اخبار داغ

معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

برداشت‌های بالاتر از حد سدها کدام شهرهای استان اصفهان را با مشکل افت فشار روبرو می کند؟

برداشت‌های بالاتر از حد سدها کدام شهرهای استان اصفهان را با مشکل افت فشار روبرو می کند؟
معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، با توجه به توزیع تقسیمات آبی، گفت: در گستره توسعه و توزیع آب، روزی ۱۱ هزار شبکه آبی را داریم که متاثر از این سامانه قرار می‌گیرند. در غربی ترین شهرهای استان، نجف آباد، خمینی‌شهر، و شمالی‌ترین شاهین شهر و شرقی برخوار و خود شهر اصفهان مکان هایی که ارتفاع دارند و تراکم جمعیت دارند قطعاً دچار مشکل آبی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر اکبری در گفت و گو با صاحب نیوز با اشاره به علت اُفت فشار و قطعی آب مناطق اصفهان اظهار کرد: به علت نوسانات آب تحلیلی از طریق شرکت آب منطقه‌ای که متاثر از برداشت‌های بالاتر از حد سدها است. شرایطی پیش‌آورد که آب تحریری تصفیه خانه دچار نوسانات شد اما با پیگیری‌هایی که انجام شد، تقریباً آب چند روزی شرایط پایداری را دارد و تحریر منظمی داشته است که روند رو به بهبود و رفع موضوعات کم آبی در گسترده شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: امسال شرایط آبی، خشکسالی است، از مردم عزیز انتظار داریم در مدیریت مصرف کمک ویژه‌ای به خودشان و تمامی شهر داشته باشند. ما قطعا اگر جایی تراکم سازی باشد و نیاز به اصلاح شبکه شرکت آب و فاضلاب بود، انجام می دهیم

,

اکبری با اشاره به چگونگی برخورد با افرادی که پمپ مستقیم روی شبکه وصل می‌کنند، بیان کرد: طبق قانون در مرحله اول اخطار در مرحله های بعدی قطع موقت و در گام آخر ارجاع به مراجع قضایی است. اگر مردم از از مشترکی که این تخلفات را انجام می دهد اطلاعات دارند از طریق سامانه شرکت آب و فاضلاب منطقه استان اصفهان ۱۲۲ تماس بگیرنند تا همکاران ما پیگیری کنند و امیدواریم بتوانیم در این شرایط سخت آبی و گرمایی زودرس، خدمات پایداری را به همراهی یکدیگر ارائه دهیم.

,

وی ادامه داد: انتظار داریم مردم در این شرایط بتوانند حداقل مصرف سرانه را  روزی ۱۵ لیتر کم کنند اینگونه قطعاً ما می‌توانیم تابستانه راحتی بگذرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه