اخبار داغ

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان:

برخی نامزدها در مناظرات، بحث را به سمت بی‌اخلاقی کشیدند

برخی نامزدها در مناظرات، بحث را به سمت بی‌اخلاقی کشیدند
رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان گفت: برخی از نامزدها با سوء نیت در مناظرات بحث را به سمت حاشیه و بی‌اخلاقی سوق داده و از تکنیک‌های عملیات روانی و رفتارهای عوام‌فریبانه برای سوء استفاده از احساسات مردم استفاده کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محسن اسدی امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات 28 خرداد 1400 اظهار داشت: اصل بر مشارکت حداکثری مردم است که می‌تواند پشتوانه محکمی برای دولت آینده و پیشرفت کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: هدف مردم از حضور و مشارکت در انتخابات، انتخاب گزینه برتر برای پیشرفت و توسعه کشور است و توسعه کشور با ایجاد اشتغال، فقرزدایی، رفاه و آسایش به دست می‌آید.

,

حجت‌الاسلام اسدی با بیان اینکه اولویت امروز کشور، اقتصاد است، افزود: بهتر است اصلاح‌طلبان به جای فرافکنی، پاسخگوی اقدامات و عملکرد خود باشند که برای اقتصاد مردم چه کار کرده‌اند.

,

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان با بینا اینکه متاسفانه دنیاگرایی، یک آسیب فرهنگی و خانمان‌سوز است، گفت: دنیاگرایان، امروز میل به تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری را ترویج کرده و سعی در ریشه‌کن کردن فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ غلط غربی هستند.

,

وی با بیان اینکه دنیاگرایان، حجاب که ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی دارد را زیر سوال می‌برند، اظهار داشت: این گروه، شعور جوانان را با مساله حجاب زیر سوال می‌برند اما نمی‌دانند که جوانان ما گول نمی‌خورند و ثابت کرده‌اند که پایبند به ولایت و ارزش‌های اسلامی هستند و ثمره آن افراد انقلابی و ولایتمداری چون علیرضا زاکانی است.

,

حجت‌الاسلام اسدی تصریح کرد: هدف چنین افراد انقلابی، مبارزه با کسانی است که با نام آزادی به دنبال فلج کردن اقتصاد کشور و با نام اقتصاد به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند.

,

وی افزود: همه با هم در پای صندوق‌های رای، حاضر شده و برای آباد کردن ایران، ساختن فردایی بهتر و ریشه‌کن کردن اختلاس، رانت و رکود به فرد اصلح رای می‌دهیم.

,

حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به مناظرات انتخاباتی با بیان اینکه فضای مناظره دوم، آرامتر از مناظره اول بود، گفت: اشکالاتی در مناظرات بود و سوالات و موضوعات، پراکنده بود در حالی که در امر مهم ریاست‌جمهوری باید از موضوعات چالش‌برانگیز استفاده شود و سوالات مشترکی پرسیده شود که تمام نامزدها به آن جواب دهند.

,

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان اظهار داشت: برخی از نامزدها با سوء نیت در مناظرات، بحث را به سمت حاشیه و بی‌اخلاقی سوق داده و از تکنیک‌های عملیات روانی و رفتارهای عوام‌فریبانه برای سوء استفاده از احساسات مردم استفاده کردند.

,

وی با تاکید بر اینکه اینطور نیست که فردی به زبان آذری صحبت کند و مردم نیز به او رای دهند، تصریح کرد: متاسفانه یکی از روش‌های مذموم برای جلب آرا، زنده کردن بحث‌های قومیتی است.

,

حجت‌الاسلام اسدی خاطرنشان کرد: دروغ‌های بزرگ و علنی نسبت به سواد نامزدهای دیگر، رفتارهای عوام‌فریبانه، تخریب شخصیت افراد،حمله به دیگر نامزدها به جای دفاع از خود و پاسخ به سوالات، مظلوم‌نمایی، اعتباربخشی و وام گیری از مدرک تحصیلی، دوقطبی‌سازی علنی و رقیب‌هراسی، بی‌اخلاقی‌هایی بود که در مناظره دوم به چشم خورد در حالی که این کارها برای جذب چند رای، خوب نیست.

,

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان در خصوص تبلیغات برای عدم مشارکت در انتخابات گفت: انتخابات 28 خرداد، اولین انتخابات نیست و بیش از 40 سال است که مردم در پای صندوق‌های رای، حاضر می‌شوند و این‌ها مطالبی است که ضد انقلاب برای دلسرد کردن مردم، مطرح می‌کنند.

,

وی اظهار داشت: افراد و گروه‌هایی که آن طرف آب نشسته و برای ما تصمیم‌گیری و ملت را ناامید می‌کنند، افراد و گروه‌هایی هستند که کوچترین مسائل در ایران را بسیار بزرگ جلوه داده اما اتفاقات بزرگ کشور خود را خیلی عادی و کمرنگ نشان می‌دهند.

,

حجت‌الاسلام اسدی تصریح کرد: تلاش آن‌ها ناامید کردن مردم است و مطالبی که به ذهن جوانان ما می‌دهند 180 درجه متفاوت است.

,

حجت‌الاسلام علی مرادی، رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در شهرستان سلطانیه نیز گفت: تلاش بر این است که نیروهای انقلابی را به سمت ستاد، سوق داده و برنامه‌های تبلیغی برای تبیین اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم هم قبل از راه‌اندازی ستاد بود و هم بعد از آن تا انتخابات انجام خواهد شد.

,

وی افزود: همچنین برنامه‌ای برای حضور در روستاها و تبلیغات انتخاباتی برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه