اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان:

حرکت بسیج به سمت اقدامات بلندمدت و سرمایه گذاری در محرومیت زدایی است

حرکت بسیج به سمت اقدامات بلندمدت و سرمایه گذاری در محرومیت زدایی است
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه کارهای اقتصاد مقاومتی به منظور توانمند کردن خانواده ها برای حفظ کرامت انسانی و جایگاه والای انسان ها انجام می شود، اگفت: در سال گذشته با توجه به نیاز آن زمان بسته های معیشتی زیادی در سطح استان توزیع شد که با توجه به شرایط آن زمان جز ضروریات بود؛ امروز به سمت اقدامات بلند مدت و سرمایه گذاری رفتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در افتتاحیه مرکز تولید و پشتیبانی اشتغال محلی کرامت، اظهار کرد: منطقه، منطقه بسیار خوبی است و محسنات زیادی دارد که از جمله این محسنات قرارگرفتن بارگاه حضرت زینب، تدین و خلوص مردم منطقه و همچنین مهربانی و همکاری و پشتیبانی مردم خود منطقه از یکدیگر و تعداد شهدای آن و خانواده های مذهبی و جوانان خوب و پای کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان تصریح کرد: مردم شریف این منطقه حق دارند و وظیفه ماست که نسبت به حل این مشکلات قدم برداریم.

,

وی با اشاره به مشکلات این منطقه افزود: اگر یک قرارگاه هماهنگی در این منطقه دایر شود و حول محور مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی فعالیت و ظرفیت های مختلف را گرد هم آورده و ان شالله قدم های خوبی را در رفع محرومیت ها و کم برخورداری منطقه بردارد.

,

فدا با بیان اینکه کارهای اقتصاد مقاومتی به منظور توانمند کردن خانواده ها برای حفظ کرامت انسانی و جایگاه والای انسان ها انجام می شود، گفت: در سال گذشته با توجه به نیاز آن زمان بسته های معیشتی زیادی در سطح استان توزیع شد که با توجه به شرایط آن زمان جز ضروریات بود؛ امروز به سمت اقدامات بلند مدت و سرمایه گذاری رفتیم.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: این مرکز تولید یک الگو و انگیزه باشد؛ البته سالیان قبل نیز اقدامات مشابهی انجام شد که باعث شده برخی خانواده ها که نیازمند بودند، اکنون زکات ده باشند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر می بینیم آسیب های اجتماعی وجود دارد، باید ظرفیت اشتغال و رفاه و آسایش مردم را فراهم کنیم که با شعار و حرف هم نمی شود.

,

فدا بیان کرد: اقتصاد ایران مشکلات و نارسایی ها و گره کورهایی دارد اما به دست مردم بازشدنی است، مردم در جنگ وارد شدند پیروز شدیم و ۴۳ سال پشتیبانی انقلاب بودند و امریکایی ها و دشمنان نتوانستند این انقلاب را از بین ببرند.

,

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی بسیار زیاد است، گفت: به خاطر حفظ این عظمت و به تعبیر شهید حاج قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی حرم است، برای این که حرم حفظ شود وظیفه داریم در انتخابات جمعه هفته آینده هم در انتخابات شورای شهر و روستا و هم در ریاست جمهوری شرکت کنیم.

,

مجتبی فدا با اشاره به اینکه باید با تحقیق و بررسی انتخاب کنیم، بیان کرد: کاندیدی را انتخاب کنیم که با ایمان، انقلابی، متدین، ضد فساد و رانت، مدافع مردم و با برنامه برای مشکلات باشد.

,

فرمانده سپاه استان گفت: امروز در فضای مجازی و کانال هایی که با اقوام و همکاران داریم و همچنین در دیدارهای چهره به چهره وظیفه داریم یکدیگر را به حق و به دفاع از انقلاب اسلامی ایران توصیه کنیم.

,

وی افزود:  ما انقلاب کردیم که خودمان رای بدهیم و مردم در سرنوشت خودشان تاثیر گذار باشند؛ شرایط امروز نتیجه انتخاب ماست و اگر بخواهیم شرایط تغییر کند و برطرف شود نتیجه ان باید تحول و دگرگونی باشد و شرط دگرگونی حضور در پای صندوق های رای است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه