اخبار داغ

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

زمینه گردشکری یزد باید مورد توجه قرار بگیرد/ ارزش افزوده معادن در خود استان حفظ شود

زمینه گردشکری یزد باید مورد توجه قرار بگیرد/ ارزش افزوده معادن در خود استان حفظ شود
آیت‌الله رئیسی گفت: از مشکلات جدی استان یزد مسئله آب است اما می‌توان پیگیری‌های لازم را انجام داد و کارهای انجام شده گذشته را به عنوان مقدمه در نظر گرفت و یک اقدام نهایی نیز برای رفع این مشکل استان انجام داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، آیت‌الله ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر روز پنجشنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی استان یزد گفت: استان یزد مشهور به سخت‌کوشی است و مردم این استان نیز به قناعت معروف هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, :,

وی افزود: باید من خدمت مردم یزد می‌رسیدم و همان اجتماع باشکوه مسجد حظیره را با هم می‌داشتیم لکن بخاطر شرایط کرونایی توفیق حاصل نشد.

,

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: یزد استانی مستعد برای رشد و کار است اما از مشکلاتی مانند بیکاری، مهاجرفرستی، حاشیه‌نشینی و کمبود آب و امثالهم رنج می‌برد.

,

رئیسی به جایگاه یزد در زمینه نساجی، اقتصاد دانش‌بنیان، کشاورزی گلخانه‌ای، مواد معدنی، گردشگری و نخبه‌پروری اشاره و عنوان کرد: اگر جایگاهی برای بروز و ظهور فرهیختگی و علم و دانش نخبگان یزد ایجاد شود، شاهد توسعه صنایع دانش بنیان در استان و به دنبال آن رشد و پیشرفت در زمینه‌های مختلف خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه سامان‌دهی وضعیت مهاجران دغدغه مردم استان یزد است عنوان کرد: البته مردم استان یزد، بسیار مهمان‌نواز هستند و به کار و کارگر اهمیت می‌دهند اما نباید این امر مشکلاتی را برای مردم پدید آورد بر همین اساس ساماندهی وضع مهاجران ضروری است.

,

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: از مشکلات جدی استان یزد مسئله آب است اما می‌توان پیگیری‌های لازم را انجام داد و کارهای انجام شده گذشته را به عنوان مقدمه در نظر گرفت و یک اقدام نهایی نیز برای رفع این مشکل استان انجام داد.

,

رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان یزد در زمینه گردشگری اضافه کرد: ما شهر و استان خشتی دیگری در جهان نداریم و این زمینه گردشکری یزد باید فعال شود تا هم گردشگران استفاده کنند و هم سبب رونق اقتصاد مردم شود.

,

وی تصریح کرد: خام‌فروشی معادن در استان یزد باید اصلاح شود و با ایجاد صنایعی در کنار معادن، ارزش افزوده آن‌ها را در استان یزد حفظ و از بیرون رفتن آن‌ها به خارج از استان یا کشور جلوگیری کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه