اخبار داغ

فرمانده سپاه استان کرمان:

مردم کرمان الگویی برای انتخابات در ایران

مردم کرمان الگویی برای انتخابات در ایران
فرمانده سپاه استان کرمان گفت:استان حاج قاسم سلیمانی است گفت: ما مردم استان کرمان باید ۱۰۰ در صد در انتخابات شرکت کنیم و عشق به حاج قاسم را به رخ جهانیان بکشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در برنامه مشارکت حداکثری ملک سلیمانی در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: اجتماع مردم بر مزار حاج قاسم یک پیام دارد و این پیام بیزاری جستن از دشمنان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

وی با بیان اینکه چرا اینقدر اصرار براین حضور حداکثری و انتخاب خوب داریم امام مسلمین ما تاکید برندای "هل من ناصر ینصرنی" سرودندگفت: انقلاب اسلامی در امتداد مکتب وحی و حکومت امام علی(ع) و نهضت کربلای معلی و  عاشورا و برای بقای دین استقرار پیدا کرده است.

,

وی توضیح داد: ما الان در شرایط دولت سازی اسلامی هستیم دولت سازی اسلامی نه به منظور انتخاب یک رئیس جمهور و یا یک تعدادی  وزیر به معنای همه اجزای یک دولت از قوه مقننه و قضائیه و مجریه برای تشکیل حکومت الهی می باشد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: انقلاب اسلام آرزوی اولیای الهی بوده و هر آنچه که می‌خواستند در این انقلاب متجلی شده است و حاج قاسم بستر کار در جهان اسلام را برای همه مهیا کرده است.

,

وی  توضیح داد : قیام کننده علیه تحجر وظلم و ستم را از میان بردارند … وقف انقلاب اسلامی کرده بود او بین… جهان اسلام انسجامی را به وجود اورد که یکی از جلوه های ان همایش عظیم اربعین حسینی بود

,

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی عصاره ملت و انقلاب اسلامی است که با تربیت عاشورایی در مکتب امامین انقلاب توانست جبهه اسلام را در دنیا تقویت و نگاه به شیعه را تغییر دهد گفت: امروز میلیون‌ها حاج قاسم سلیمانی در کشور داریم و هر که می‌خواهد ملت ایران را بشناسد به حاج قاسم سلیمانی رجوع کند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز عظمت و اقتدار کشور با ولایت فقیه ایجاد می‌شود امروز کافران در مقابل اسلام ایستاده و سعی می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات منصرف و دلسرد کنند چون آنها با ائمه، دین، مسلمین، دیانت مردم، انقلاب اسلامی، انسجام هرچه بیشتر مردم مشکل دارند.

,

وی با بیان اینکه دشمنان با عملیات روانی به‌دنبال تصرف ذهن و قلب و اراده و شجاعت ملت ایران  هستند نه تصرف زمین ما افزود: آنها می‌خواهند با عملیات روانی امت اسلامی و اراده ملت ایران و مهمتر از آن شجاعت ملت ایران را تصرف کنند.

,

وی با بیان اینکه چرا دشمن می‌گوید رای ندهید چون که با دین و اخلاق اسلامی مشکل دارد افزود: دشمن از وحدت و انسجام مسلمانان در دنیا می‌ترسد و می‌داند ایران باعث این وحدت و انسجام می‌شود.

,

وی اذعان کرد: کشور  با عزت ما به مرد میدان ، نوکر مردم نیاز دارد نه به افراد بی مصرفی که نتوانند برای مردم کاری کنند ما به مرد میدان نیاز داریم نمونه آن حاج قاسم است  که یک تنه در میدان توانست خیلی از انسجام ها را به وجود بیاورد،ما در کشور به سادگی، صداقت در رفتار و گفتار نیاز داریم.

,

سردار حسین معرفی توضیح داد: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود با یک نگاه راهبردی می‌فرماید جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم از دست برود حرم‌های دیگر نمی‌ماند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه حاج قاسم فرمود "والله تنها راه عاقبت بخیری اعتقاد قلبی به ولایت فقیه است" افزود: حاج قاسم به مردم کرمان فرمود "دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بمانند."

,

وی با بیان اینکه استان کرمان، استان حاج قاسم سلیمانی است گفت: ما مردم استان کرمان باید ۱۰۰ در صد در انتخابات شرکت کنیم و عشق به حاج قاسم را به رخ جهانیان بکشیم.

,

وی در پایان گفت:همه ما با عشقی که به حاج قاسم داریم  باید خوب رای بدهیم و خوب انتخاب کنیم و مطمئناً این چیزی که حاج قاسم از ما میخواهد  این حقیقت انقلاب اسلامی است و مطمئنا این خواست حاج قاسم است به فضل خداوند متعال و با کمک همه ملت ایران بتوانیم بهترین انتخاب را با حضوری پرشور ملت ایران انجام دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه