اخبار داغ

رابط ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان:

نگاه سعید جلیلی به انتخابات، ارتقای فرهنگ سیاسی کشور است

نگاه سعید جلیلی به انتخابات، ارتقای فرهنگ سیاسی کشور است
رابط ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان با بیان اینکه سعید جلیلی، موضوعیت خاصی به فرآیند انتخابات قائل است، گفت: نوع نگاه جلیلی، ارتقای فرهنگ سیاسی کشور بوده و به همین دلیل، مباحث فکری را دنبال می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی عصر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت‌های ستاد سعید جلیلی از سال 92 و با شرکت در انتخابات، اغاز شد و طی 8 سال گذشته، شروع به مطالعات در سطوح مختلف مدیریتی کشور کرد تا برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف را داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه سعید جلیلی، موضوعیت خاصی به فرآیند انتخابات قائل است، خاطرنشان کرد: نوع نگاه جلیلی، ارتقای فرهنگ سیاسی کشور بوده و به همین دلیل، مباحث فکری را دنبال می‌کند.

,

حجت‌الاسلام عیسی‌خانی افزود: جلیلی طی 8 سال گذشته، فعالیت‌های گسترده‌ای در 36 کارگروه تخصصی در بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد، مسکن، معدن و انرژی با گروه‌های مختلف و نخبگان جوان انجام داده است.

,

وی با بیان اینکه مسائل مختلف طی این مد،ت احصا شده و طرح‌های بسیاری طبقه‌بندی شده که از برخی از طرح‌ها در این ایام استفاده می‌کند، یادآور شد: این کارگروه‌ها در موضوعات مختلف تشکیل شده و سایه‌به‌سایه با دولت مستقر دنبال کردند و طرح‌ها و مسائل مختلفی را به دولت نیز ارائه کردند اما دولت مستقر آنچنان استقبال نکرد.

,

رابط ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: برنامه‌های مختلفی به‌ویژه برای رای‌اولی‌ها و سپس برای سایر اقشار در مناطق مختلف در نظر گرفته شده و فعالیت‌ها هم به صورت میدانی و هم در فضای مجازی دنبال می‌شود تا بتوانیم جلب مشارکت حداکثری را داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه 2 برنامه برای رای‌اولی‌ها داریم، اظهار داشت: برنامه اول، اجتماع رای‌اولی‌ها در پیاده‌راه سبزه‌میدان است که به احتمال زیاد دوشنبه هفته آینده (24 خرداد) برگزار می‌شود و برنامه دوم، تریبون آزاد در پارک میلاد شهرک کارمندان است که از فردا هر روز برگزار می‌شود.

,

حجت‌الاسلام عیسی‌خانی با بیان اینکه برنامه رای‌اولی‌ها سخنران یا میهمان ویژه ندارد، خاطرنشان کرد: محوریت برنامه بیشتر به سمت ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت است و حتی تبلیغ سعید جلیلی نیز اولویت نیست و موضوع اصلی این است که میزان مشارکت را افزایش داده و به شور انتخاباتی کمک کنیم.

,

وی با اشاره به شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: بیشتر فعالیت‌های ستاد به سمت فضای مجازی رفته که هم کم‌هزینه است و هم برد بالایی دارد و هم پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود.

,

حجت‌الاسلام عیسی‌خانی تصریح کرد: البته در کنار فضای مجازی، کار میدانی نیز در نقاطی که احساس می‌شود شاید مشارکت کمتری اتفاق بیفتد، انجام می‌دهیم.

,

رابط ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان زنجان در خصوص پوششی بودن این نامزد و احتمال انصرافش به نفع نامزد دیگری گفت: تا این لحظه که ستاد مرکزی اعلام کرده تصمیمی بر کناره‌گیری ایشان نیست و برنامه محکمی برای انتخابات دارند تا انتخاباتی با مشارکت بالا برگزار شود و تاکنون اجماع بر سر یک نفر نیز نبوده است.

,

وی اظهار داشت: اعتقاد سعید جلیلی بر این است که اتفاقی از پیش تعیین شده، نباشد و اگر از روز اول بخواهیم با دروغ، وارد عرصه انتخابات شویم خلاف شرع، اخلاق و ادب بوده و عملیات فریب است و ما اهل فریب دادن مردم نیستیم.

,

حجت‌الاسلام عیسی‌خانی با بیان اینکه ستاد سعید جلیلی در برخی شهرستان‌ها تشکیل شده و در برخی دیگر نیز طی روزهای آینده تشکیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های سعید جلیلی، برنامه‌ریزی برای جوانان است.

,

وی با بیان اینکه ایشان طرحی برای استعدادهای علمی و ورزشی دارند، افزود: در بخش ورزشی، فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی است تا اتفاقی که برای ورزشکاری مثل علیرضا بیرانوند در فوتبال افتاده، تبدیل به سیستم شود تا استعدادها از بین نروند و همچنین اصلاح رویه کنکور نیز در راس اتفاقاتی است که در حوزه علمی دنبال می‌کنند تا امیدی برای جوانان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه