اخبار داغ

جلیلی:

روستاها محور توسعه استان سمنان هستند/ضرورت احصاء ظرفیت های تولید

روستاها محور توسعه استان سمنان هستند/ضرورت احصاء ظرفیت های تولید
نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم باید قبل از دولت پیشگام شده و ظرفیت های هر منطقه و روستا را احصاءکنند، گفت: روستاها محور توسعه استان سمنان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سعید جلیلی بعد از ظهر پنجشنبه در ویژه برنامه انتخاباتی استان سمنان که از طریق رسانه‌ها برای مردم استان پخش شد ضمن بیان اینکه استان سمنان به عنوان میقات الرضا (ع) سالانه در مسیر تردد زائران پرشمار است، تاکید کرد: این استان پهناور با توجه به فرصت‌ها و مزیت‌های زیادی که دارد می‌تواند به شکوفایی دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه همانطور که در سطح ملی نیز مطرح شد، برای چهار سال آتی دو نوع نگاه شامل نگاه حداقلی برای اداره امور کشور و دوم نگاه مشارکت حداکثری برای اعتلا و شکوفایی در بخش‌های مختلف وجود دارد، افزود: باید انتخاب کنیم که برای چهار سال آتی کدام مسیر را می‌خواهیم از سر بگذرانیم.
,
 
,
باید مشکلات را برطرف کرد
, باید مشکلات را برطرف کرد,
 
,
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات باید برطرف شوند و نامزدهای انتخاباتی برای حل مشکلات راه حل های عملی می‌بایست مطرح سازند، تاکید کرد: ما می‌خواهیم در چهار سال آتی علاوه بر رفع مشکلات و نارسایی‌ها، مدیریتی را بر کشور حاکم ببینیم که بتواند ظرفیت‌ها را نیز به سمت جهش تولید و رونق سوق دهد و از تمام توانمندی‌های استان‌ها استفاده حداکثری داشته باشد. کشور امروز باید به این فضا نزدیک شود.
,
 
,
جلیلی با بیان اینکه امروز با همه فرصت‌های خوب خدادادی استان سمنان و کشورمان می‌تواند جهش خوبی را شاهد باشد، بیان کرد: ما معتقد هستیم که بدون روستا هیچ جهشی را نمی‌توان صورت داد لذا روستاها محور توسعه هستند.
,
 
,
وی با بیان اینکه استان سمنان نیز از این قاعده مستثنی نیست، گفت: باید فرصت‌های تولید روستایی ابتدا احصا و سپس تقویت شوند تا شاهد شکوفایی استان سمنان باشیم. سمنان فرصت‌های بسیار خوب معدن، کشاورزی، دامداری و صنعتی و… دارد و لذا تمام این ظرفیت‌ها فرصت‌های خوبی برای تعالی استان هستند.
,
 
,
همراهی مردم در احصاء ظرفیت‌ها
, همراهی مردم در احصاء ظرفیت‌ها,
 
,
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه استان سمنان در کنار تمام مزیت‌ها می‌تواند گردشگری را نیز به خوبی داشته باشد، بیان کرد: این استان در کنار قرارگیری در مسیر زائران رضوی دارای ظرفیت‌های عظیم فرهنگی و گردشگری و میراث فرهنگی است که می‌توان آنها را برای ارتقای گردشگری استفاده کرد.
,
 
,
جلیلی با بیان اینکه وقتی دولت یازدهم و دوازدهم در انتخابات پیروز شد به آنها تبریک گفتیم اما معتقد بودیم که کار ما تازه شیوع شده است و باید به دولت کمک کرد و لذا دولت در سایه را تشکیل دادیم، گفت: معنای این دولت در سایه این است که همه مردم باید دلسوزی داشته و سایه به سایه دولت تمام مسائل و موضوعات کشور را به فراخور توان شأن رصد کنند و اگر کار خوبی از سوی دولت صورت گرفته حمایت شود و اگر کار بدی انجام می‌شود حتماً در صدد تصحیح آن برآمد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در هشت سال گذشته به بسیاری از شهرها و روستاهای کشور مسافرت‌هایی داشته و از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی کردیم همچنین به شهرک‌های صنعتی آمده و موانع را شاهد بودیم لذا به این نتیجه رسیده‌ایم که برای تعالی می‌بایست مردم با دولت‌ها مشارکت در امور داشته باشند به واقع قبل از دولت جوانان روستاها باید ظرفیت‌های سرمایه گذاری و توسعه روستاهایشان را احصاء کرده و آنها را بنویسند تا به این شکل در توسعه مشارکت داشته باشیم.
,
 
,
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اگر مردم پای کار باشند و سند توسعه هر منطقه را با توجه به ظرفیت‌ها بنویسند مشخص می‌شود که هر منطقه دارای چه مزیت‌ها و خصوصیت‌هایی است همچنین شهرهای ما دارای چه مزیت‌هایی خواهند بود و در نتیجه این موضوعات به انجام کارهای بزرگی منجر خواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه