اخبار داغ

مجری و نویسنده صداوسیمای مرکز کرمان:

حرفم را با رای دادنم فریاد می‌زنم نه با رای ندادن

حرفم را با رای دادنم فریاد می‌زنم نه با رای ندادن
حید یوسف‌زاده گفت: واقعیت این است که من باید رای بدهم و حرفم را با رای دادنم فریاد بزنم نه با رای ندادنم؛ رای ندادن فقط من را از حق مطالبه بعدی محروم می‌کند و مهم‌تر از اینکه چه کسی رای می‌آورد، نگاه خارجی‌ها به انتخابات ماست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید یوسف‌زاده، تهیه‌کننده، گوینده، مجری و نویسنده مطرح صداوسیما در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: ورود من به این عرصه از علاقه ذاتی و همیشگی من بود. به کار اجرا علاقه داشتم و یادم می آید، اولین باری که مجری شدم، در مدرسه، کلاس پنجم دبستان و روز جشن معلم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: بزرگتر که شدم، کار را جدی تر دنبال کردم و سرانجام در سال ۱۳۸۱ در صدا و سیمای مرکز کرمان تست دادم و قبول شدم و اکنون نزدیک به بیست سال است که به این کار مشغول هستم.

,

یوسف زاده خاطرنشان کرد: اولین کاری که در تلویزیون از بنده پخش شد، گزارش برنامه خانواده ی رادیوکرمان به نام «آشیانه ی مهر» بود که در روز یکشنبه، چهارم آبان سال هشتاد و یک پخش شد.

,

وی تصریح کرد: البته من از خرداد همان سال مشغول به کار شده بودم؛ ولی اولین کارم رسما در آبانماه پخش شد و خاطره ی بسیار شیرین و دلچسبی است که هر وقت بهش فکر می کنم، حس همون روز برایم تداعی می شود.

,

این مجری توانمند صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه قهر از صندوق چیزی را درست نمی کند، تأکید کرد: ممکن است من از وضع موجود ناراضی باشم، به ویژه از اقتصاد و معیشت که به نظر می رسد برای اغلب شهروندان همینطور هم هست.

,

یوسف زاده افزود: یا ممکن است، فکر کنم نامزدی که مورد علاقه من بوده، صلاحیتش احراز نشده و از این بابت دلخور باشم.

,

وی تصریح کرد: یا ممکن است فکر کنم هیچ کدام از این نامزدها انتظار من را در مقام رییس دولت برآورده نمی کنند. با این علت ها و با هر علت دیگری پذیرفته نیست که در انتخابات شرکت نکنم.

,

این نویسنده مطرح صداوسیما بیان کرد: جمله ای هست که می گوید «سیاستمداران بد را مردم خوبی انتخاب می کنند که رای نمی دهند.»

,

یوسف زاده گفت: واقعیت هم این است که من باید رای بدهم و حرفم را با رای دادنم فریاد بزنم نه با رای ندادنم. رای ندادن فقط من را از حق مطالبه بعدی محروم می کند و مضافا مهم تر از اینکه چه کسی رای می آورد، نگاه خارجی ها به انتخابات ماست.

,

وی  انتخابات را یکی از برجسته ترین جلوه گاه های پیوند مردم و نظام دانست و افزود: این رویداد، نشان می دهد که با هر اختلاف سلیقه ای و با هر مشکلی که در جامعه وجود داشته باشد، مردم با اصل انقلاب و نظام همراه و همقدم هستند و به نمایش گذاشتن این همراهی و همقدمی، جامعه را در برابر تهدیدهای بیرونی مصون می کند.

,

یوسف‌زاده تصریح کرد: به هرحال دولتی که از پشتوانه مردمی برخوردار نباشد، آسیب پذیر است و شرکت ما در انتخابات است که نشان دهنده ی پشتگرمی دولت و حاکمیت به مردم و رای مردم است.

,

وی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد  و خاطرنشان کرد: همه ما در انتخابات شرکت می کنیم؛ چرا که حتی اگر بخواهیم به چیزی اعتراض کنیم، اعتراضمان را با رای مان نشان بدهیم و فکر نکنیم که استقبال نکردن از انتخابات و برگزاری انتخابات کم رونق فایده ای دارد، تنها فایده چنین انتخاباتی فقط مانور دادن شبکه های خارجی، کم جلوه کردن اقتدار داخلی و کمرنگ به تصویر کشیده شدن رابطه مردم و نظام است که این به نفع هیچکس نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه