اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

عشایر مایه افتخار نظام و پیروان ولایت هستند/ پیام شهیدان حضور حداکثری پای صندوق های رای است

عشایر مایه افتخار نظام و  پیروان ولایت هستند/ پیام شهیدان حضور حداکثری پای صندوق های رای است
سردار شهسواری گفت: پیام شهیدان شاهد و ندای سردار دل ها سردار سلیمانی حضور حداکثری امت در پای صندوق‌های رای برای یاس دشمنان و امید محبان انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در نشست صمیمی با سران عشایر آذربایجان‌غربی، اظهار کرد:استان آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و مذاهب بوده و عشایر ذخایر انقلاب و حافظان امنیت پایدارهستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی افزود: عشایر همواره حافظان نظام و پیروان ولایت و امامین انقلاب اسلامی بودند پایمردی و پاسداری شان از اسلام و انقلاب اسلامی خشم دشمن را برانگیخته است.

,

وی با بیان اینکه خون پاک شهدای اهل سنت و تشیع مایه دوام وقوام نظام و سرمایه ماندگار انقلاب اسلامی است، گفت: سودجویان و تفرقه انگیزان بدانند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند و این را بدانند که خط قرمز و  منطقه ممنوعه ما تحریک احساسات  قومیت و مذاهب مردم این استان است و هرکس به دنبال ایجاد تفرقه باشد یا جاهل است یا خائن.

,

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه امروز وظیفه ملی و شرعی و اخلاقی همه مردم و عشایر غیور حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای گیری است، تصریح کرد: پیام شهیدان شاهد و ندای سردار دل ها سردار سلیمانی حضور حداکثری امت در پای صندوق‌های رای برای یاس دشمنان و امید محبان انقلاب اسلامی است.

,

سردار شهسواری با اشاره به اینکه امروز حضور مقتدرانه امت امامین انقلاب اسلامی در انتخابات و  حضور حداکثری پیام شهدا است، افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و حضور مردم نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و کوبیدن بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه