاسی، علمی و اقتصادی بدرخشند.

,

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام “تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها” عشایر استان با گوش فرا دادن به فرمان رهبری با تولید ۲۵ درصد از گوشت قرمز استان و ۳۵ درصد از صنایع دستی به مردم خدمت می کنند.

,

مسئول بسیج عشایری استان کرمان تاکید کرد: فرزندان عشایر استان کرمان در عرصه های علمی با کسب رتبه های برتر کنکور همه ساله خوش می درخشند.

,

محمدی متذکر شد: در عرصه سیاسی نیز  آمار حضور عشایر پای صندوق های رای همیشه بالای ۹۰ درصد است که نشان از دلبستگی به نظام دارد و در ۲۸ خرداد صفحه ای دیگر از این دلبستگی را ورق می زنند.

,

دنیا از انتخاب رئیس جمهوری انقلابی در ایران هراس دارد

,

در ادامه سید عبدالحسین سجادی از بزرگان عشایر شرق استان کرمان مطرح کرد: دشمن شبانه روز مشغول سخن پراکنی است تا مردم را به یاس و نا امیدی بکشانند و از رای دادن منصرف کنند اما ملت ما بار دیگر با انتخاب رئیس جمهور اصلح مشتی بر دهان یاوه گویان می زند.

,

وی افزود: اما عده ای در داخل علی رغم آنکه بر سر سفره نظام نشسته اند، همراه دشمن می شوند، به آن ها می گویم مراقب باشید که سقوط نکنید، شرایط سخت اقتصادی مردم را نا امید کرده، به آن ها ظلم شده و به قشر ضعیف جامعه آسیب جدی وارد شده است.

,

یکی از از بزرگان عشایر شرق استان کرمان عنوان کرد: اما باید توجه داشت که در ۲ سال گذشته سیستم قضایی با رویکردی جدید و نو، با بیان واقعیت های جامعه به زیبایی وارد عمل شد، سیستم قضایی ما توانست برخورد جدی با دانه درشت ها کند.

,

سجادی اذعان کرد: در طول ۲ سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد تولیدی راکد را فعال و بیش از ۶۸ قاضی متخلف را محاکمه کردند و در مبارزه با فساد ذره ای عقب نشینی نکردند، امروز کشور ما نیازمند چنین مدیریت انقلابی است، آینده کشور ما بسیار روشن است، امروز دنیا از ورود مدیری انقلابی می ترسد چرا که می داند دیگر عیادی آن ها بر سر کار نخواهند بود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ایران در منطقه توانسته قدرتی را ایجاد کند که دشمنان ما خواهان مذاکره با ایران هستند، ملت ما آماده برگزاری انتخابات است و با درصد بالایی فرد اصلاح را راهی پاستور می کند.

,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه