اخبار داغ

فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء:

دنبال گفتمان انقلاب هستیم/ تغییر ریل گذاری اقتصادی

دنبال گفتمان انقلاب هستیم/ تغییر ریل گذاری اقتصادی
ساری- فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه مردم ما به انقلاب علاقمند هستند، گفت: در پی گفتمان انقلاب هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سعید محمد شامگاه پنجشنبه در همایش هواداران محمد، یاوران رئیسی در ساری با اشاره به اینکه تفکر منتهی به غرب و کسانی که آمال و آرزوهایشان غرب است، نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کنند، اظهار داشت: قطعاً ایرانی در مقابل نظام سلطه سرتعظیم فرود نخواهد آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اظهار اینکه آمریکا نمی‌خواهد آب خوش از گلوی ملت پایین رود، ادامه داد: هشت سال کشور درگیر برجام است و هیچ وقت آنان تحریم‌ها را رفع نمی‌کنند.
,
 
,
وی با اظهار اینکه عاقبت مرسی و قذافی‌ها را دیدیم، یادآور شد: باید برای توسعه کشور به تفکر انقلابی مبتنی بر جوانگرایی تکیه شود و به ظرفیت‌های داخلی نگاه کنیم.
,
 
,
نماینده اعزامی حجت الاسلام رئیسی به مازندران با عنوان اینکه دشمنان می‌خواهند کشور را تحت فشار بگذارند تا از درون بپاشد، یادآور شد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به ظرفیت‌های داخلی تاکید و توجه کرده‌اند.
,
 
,
سردار محمد با عنوان اینکه نباید به مردم کدهای غلط داد و به سمت دیگری هدایت کرد، افزود: مشکلات کشور پیامک‌های حجاب و ناراحتی از این پیامک‌ها نیست و باید بدانیم که اصلاح طلب و اصولگرا خروجی مناسبی برای مردم نداشتند.
,
 
,
وی با تاکید براینکه دنبال گفتمان انقلاب هستیم زیرا عموم مردم به انقلاب علاقمند هستند، یادآور شد: امروز مردم کشور از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند و باید ریل اقتصادی کشور تغییر کند.
,
 
,
وی با اظهار اینکه صنعت مازندران ضعیف است، ادامه داد: مشکلات مازندران زیرسرسبزی آن و نعمت‌هایی که دارد، پنهان است و مردم مازندران با خرده مالکی مواجه هستند.
,
 
,
سردار محمد با عنوان اینکه گردشگری مازندران نیازمند ضوابطی است و باید در استان با توسعه صنایع کوچک که محیط زیست آسیب نزد، برای اشتغال زایی و کارآفرینی تلاش کرد، گفت: همچنین گردشگری استان باید پیوست فرهنگی داشته باشد.
,
 
,
فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا، از انتخابات به عنوان شب‌های قدر انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه مازندران با مشکلات زیست محیطی مواجه است، مدیریت جهادی را راهکار مناسبی برای حل مشکلات دانست.
,
 
,
وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: امروز وقت قهر کردن نیست و باید مشارکت آینده، دولت آینده را حمایت و تقویت کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه