اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

جهادگران، سربازان خط مقدم نبرد سیاسی پیش رو هستند/ حضور مردم در انتخابات، تحقیر استکبار است

جهادگران، سربازان خط مقدم نبرد سیاسی پیش رو هستند/ حضور مردم در انتخابات، تحقیر استکبار است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از انتخابات پیش رو به‌عنوان عرصه جنگ سیاسی بین جبهه انقلاب و استکبار جهانی نام برد و گفت: جهادگران، سربازان خط مقدم نبرد سیاسی پیش رو هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل صبح امروز در جمع اعضای گروههای جهادی بسیج به تبیین اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رأی پرداخت و گفت: امروز عرصه، عرصه جنگ سیاسی است و لازم است جهادگران با تاسی از رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر با تمام توان در این میدان وارد شده و با تبیین مسائل و روشنگری های خود در جامعه، ضمن فراهم کردن زمینه های حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، بار دیگر پاسخ دندان شکنی به ایادی کفر و استکبار بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی ایثار و از خودگذشتگی جهادگران بسیجی در ایام کرونا را یادآور شد و به مقایسه آن با دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: جهادگران در عرصه پیش رو نیز می توانند با تلاش شبانه روزی خود  باقیات و صالحات دیگری از خود بر جای بگذارند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به ایستگاه‌های صلواتی دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این ایستگاه ها نیز به نوعی در ایام کرونا تکرار شدند و جهادگران با تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، آرامش روانی را برای مردم به ارمغان آوردند.

,

 وی تلاش های صنعت و معدن در تامین اقلام بهداشتی همچون ماسک و ضدعفونی کننده را یادآور شد و با بیان اینکه این تلاش ها به دلیل فقدان نیروهای جهادی راه به جایی نبرد و این گروه های جهادی بسیج بودند گه با حضور به موقع خود، ضمن تولید و توزیع این اقلام،آرامش و سلامتی را به مردم هدیه کردند، گفت: دولت هنوز هم که است، این فعالیت های بی ادعا را درک نکرده است.

,

 سردار بابازاده از گروه های جهادی به عنوان کوه آرامش برای برای مردم نام برد و گفت: یک جوان ۱۶ ساله یک عالم و پرستار وقتی به روستاها می‌روند، روستائیانی که حتی رنگ یک مسئول را در طول سال به خود نمی بینند، این جهادگران بسیجی را تکیه گاه و امید خود می بینینند انسانهایی که با امکانات کم، اما با روحی بزرگ و قلبی سرشار از ایمان مشکلات مردم را برطرف می کنند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین موضوع آتش به اختیار پرداخت و گفت: آتش به اختیار در واقع احساس مسئولیت بیشتر در راستای کمک به هم نوع است، زمانی که همه درهای دولتی به روی مردم بسته می‌شود این جهادگران هستند که با ادبیات جهادی و انقلابی وارد عرصه می شوند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه گروه های جهادی در کنار محرومیت زدایی به کارهای فرهنگی، تربیتی و اقتصادی نیز وارد شده و ایفای نقش می‌کنند گفت: جهادگران، فرزند زمان هستند چراکه با حضور به هنگام و اقدام به موقع در عرصه های مورد نیاز انقلاب یاس و ناامیدی دشمنان را رقم می زنند.

,

وی به شب های عملیات در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: امروز  اعضای گروه‌های جهادی در بزنگاه هایی چون ایام انتخابات به تاسی از شب های عملیات، خود را بری اقامه تکلیف آماده کنند.  

,

سردار بابازاده با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری انتخاب یک نفر نیست گفت: دشمنان در این صحنه با تمام وجود پا به عرصه گذاشته تا منانع حضور حداکثری مردم در انتخابات شود و در واقع می توان گفت: انتخابات پیش رو، مصاف نیروهای ارزشی با استکبار جهانی است.

,

 وی با بیان اینکه رهبری از مردم می خواهند با حضور در صندوق های رای ، سرنوشت خودشان را تعیین کنند، گفت: در آن سوی میدان استکبار جهانی با تمام توان به مردم می گوید، رأی ندهید.

,

این یادگار دفاع مقدس دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: طی این مدت استکبار بدست همین جوانان بارها طعم شکست را چشیده و تحقیر شده است.

,

وی به صحنه های تحقیر استکبار توسط رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: 13 آبان، انهدام پهباد جاسوسی، شکست در نوار غزه و غالب شدن گفتمان مقاومت از عواملی هستند که آمریکا تحقیر شده است.

,

سردار بابازاده به انتخابات آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: در این انتخابات خونین  هرچند بایدن در جنگ داخلی موفق شد اما شکست ترامپ، پیروزی برای ایران اسلامی بود.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در میدان عمل، حرف خود را به کرسی نشاند است گفت: این بار نیز مردم با حضور دشمن شکن خود در پای صندوق‌های رای، تحریم‌ها را بی اثر خواهند کرد.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از حفظ نظام به عنوان  اوجب واجبات نام برد و گفت: انقلاب اسلامی ما ثمره تاریخ تَشَیّع است بنابراین با جان و دل از آن محافظت خواهیم کرد.

,

 وی به تاثیر کارهای جهادی در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالان جهادی  امروز نیز وظیفه دارند تا تهدیدهایی که دشمنان به راه انداختند را با بصیرت افزایی و آگاه سازی حل و فصل کنند.

,

سردار بابازاده به کاندیداهای ریاست نیز اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از ۷ کاندیدای موجود انتخاب می شود گفت: این هفت نفر مورد تایید شورای نگهبان هستند و آنچه که مهم است پشتیبانی مردم  از رئیس جمهور آینده است و این با حضور پرشور مردم در انتخابات محقق می شود.

,

وی به تبلیغات دشمنان در این مورد اشاره کرد و گفت: همین افراد بودند که در دوران کرونا به ملت ما ماسک  نفروختند و اجازه ورود واکسن برای تامین سلامتی مردم را به ما ندادند امروز هم با شعارهای واهی درصدد سست کرد اراده مردم برای  حضور در انتخابات هستند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد و تبلور غیرت بین مسلمانان جهان است گفت: مردمی که در زمان شهادت حاج قاسم فریاد انتقام سر می دادند  و از ما می خواستند انتقام بگیریم بدانند که خواست و اراده حاج قاسم لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور دشمن شکن پای صندوق های رأی است و این حضور قاطعانه در واقع انتقام از خون حاج قاسم است.

,

وی افزود: غرب گراهای کراوات زده می خواهند ارزش و اعتبار ما را از بین ببرند و برای رسیدن به این اهداف خود امروز با جنگ روانی  و سم پاشی می خواهند مانع تحقق حضور میلیونی مردم پای صندوق های رأی شوند ولی مردم ما، با حضور پر شور خود این اندیشه و تفکر دشمنان را خنثی خواهند کرد.

,

وی از گروه های جهادی خواست در مدت زمان باقی مانده جهادی وار وارد میدان شوند و با تبیین نقشه ها و اهداف شوم دشمنان بین آحاد مردم، رویای استکبار را ناکام بگذارند.

,

سردار بابازاده از جهادگران به عنوان سربازان خط مقدم عرصه  سیاسی پیش رو نام برد و گفت: امروز حفظ نظام از اوجب واجبات است و جهادگران با روشنگری های خود نباید اجازه دهند دلسردی های ایجاد شده بر اثر ناکارآمدی دولت گذشته خللی در اراده مردم برای حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت خود شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه