اخبار داغ

درخواست هنرمندان و ورزشکاران از رئیس جمهور آینده؛

هنرمندان پشتیبان انقلاب هستند/ دولت آینده، اشتغال و رفع گرانی را در اولویت قرار دهد

هنرمندان پشتیبان انقلاب هستند/ دولت آینده، اشتغال و رفع گرانی را در اولویت قرار دهد
از دهه ۸۰ هنرمندان و ورزشکاران با حمایت از یک نامزد خاص توانستند میزان قابل‌توجهی رأی را به صندوق آن نامزد روانه کنند اما این بار فارغ از جانب‌داری از فردی خاص، خواسته‌های خود را از رئیس‌جمهور آینده مطرح می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، هنرمندان و ورزشکاران همواره یکی از باارزش‌ترین و محبوب‌ترین اقشار جامعه بوده‌اند که  طی دو دهه گذشته نقش مؤثری در ایجاد شور انتخاباتی داشته‌اند و هم‌اکنون که کمتر از یک هفته به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ در ۲۸ خرداد زمان باقی‌ است حضور سلبریتی‌ها در ستادهای انتخاباتی نامزدها به حرارت این رقابت سیاسی افزوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

از دهه ۸۰ هنرمندان و ورزشکاران با حمایت از یک نامزد خاص توانسته‌اند میزان قابل‌توجهی رأی را برای آن نامزد جمع‌آوری کنند اما هیچ‌گاه فرصتی پیش نیامد که خواسته‌های خود را از رئیس‌جمهور آینده بدون طرف‌داری از فردی خاص مطرح کنند.

,

پیرامون این موضوع با جمعی از هنرمندان و ورزشکاران محبوب و سرشناس کشورمان پای صحبت نشستیم و خواسته‌هایشان را از رئیس‌جمهور آینده پرسیدیم.

,

 

,

محمد صادقی: سکان سینما و تلویزیون در اختیار افراد متخصص قرار گیرد

, محمد صادقی: سکان سینما و تلویزیون در اختیار افراد متخصص قرار گیرد, محمد صادقی: سکان سینما و تلویزیون در اختیار افراد متخصص قرار گیرد,

, ,

محمدصادقی، بازیکن سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم اولاً فساد را در جامعه ریشه کن کند و این می‌تواند مهم‌ترین خواسته باشد زیرا فساد مالی ام‌الفساد تمام مشکلات کشور است و در صورت حل این مشکل بسیاری از مشکلات دیگر حل خواهند شد.

,

وی افزود: معیشت و آینده جوانان نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دیگر مشکلات کشور در درجه دوم و سوم اهمیت قرار می‌گیرند از این رو رئیس جمهور آینده باید مشکلات معیشتی مردم و آینده جوانان را به صورت ریشه‌ای حل کند و ما نیز امیدواریم این مهم به زودی زود محقق شود.

,

صادقی در خصوص مشکلات سینما و تلویزیون، خاطر نشان شد: سینما و تلویزیون نیاز به متولیان متخصص دارند و افرادی که تخصص این کار را دارند باید سکان هدایت سینما و تلویزیون را به دست بگیرند لذا اگر کسانی که متخصص نیستند بخواهد هدایت این مسئله بسیار مهم را در دست بگیرند، قطعاً موفقیتی در این عرصه حاصل نخواهد شد.

,

این بازیکن سینما و تلویزیون تأکید کرد: امروز علم ارتباطات در تمام دنیا فراگیر شده است و ارتباطات حرف اول را در جهان می‌زند از این رو توسعه در هر کشوری تنها از طریق ارتباطات میسر می‌شود لذا رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که بتواند از این ظرفیت بسیار مهم به درستی و در راستای توسعه کشور بهره ببرد.

,

وی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید بتواند از ظرفیت‌های بالقوه ارتباطات به درستی استفاده کند و رسانه، سینما، تلویزیون، رادیو و روزنامه را به درستی هدایت کند که این امر محقق نمی‌شود به‌جز استفاده از افراد متخصص در رأس امور.

,

صادقی در پایان یادآور شد: این افراد متخصص هستند که می‌دانند اصول و کیفیت ارتباطات چیست و می‌توانند از آن در راستای توسعه و پیشرفت بهره ببرند بنابراین بسیاری از مشکلات سینما و تلویزیون با محول کردن امور به فرد متخصص حل می‌شود.

,

 

,

نقی‌زاده: بازیگران در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند

, نقی‌زاده: بازیگران در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند, نقی‌زاده: بازیگران در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند,

, ,

اصغر نقی‌زاده، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: ما بازیگران هیچ توقع خارج از عرفی از رئیس جمهور آینده نداریم و تنها درخواست ما این است که بازیگران را مانند بسیاری از مشاغل حساس در اولویت واکسن کرونا قرار دهند زیرا هیچ‌یک از بازیگران نمی‌توانند هنگام ضبط برنامه از ماسک استفاده کنند.

,

وی ادامه داد: بسیاری از اقشار مانند معلمان در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفته‌اند اما ما بازیگران با توجه به اینکه نمی‌توانیم در صحنه فیلم‌برداری ماسک بزنیم و شغل ما یک شغل پربرخورد است هنوز هیچ تاریخی برای تزریق واکسن به ما اعلام نشده است و متأسفانه بسیاری از همکاران من طی یک سال گذشته به این ویروس مبتلا و حتی جان خود را از دست داده‌اند.

,

نقی‌زاده با تأکید بر اینکه به نظر من اولویت اول کشور امروز کرونا و حفظ جان مردم با تأمین و تزریق واکسن کرونا است، گفت: متأسفانه شاهد آن هستیم که زمانی که رسانه‌ها مقداری از هشدارهای خود در خصوص کرونا کم می‌کنند دوباره سفرها شروع می‌شود و مردم دیگر موارد پیشگیری از کرونا را رعایت نمی‌کنند که نمونه آن را در ایام نوروز دیدیم و باعث ایجاد موج چهارم کرونا در کشور شد.

,

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون خاطر نشان شد: از زمانی که کرونا وارد ایران شد سینما و به دنبال آن بازیگران متضرر شدند و از آن‌طرف تلویزیون ما آن‌قدر بودجه ندارد که بخواهد تمامی بازیگران ما را در فیلم‌ها و سریال‌های خود بازی دهد لذا بسیاری از بازیگران ما امروز با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

,

وی با اشاره به اینکه تلویزیون بودجه کافی ندارد، گفت: زمانی که تلویزیون بودجه کافی نداشته باشد نمی‌تواند محتوای خوب و جذاب بساز از آن‌طرف مردم جذب شبکه‌های ماهواره‌ای می‌شوند و این شبکه‌ها در کنار محتوای جذابی که به بیننده ارائه می‌دهند، تفکرات خود را نیز القا می‌کنند که یکی از این تفکرات رأی ندادن است.

,

نقی‌زاده در پایان گفت: از زمانی که کرونا وارد کشور شده است نیمی از بازیگران نیز بیکار شده‌اند و من به‌شخصه تنها سر یک فیلم به نام زیرخاکی رفتم و مابقی سال را بیکار بودم لذا درخواست داریم دولت آینده نگاه ویژه‌ای به قشر هنرمند داشته باشد.

,

 

,

بادامکی: رئیس‌جمهور آینده اشتغال و رفع گرانی را در اولویت کاری خود قرار دهد

, بادامکی: رئیس‌جمهور آینده اشتغال و رفع گرانی را در اولویت کاری خود قرار دهد, بادامکی: رئیس‌جمهور آینده اشتغال و رفع گرانی را در اولویت کاری خود قرار دهد,

, , , ,

غلامحسین بادامکی، بازیکن سابق پرسپولیس و ابومسلم در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: به عنوان یک فرد ورزشی از رئیس‌جمهور آینده انتظار دارم که به خواسته‌ها و صحبت‌های مردم توجه کند ازاین‌رو با توجه به اینکه دغدغه اصلی امروز مردم ما مسائل معیشتی است، فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید معیشت مردم را در اولویت قرار دهد نه اینکه هر روز مشکلی به مشکلات معیشتی مردم اضافه شود.

,

وی با بیان اینکه انتظار داریم تا رئیس‌جمهور آینده موضوع اشتغال و گرانی را در اولویت کاری خود قرار دهد، افزود: متأسفانه برخی افراد پیش از انتخابات برای جمع‌آوری رأی یک سری وعده‌هایی می‌دهند اما پس از انتخاب شدند، تمامی وعده‌های خود را فراموش می‌کنند.

,

بادامکی تصریح کرد: کشور ما هیچ‌گونه کمبودی ندارد ولی متأسفانه طی چند سال اخیر کشور به‌جای پیشرفت همواره به عقب‌رفته است ازاین‌رو وقت آن رسیده است تا مردم با انتخاب فرد مناسب آینده کشور را تغییر و بهبود بخشند.

,

این پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در حال حاضر فوتبال نیز با مشکلاتی مواجه است و بسیاری از باشگاه‌های مطرح کشورمان به دلیل مشکلات مالی تا مرز انحلال پیش رفته‌اند به نظر من هیچ‌گاه حق فوتبال را آن چنان که باید نداده‌اند لذا باید حق فوتبال را با دادن حق پخش و امثال آن بدهند.

,

وی یادآور شد: به‌جز 3 یا 4 باشگاه بزرگ فوتبال که همیشه وضعیت خوب مالی داشته‌اند بقیه باشگاه‌ها همواره با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کردند ازاین‌رو باید دولت به تمام باشگاه‌ها فرصت برابری بدهد که در میدانی برابر با هم رقابت و رشد کنند و یکی از اصلی‌ترین آن‌ها می‌تواند دادن حق پخش مسابقات به خود باشگاه‌ها باشد.

,

بادامکی با اشاره به اینکه عملکرد ضعیف دولت باعث کم شدن اعتماد مردم شده است، گفت: افرادی که می‌گویند رأی ما تأثیری در آینده کشور ندارد در اشتباه هستند زیرا قطعاً رأی ما تأثیرگذار خواهد بود و اگر پای صندوق‌های رأی نرویم شاید آن‌کسی که حقش نیست انتخاب شود و روند مشکلات کشور ادامه یابد.

,

این پیشکسوت فوتبال ایران خاطر نشان شد: امیدوارم در 28 خرداد ماه مانند گذشته مردم با حضور گسترده و پرشور پای صندوق‌های رأی آینده روشن را برای خود رقم بزنند و از اینجا از تمام ورزشکاران و هنرمندان درخواست دارم تا با حضور در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی کنند زیرا آینده ایران عزیزمان برای تمام ما مهم است.

,

 

,

رفیعا: ضدانقلاب‌های داخلی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند

, رفیعا: ضدانقلاب‌های داخلی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند, رفیعا: ضدانقلاب‌های داخلی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند,

, ,

قاسم رفیعا، شاعر و نویسنده خراسانی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد آن هستیم که رسانه‌های بیگانه و برخی افراد در داخل کشور به دنبال این هستند که مشارکت در انتخابات را به حداقل برسانند زیرا منافع آن‌ها در این است که مردم کمتر به پای صندوق‌های رأی بیایند.

,

وی با تأکید بر اینکه آینده کشور پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد، گفت: اگر کسی از شرایط کنونی و معیشتی کشور ناراضی هستند باید نارضایتی خود را پای صندوق‌های رأی، با انتخاب فردی که می تواند این مشکلات را حل کند، بیان کنند از این رو اگر رئیس جمهور حاضر را قبول نداریم و اعتقاد داریم کشور را به پرتگاه نزدیک کرده است و با شرکت نکردن ما در انتخابات، فردی ناشایست با رأی پایین انتخاب شود، مشکلات حل نخواهد شد و باز هم کشور را به پرتگاه هدایت می‌کند.

,

رفیعا تصریح کرد: تمام افراد با هر نوع نگرش و گرایشی باید قبول کنند که نقطه گزینش و مشارکت مردم در سرنوشت خودشان همین انتخابات است زیرا بسیاری از مسئولان پس از انتخاب دیگر ارتباطشان با مردم قطع می شود لذا مردم باید در انتخاب خود بسیار دقت کنند و فردی را انتخاب کنند که پای وعده‌های خود بماند و به آن‌ها عمل کند.

,

این نویسنده طنز خراسانی با تأکید بر اینکه ضدانقلاب های زیادی در داخل کشور به دنبال پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: همین افراد به دنبال این هستند که مردم را در هر زمینه‌ای که می‌توانند ناامید کنند.

,

وی خاطر نشان شد: منکر این نمی شوم که مشکلات اقتصادی در کشور بیداد می‌کند اما از طرفی مردم تنها با انتخاب درست می‌توانند این مشکلات را حل کنند تا شرایط حال حاضر بهبود یابد؛ همچنین اعتقاد دارم مشکلات کشور تنها وابسته به ارتباط خارجی یا مدیریت داخلی نیست و این دو باید با هم حل شوند و بر این باورم اگر ما با دنیا صلح داشته باشیم دنیا با ما صلح دارد.

,

رفیعا ادامه داد: مقام معظم رهبری تأکید فراوانی بر نیروی انقلابی جوان دارند و معتقدم در حال حاضر ما نیروهای متخصص، انقلابی و جوان فراوانی در کشور داریم که باید از اندیشه و حضور آن‌ها استفاده شود و به آن‌ها میدان داده شود و این سیکل معیوب مدیریت در کشور برچیده شود که شاهد آن هستیم یک فرد علی‌رغم ناکارآمدی در پست‌های متعددی قرار می‌گیرد.

,

این  شاعر و نویسنده خراسانی تأکید کرد: افرادی که پیر و خسته شده‌اند باید جای خود را به نیروهای جوان و تازه نفس بدهند و تجربیات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند و تا کشور از این وضعیتی که برای آن ساخته‌اند خارج شود زیرا مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی موجود راضی نیستند.

,

وی یادآور شد: بخش زیادی از نارضایتی مردم به دلیل مشکلات اقتصادی است که در کشور ایجاد شده است لذا اگر این مشکلات هرچه سریع‌تر رفع شوند شاهد بالا رفتن رضایت مردم و در ادامه بالا رفتن مشارکت مردم در انتخابات هستیم.

,

 

,

صابری: هنرمندان پشت انقلاب هستند/ از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم بیشتر به فکر هنر و تئاتر باشد

, صابری: هنرمندان پشت انقلاب هستند/ از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم بیشتر به فکر هنر و تئاتر باشد, صابری: هنرمندان پشت انقلاب هستند/ از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم بیشتر به فکر هنر و تئاتر باشد,

, ,

رضا صابری، کارگردان تئاتر و سینما در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: بیش از 40 سال دشمن به بهانه‌های گوناگون به ما هجمه وارد می‌کند و امروز شاهد آن هستیم که دشمن با راه‌اندازی کمپین‌هایی به دنبال پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات است از این رو بر مردم واجب است تا در انتخابات شرکت کنند و آینده کشورشان را با دستان خود رقم بزنند.

,

وی با بیان اینکه رأی ندادن مشکلی از کشور را حل نمی‌کند، خاطر نشان شد: مشکلات کشور با انتخاب فرد اصلح و شایسته حل می‌شود لذا مردم باید در انتخاب خود بسیار دقت کنند تا فردی را برگزینند که اولاً دغدغه معیشت مردم را داشته باشد و دلش برای قشر ضعیف جامعه بتپد.

,

صابری خاطر نشان شد: دشمن همواره با ترفندهای مختلف و در زمان انتخابات با ایجاد ناامیدی به دنبال کم کردن مشارکت مردم در انتخابات است بنابراین مردم فهیم ما باید این هشیاری را داشته باشند که فریب سخنان دروغ آن‌ها را نخورند.

,

این کارگردان تئاتر و سینما ادامه داد: از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم تا بیش از پیش به فکر هنر و تئاتر باشد و مشکلات فراوانی که هم‌اکنون هنر و هنرمند با آن مواجه است را درک و در جهت حل آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

,

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان نشان داده‌اند که هیچ‌گاه فریب دشمن را نمی‌خورند، گفت: از همین‌جا از تمام هنرمندان مخصوصاً فعالان تئاتر و سینما درخواست دارم تا با حضور پرشور در انتخابات نگذارند دل دشمن شاد شود.

,

صابری افزود: در حال حاضر کشور ما از امنیت خوبی برخوردار است و برای اینکه بتوانیم این امنیت را حفظ کنیم باید فرد اصلحی را با رأی خود انتخاب کنیم تا بتواند علاوه بر حل مشکلات معیشتی که بسیاری از مردم با آن درگیر هستند، بتواند این امنیت را حفظ و آن را ارتقاء و بالا ببرد.این کارگردان تئاتر و سینما با بیان اینکه هنرمندان پشت انقلاب هستند، یادآور شد: من همانند دوره‌های گذشته قطعاً در انتخابات شرکت می‌کنم و با تحقیقی که انجام می‌دهم سعی دارم تا فرد اصلح را انتخاب کنم از این رو از مردم نیز می‌خواهم تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که شعار ندهد.

,

 

,

براتی: حضور حداکثری در انتخابات جلوی دست‌درازی‌ دشمن را می‌گیرد

, براتی: حضور حداکثری در انتخابات جلوی دست‌درازی‌ دشمن را می‌گیرد, براتی: حضور حداکثری در انتخابات جلوی دست‌درازی‌ دشمن را می‌گیرد,

, ,

علی براتی گجوان، نویسنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه کشور با مشکلات فراوانی روبه‌رو بود باز هم شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بودیم و به خاطر دارم در انتخابات خبرگان رهبری که چند ماه پس از فتح خرمشهر انجام شد در این شهر حضور داشتیم و توانستیم رأی بدهیم.

,

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات، افزود: هم‌اکنون در حساس‌ترین لحظات جمهوری اسلامی ایران هستیم از طرفی حضور حداکثری در انتخابات در واقع مشروعیت نظام است از این رو در این زمان، چشم دشمنان انقلاب و تمام قدرت‌های نظامی و اقتصادی جهان به انتخابات ما است لذا باید با حضور حداکثری جلوی دست‌درازی‌های آن‌ها را بگیریم.

,

براتی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش مشروعیت جمهوری اسلامی ایران در جوامع بین الملل می‌شود از این رو با توجه به اینکه کشور در حال مذاکره و گفت‌وگو با دیگر قدرت‌های جهانی است، حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش قدرت چانه‌زنی تیم‌های مذاکره کننده ما نیز می‌شود.

,

نویسنده دفاع مقدس خاطر نشان شد: خوشبختانه مردم ما به بلوغ سیاسی خوبی دست یافته‌اند و با کمی تحقیق می‌توانند کاندیدای اصلح را شناسایی و به آن رأی بدهند از طرف دیگر تمام جناح‌های سیاسی و سلایق مختلف سیاسی باید به عرصه انتخابات ورود کنند زیرا این امر باعث حضور حداکثری مردم بر سر صندوق‌های رأی می‌شود.

,

وی عنوان کرد: از طرف دیگر تعدد بسیار زیاد کاندیداها نیز نمی‌تواند به کمکی در جهت بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات شود زیرا ممکن انتخاب برای افرادی که قصد مشارکت در انتخابات را دارند نیز مشکل و دشوار شود زیرا بسیاری از کاندیداها دیدگاه‌هایی دارند که این دیدگاه‌ها در بسیاری از نقاط با هم مشترک است و این امر انتخاب را دشوار می‌کند.

,

براتی با تأکید بر اینکه مردم ما به بلوغ سیاسی خوب دست یافته‌اند، گفت: به نظر من در حال حاضر مردم به خوبی می‌توانند افرادی که تنها شعار می‌دهند را از افرادی که عمل‌گرا هستند و به‌جای وعده به دنبال حل مشکلات هستند، شناسایی کنند.

,

این نویسنده مشهدی بیان کرد: مردم باید توجه کنند که موفقیت یک فرد در یک قسمت خاص یا یک وزارت خانه، الزامی بر موفقیت آن فرد در پست ریاست جمهوری نیست از این رو اگر در خصوص اینکه چه کسی شایسته انتخاب است، تردید دارید حتماً تحقیقات بیشتری انجام دهید و فرد اصلح را برای اداره کشور برگزینید.

,

وی ضمن درخواست از رسانه‌ها جهت دعوت مردم برای حضور در انتخابات و رقم زدن صحیح آینده کشور اظهار کرد: هم‌اکنون برخی مردم به دلیل مشکلات معیشتی ایجاد شده، برای حضور در انتخابات مردد شده‌اند اما باید این را بدانند تنها با حضور در انتخابات می‌توانند فردی را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند تا مشکلات کشور را حل کند و اگر رئیس‌جمهور انتخاب‌شده دارای رأی بالایی باشد می‌تواند در تمام زمینه‌ها چانه‌زنی کند و مشکلات مردم مخصوصاً مشکلات معیشتی را حل کند.

,

 

,

بیواره: رأی دادن حق مسلم مردم است/ ضرورت داشتن برنامه عملی برای حل مسائل معیشتی از سوی رئیس جمهور

, بیواره: رأی دادن حق مسلم مردم است/ ضرورت داشتن برنامه عملی برای حل مسائل معیشتی از سوی رئیس جمهور, بیواره: رأی دادن حق مسلم مردم است/ ضرورت داشتن برنامه عملی برای حل مسائل معیشتی از سوی رئیس جمهور,

, ,

حمید بیواره، رئیس کمیته شهرستان‌ها و سرپرست کمیته داوران هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: از رئیس جمهور آینده انتظار دارم همان طور که با رأی مردم انتخاب می شود به فکر برطرف کردن مشکلات اولیه آنها باشد نه به فکر درخواست های جناحی و سیاسی، رییس جمهور کافیست قانون اساسی را کامل و جامع اجرا کند.

, صبح توس,

وی با بیان اینکه وقتی در یک جامعه توده مردم تن به یک نظام و حکومت می دهند هدف شان تعیین آقا بالاسر نیست بلکه مشخص کردن فرد یا افرادی است که هماهنگی های لازم جهت برطرف کردن مشکلات زندگی اجتماعی را انجام دهند، تاکید کرد: تورم و گرانی باعث ایجاد فساد و نارضایتی می شود، رییس جمهور و کابینه وزرا باید فکری عاجل جهت کنترل قیمت‌ها و کاهش آنها داشته باشند.

,

بیواره اظهار کرد: محصول کشاورزی تولیدی داخل در حالی که کشاورز و خرده فروش کمترین سود را می‌برند به قیمت هایی بالا به دست مصرف کننده می‌رسد، مبارزه با دلالی و ساماندهی بحث کشاورزی و تولیدات این بخش باید در راس برنامه‌های وزرای کشاورزی و صمت قرار گیرد.

,

وی افزود: معتقدم حل مشکلات معیشتی و کنترل تورم خود به خود در حل معضلات اجتماعی مانند طلاق، فحشا، بزهکاری نوجوانان و جوانان، جرم و جنایت و قاچاق تاثیر صد در صد دارد، رئیس جمهور آینده سه نیاز اصلی جامعه را که شامل خوراک، پوشاک و مسکن است از برنامه های مهم عملی و نه شعاری خود قرار دهد.

,

این ورزشکارخراسانی با سابقه ۲۰ ساله در رشته داوری و بیلیارد، با اشاره به رشته های ورزشی بیلیارد، بولس و بوئینگ بیان کرد: در همین رشته ورزشی ما تورم از جهت باشگاه ها و ارائه خدمات ورزشی به مخاطبین که ۹۹ درصد جوانان و نوجوانان هستند منجر به رکود شده است، که البته این موارد جدا از بحث محدودیت های کرونا، خرید و نگهداری تجهیزات مورد نیاز رشته ها است که اکثرا وارداتی بوده و کمر باشگاه داران را خرد کرده است و خیلی از باشگاه ها تعطیل و یا مترصد تعطیل شدن هستند، ورزشکاران هم به دلیل پایین آمدن سطح درآمدی خود و یا خانواده هزینه ورزش خود را محدود کرده اند.

,

وی خطاب به رئیس جمهور آینده ادامه داد: ورزش باعث تذهیب جسم و روح می شود، تن و ذهن سالم از بدی ها دور می شود، آیا شرایط ورزش را برای مردم آماده می کنید؟ هزینه ورزش را باید پایین بیاورید تا همه اقشار بتوانند به آن بپردازند، سرانه فضای ورزشی بسیار پایین است،  احداث فضای ورزشی کار خوب است اما کافی نیست، یک فرد معمولی که برای معیشت خود دچار مشکل است، چطور باید یک کفش و لباس ورزشی را تهیه کنند و در سالن احداثی شما آن هم با پرداخت مبلغ ورودی یا اجاره سالن به ورزش بپردازد؟ محدودیت های مکانی برای ورزش بانوان را به هزینه مالی ورزش اضافه نمایید، در حالی که سلامت روح و جسم یک مادر، پزشک، دانشجو و کارگر بانو در افزایش بازدهی آنها برای جامعه تاثیر بسزایی دارد.

,

بیواره اظهار کرد: رئیس جمهور آینده باید استفاده از مدیران کاربلد اقتصادی و ورزشی را سرلوحه قرار دهد تا با بهبود معیشت مردم آنها را برای پذیرش آموزه های فرهنگی و اجتماعی آماده کنند.

,

وی با بیان اینکه انتخابات و رای دادن یک حق برای هر فرد است که قانون برای افراد جامعه قائل شده است، بیان کرد: قطعا رای دادن و یا ندادن هر فرد به تصمیم خودش بستگی دارد، بعضی می گویند ما آزادی نداریم و ناراضی هستیم پس رای نمی دهیم اما کسانی را که تصمیم به شرکت در انتخابات دارند مورد شماتت و نکوهش و بعضا دشنام قرار می دهند و این خود یک پارادوکس ایجاد می کند، یعنی برای به دست آوردن آزادی مورد نظر خود آزادی دیگران را سلب می کنند.

,

رئیس کمیته شهرستان های خراسان رضوی، اظهار کرد: بنده خودم در همه ادوار و انتخابات حضور داشته و رای داده ام، به نظر و حقوق دیگران هم احترام می گذارم، همه آزادند و یک رای دارند تصمیم با خودشان است، امیدوارم اصلاحاتی در ساختار کشور  ایجاد شود تا هر کس دل در گرو آبادانی و رفاه کشور دارد با اشتیاق به فرد مورد نظر خود رای داده تا انسجام ملی در برابر دشمنان حفظ شود.

,

 

,

غلامی: شرکت پرشور مردم در انتخابات می تواند فرصتی دوباره برای آیندی بهتر در کشور باشد

, غلامی: شرکت پرشور مردم در انتخابات می تواند فرصتی دوباره برای آیندی بهتر در کشور باشد, غلامی: شرکت پرشور مردم در انتخابات می تواند فرصتی دوباره برای آیندی بهتر در کشور باشد,

, ,

 مجید غلامی دروازه بان اسبق تیم ملی جوانان ایران با تاکید بر اینکه به عنوان یک ایرانی در انتخابات شرکت می کنم، در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: از مردم می خواهم برای دادن فرصت مجدد به آینده خود در انتخابات شرکت کنند، چرا که تمام ما به عنوان یک فرد سهیم در سرنوشت کشور باید در انتخابات پیش رو شرکت ، و برای آینده کشور تصمیمی سرنوشت ساز بگیریم.

, صبح توس,

غلامی در ادامه بیان داشت: مردم ما امروز خواستار توجه مسئولان برای رفع مشکلات حاکم بر کشور هستند و قطعا برای اینده از مسئولان انتظار رفع مسائل و مشکلات در حوزه های اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانان را دارند.

دروازه بان اسبق تیم ملی در پایان با تاکید بر اینکه شرکت پرشور مردم در انتخابات می تواند فرصتی دوباره برای آیندی بهتر در کشور باشد، افزود: انشالله که مشکلات مردم هر چه زودتر مرتفع و انچه شایسته مردم کشور ما است با این انتخابات پرشور مردمی رقم بخورد.

,
,
,


قربانزاده: هنرمندان با هنر خود مشارکت حداکثری را رقم می‌زنند 

,
, قربانزاده: هنرمندان با هنر خود مشارکت حداکثری را رقم می‌زنند , قربانزاده: هنرمندان با هنر خود مشارکت حداکثری را رقم می‌زنند ,

علیرضا قربان زاده، هنرمند کاشمری در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات در شرایط فعلی تأثیر زیادی بر آینده کشور دارد و اگر مردم انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشد در سرنوشت کشور صددرصد تأثیرگذار است.

, صبح توس,

وی با بیان اینکه انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی می‌تواند آینده کشور را تضمین کند، خاطرنشان کرد: هنرمندان در همه عرصه‌های جاری کشور نقش مهمی دارند که با خلق آثار هنری می‌تواند شرایط کشور در بزنگاه‌ها را ترسیم کنند.

,

این هنرمند کاشمری با تأکید بر اینکه هنرمندان باید با هنر خود باعث ایجاد مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شوند، تصریح کرد: هنرمندان به‌خاطر ارتقاء هنر و آینده کشور باید در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و مطمئناً نمی‌توان از نقش هنرمندان در این عرصه غافل شد.

,

وی همچنین در پایان اذعان کرد: باتوجه‌به اینکه دشمن در بحث عدم حضور و خارج کردن مردم از صحنه تصمیم‌گیری، بیش از گذشته تلاش می‌کند ولی مردم همیشه نشان دادند که توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند و با حضور گسترده و انتخاب اصلح حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

,

لازم به ذکر است بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران سرشناس کشورمان به دلیل عملکرد ضعیف دولت روحانی، حاضر به مصاحبه نشدند و بیان داشتند که هیچ خواسته‌ای از رئیس جمهوری ندارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه