اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان:

کنارگذر شرق تا پایان دولت به جاده شیراز متصل نمی شود/ تلاش ها برای پایان ۶ بانده کردن جاده اصفهان-شهرضا

کنارگذر شرق تا پایان دولت به جاده شیراز متصل نمی شود/ تلاش ها برای پایان ۶ بانده کردن جاده اصفهان-شهرضا
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان، گفت: طرح آبرسانی به ۱۴ شهرستان به اسم گلاب دو قبل از عید و ۳۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده و امیدواریم حداکثر ۱۵ تیرماه یک سوم این پروژه یعنی ۳.۲ متر برای شبکه شهرستان، شهر اصفهان تامین بشود و این پروژه به نتیجه برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نعمت‌الله اکبری در گفت و گو با  صاحب نیوز اظهار کرد: کنارگذر شرق قطعه یک و دو به بهره‌برداری رسید و افتتاح شد اما قسمت دیگر که از فرودگاه تا جاده نایین است، تا آخر خرداد ماه به پایان می‌رسد، قسمت سوم این پروژه که از جاده نایین به قلعه شور است تامین اعتبار شده و حدود ۳۶۰ میلیارد از این پروژه سهم دولت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان افزود: در خردادماه ۱۸۰ میلیارد به پیمانکار این پروژه تخصیص داده شده تا پروژه دچار کندی نشود؛ بنابراین ما انتظار داریم که تا پایان این دولت این بخش به پایان برسد و اما بخش کلیه کار که به جاده شیراز میخورد مسلماً تا پایان این دولت کامل نمی‌شود.

,

وی بیان کرد: این تامین اعتبارات بعد از سفر آقای نوبخت انجام شد که پروژه قطار بهارستان هم تامین اعتبار شد و به زودی مردم بهارستان و اصفهان از این خط استفاده خواهند کرد.

,

اکبری تصریح کرد: طرح های دیگر همانند دو خطه شدن جاده اردستان افتتاح شده و شش بانده شدن جاده شهرضا در دست اجرا است که تا پایان دولت قطعاً تمام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه