اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

نامزدهای شورای شهر از ورود به مباحث قومیتی پرهیز کنند

نامزدهای شورای شهر از ورود به مباحث قومیتی پرهیز کنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نامزدهای شورای شهر ارومیه از مباحث قومیتی، مذهبی و تفرقه افکنی پرهیز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه شهر ارومیه در دیدار با نامزدهای شورای شهر ارومیه اظهار داشت: در تمامی فعالیت های سیاسی، اجتماعی و شهری سعی کنید کار های خود را در راستای جلب رضای خداوند متعال انجام بدهید؛ یقینا کسانی که در راه کسب رضای خداوند کار می‌کنند پیروز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

قریشی گفت: در روز قیامت هیچ سمت، پست، ثروت و مقامی انسان را نجات نخواهد داد چرا که تنها راه نجات در روز قیامت، ایمان و عمل صالح است؛ نامزد های شورای شهر اولویت خود را خدمت به مردم قرار بدهند حتی اگر رای نیاوردند یقینا پیروز میدان خواهند بود.

,

وی با اشاره به اهمیت وحدت و اتحاد در جامعه اسلامی وبه خصوص شهر ارومیه، تصریح کرد: یکی از مباحثی که جامعه اسلامی و در راس آن شهر ارومیه به آن احتیاج دارد بحث اتحاد و وحدت مابین ادیان، مذاهب و اقوام هست، خداوند متعال مسلمان را به وحدت دعوت کرده‌است.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانات مختلف خود بر بحث وحدت مابین اقوام و مذاهب تأکید کرده است لذا نامزد های شورای شهر از مباحث قومیتی، مذهبی اجتناب کنند چرا که اگر وحدت در جامعه جاری و ساری شود یقینا شهر ارومیه پیشرفت خواهد کرد.

,

قریشی ادامه داد: نامزد های شورای شهر ارومیه خود را با برنامه ها، توانایی ها و ویژگی های که دارند خود را تبلیغ کنند و اولویت کاری خود خدمت به مردم قرار بدهند.

,

این مقام مسئول اظهار داشت: نامزد های شورای شهر برنامه های خود براساس مباحث قومیتی و مذهبی تبلیغ نکنند چرا که این موضوع سبب بدبینی مردم نسبت به جامعه می‌شود.

,

قریشی تصریح کرد:در ایام انتخابات عکس‌های خانوادگی نامزدهای انتخاباتی در سطح فضای مجازی منتشر می‌شود که این اقدام بسیار ناخوشایند است و در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه