اخبار داغ

طی یک سال گذشته ثبت شد؛

اجرای ۵۱۴ مورد قلع و قمع در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی

اجرای ۵۱۴ مورد قلع و قمع در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی
سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: طی یک سال گذشته ۵۱۴ مورد ابنیه و مستحدثات غیر مجاز اراضی کشاورزی به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و احکام صادره قطعی، قلع و قمع و به حالت اولیه اعاده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا احمد نژاد در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار کرد: در این مدت از سه هزار و ۶۳۶ مورد در سطح ۵۴۱ هکتار تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شده ، برای تعداد ۲  هزار و ۱۴۵ فقره اخطار توقف عملیات صادر شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, روم نیوز،,

وی افزود: در این راستا تعداد ۱۰۲ مورد قلع و قمع نیز به استناد احکام صادره قطعی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار اجرا شد.

,

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: همچنین تعداد ۴۱۲ فقره نیز به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری راضی کشاورزی در سطح بیش از ۲۰ هکتار اجرا شده است.

,

احمدنژاد تاکید کرد: برای جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی و عرصه های ملی  مشارکت بهره‌برداران و دوستداران طبیعت نیاز اساسی است.

,

وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی، مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان‌غربی و در اراضی کشاورزی با خط ارتباطی ۱۳۱ با مرکز فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه