اخبار داغ

گزارش مردمی انتخابات؛

مسئولین باید برای رضای خدا کار کنند/ تا زمانی که سیدعلی خامنه‌ای رهبر این کشور است رای می‌دهم

مسئولین باید برای رضای خدا کار کنند/ تا زمانی که سیدعلی خامنه‌ای رهبر این کشور است رای می‌دهم
یک شهروند البرزی گفت: رای می‌دهم چون کشورم را دوست دارم؛ تا زمانی که سیدعلی خامنه‌ای رهبر این کشور است رای می‌دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ناکارآمدی دولت یازدهم و دوازدهم باعث ایجاد نارضایتی‌های فراوانی در بین مردم شد به طوری که مسائلی مانند کاهش ارزش پول ملی، تورم بی سابقه و کمبود کالاهای اساسی داد بسیاری از مردم را درآورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
این ناکارآمدی باعث شد دشمن به واسطه غول رسانه‌ای خود بر موضوع عدم مشارکت در انتخابات بدمد؛ موضوعی که دود آن صرفاً به چشم مردم خواهد رفت و دشمنان را بیش از پیش شاد می‌کند.

جنگ تبلیغاتی دشمن پس از اعلام نامزدهای تأیید صلاحت شده بیشتر شد اما این بار سعی شد علت عدم حضور احتمالی مردم را بر گردن شورای نگهبان بیندازند در حالی که مردم از ناکارآمدی دولت فعلی گلایه‌های بسیار شدید تری دارند.

اکنون کمتر از یک هفته دیگر به روز رأی‌گیری باقی مانده و طبق نظرسنجی‌ها هر روز میزان تمایل مردم به شرکت در انتخابات بیشتر می‌شود اما در این بین همچنان سوالاتی وجود دارد؛ چرا اصولاً باید در انتخابات شرکت داشت و چرا گفته می‌شود مشارکت پایین نظام را دچار مشکل خواهد کرد؟ به چه علت گفته می‌شود عدم حضور شرایط را برای رفع مشکلات سخت‌تر می‌کند؟ آیا رأی ندادن انتقاد به وضع موجود است و یا فرصتی برای ایجاد توطئه‌های جدید؟

به سراغ جمعی از شهروندان استان البرز  رفتیم تا با آن‌ها در خصوص مشارکت در انتخابات گفتگو کنیم.
,
,
,
,
,
,
,
 
,
هیچ کدام از مسولین برای رضای خدا کار نمی‌کنند

یکی از شهروندان البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: هیچ کدام از مسئولین برای رضای خدا کار نمی کنند؛ اگر رضای خداوند در کارشان بود، مردم در فشار نبودند.

محمد باقری ادامه داد: برخی از مسئولین با دین وارد می شوند و بی دینی را ترویج می دهند.

وی افزود: در زمان رای گیری سعی دارند بهترین چهر ه را از خود نشان دهند ولی در لحظه عمل بی عدالتی می بینیم، بی خدمتی می بینیم.

این شهروند تاکید کرد: رای می دهم چونرای ندادن بدتر از رای دادن است، رای می دهم وامیدوارم رییس جمهور جدید به کشور خدمت کند و از جنس مردم باشد، درد مردم را بفهمد و برای خدمتگزاری روی صحنه بیاید.

دخل و خرج خانواده ها با همدیگر هم خوانی ندارد

یکی دیگر از شهروندان استان در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" بیان کرد: واقعا دخل و خرج خانواده ها با یکدیگر هم خوانی ندارد، من سه میلیون تومان اجاره می گیرم و دو میلیون آن را فقط خرج اجاره منزلم می دهم.

احمد هاشمی ادامه داد: فرد متاهل با یک فرزند چگونه می تواند با این درآمدها و با این فشار اقتصادی در کشور زندگی کند.

وی افزود: اقتصاد کشور به گونه ای شده است که چند نفر باید کار کنند تا چرخ یک زندگی بچرخد؛ رییس جمهور آینده اینها را در نظر بگیرد.
, هیچ کدام از مسولین برای رضای خدا کار نمی‌کنند,
,
, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
, دخل و خرج خانواده ها با همدیگر هم خوانی ندارد,
,
, تیتریک,
,
,
,
,
 
,
ریشه همه مشکلات کشور اقتصادی است

یکی دیگر از شهروندان البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: ریشه همه مشکلات کشور اقتصادی است، وقتی بخش اقتصاد مشکلاتش مرتفع شود ناخودآگاه کشور رونق می گیرد.

حامد اصغری ادامه داد: طلاق، فساد، جرم، جنایت، خیانت، بی بند و باری و .... همه این مشکلات ریشه اقتصادی دارد؛ چه کرده ایم که اقتصاد اینقدر همه حوزه ها را درگیر کرده است.

وی ادامه بیشتر این وابستگی در حوزه اقتصاد به مسئولینبر می گردد؛ وقتی به ظرفیت هخای داخلی توجه نمی شود، وقتی کارآفرین در کشور دیده نمی شود، وقتی امکانات برای نخبه ها فراهم نمی شود و وقتی پژوهش در کشور جایگاهی ندارد، بله دشمن از طریق جنگ اقتصادی درصدد سست کردن امید و نظامبر می آید.

این شهروند تصریح کرد: رییس جمهور بداند در قبال این مردم و این خاک مسئول است و اگر کوتاهی کند آه یک ملت را پشت سر خود دارد، رییس جمهور به مردم خدمت کند.
, ریشه همه مشکلات کشور اقتصادی است,
,
, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
 
,
رییس جمهور باید به بلوغ سیاسی رسیده باشد/ تا زمانی که سیدعلی خامنه ای رهبر این کشور است رای می دهم

یکی دیگر از شهروندان البرزی در گفتگو با "تیتریک" گفت: رییس جمهوری باید بر منسب ریاست بنشیند که بلوغ سیاسی داشته باشد بعضا کشور رییس جمهورهایی داشته که بلوغ سیاسی نداشته اند و وارد این عرصه شده اند و کشور را نابود کرده اند.

مریم عسگری ادامه داد: اگر کاندیدا بدانند که چه وظیفه سنگینی برای این منسب دارند اینقدر به جان همدیگر نمی افتند، رییس جمهوری به فرموده رهبری پرمسئولیت ترین مدیریت کشور است.

وی افزود: اگر این بلوغ سیاسی در اوج باشد کاندیدا در مناظره به فکر تخریب یکدیگر نیستند بلکه سعی می کنند همپوشانی کنند و برای آبادی کشور با همدیگر رقابت کنند.

این شهروند تاکید کرد: کاندیدا اگر این مهم را درک می کردند بر سر برنامه های غنی خود با یکدیگر رقابت می کردند نه برای تخریب یکدیگر رقابت کنند.

عسگری در خاتمه خاطرنشان کرد: رای می دهم چون کشورم را دوست دارم؛ تا زمانی که سیدعلی خامنه ای رهبر این کشور است رای می دهم این مرد در کلامش صداقتی دارد که قابل قیاس با هیچ یک از مسئولین نیست لذا قطعا رای می دهم.


انتهای پیام/
, رییس جمهور باید به بلوغ سیاسی رسیده باشد/ تا زمانی که سیدعلی خامنه ای رهبر این کشور است رای می دهم,
,
, یتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه