اخبار داغ

تبیین برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی نمایندگان ستادها در چهارمحال و بختیاری

تبیین برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی نمایندگان ستادها در چهارمحال و بختیاری
نمایندگان معرفی شده از سوی ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهور، برنامه‌های کاندیداهای خود را تببین و بر حضور پر شور و مشارکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ نمایندگان معرفی شده از سوی ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهور، برنامه های کاندیداهای خود را تببین و بر حضور پر شور و مشارکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تاکید کردند.

در این برنامه عباس داوودپور به عنوان نماینده ستاد امیرحسین قاضی زاده هاشمی، مجتبی نوروزی به عنوان نماینده ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، عباس موسایی به‌عنوان نماینده ستاد عبدالناصر همتی، محمدرضا داوود پور به‌عنوان نماینده ستاد علی رضا زاکانی و احسان قائدی به‌عنوان نماینده ستاد سعید جلیلی حضور داشتند.

لازم به ذکر است در این برنامه نمایندگان ستادهای محسن رضایی و محسن مهرعلیزاده حضور نداشتند.
مطالب ذکر شده در این آیین به شرح زیر است:

تبیین برنامه‌های کاندیداها، ‌در افزایش مشارکت انتخاباتی نقش دارد

نماینده ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: امیدواریم برگزاری چنین نشست‌هایی منجر به افزایش مشارکت در انتخابات 1400 شود.

مجتبی نوروزی تاکید کرد: یکی از الزام‌های انتخاب اصلح در این دوره از انتخابات توجه به رویکردها قبل از پرداختن کاندیداها به برنامه‌ها است.

وی افزود: باید فردی انتخاب شوند که برای کسب قدرت و ثروت به میدان نیامده و از سوابق مشخصی برخوردار باشند.

نوروزی تصریح کرد: باید ببینیم چه کسی به‌دنبال رفع مشکلات کشور با نگاه به داخل است و مانند سال‌های اخیر نگاه به خارج نداشته باشد.

وی یادآور شد: حجت‌الاسلام رئیسی عقیده به تغییر نگاه‌ها و رویکرد موجود در دولت و مدیران دارد.

نماینده ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بخشی از گرفتاری‌های اقتصادی کشور محصول سوءمدیریت و بی‌کفایتی‌های کنونی است.

وی گفت: گذشته رئیسی نشان می‌دهد که این سوءمدیریت‌ها را به مدیریت جهادی با استفاده از دانش و علم روز بشری تبدیل می‌کند که با این اقدام بسیاری مشکلات کنونی رفع می‌شود.

نوروزی تاکید کرد: ‌عدالت‌خواهی، فسادستیزی، مردم‌محوری و ساده‌زیستی از ویژگی‌های رئیسی به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به لزوم جراحی‌های اقتصادی در حوزه اقتصاد ایران افزود: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بارها به اهمیت تولید تاکید کرده‌اند و هنوز در این رابطه کاری نشده است.

نماینده ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین راستا در حوزه بانک و مالیات به جراحی اقتصادی نیاز داریم.

وی یادآور شد: در حوزه گمرک، اکنون 25 درصد قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور و در حوزه بانکی، برای امر تولید مانع‌تراشی می‌شود.

نوروزی اظهار داشت: ‌سال گذشته 250 هزار میلیارد تومان سود سپرده در کشور پرداخت شد که این مبلغ و اصل سپرده‌ها مشمول مالیات نشد.

وی با اشاره به اختصاص این میزان سپرده و سود آن به 1.5 درصد افراد جامعه گفت: این مبلغ‌ها در حوزه دلال‌بازی هزینه می‌شود اما با پیروزی رئیسی در انتخابات 1400، این دلال‌بازی‌ها و سفته‌بازی‌ها در کشور حذف می‌شود.

نماینده ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری در بخش دوم سخنان خود تاکید کرد: کاندیدای درجه یک مورد نظر اصلاح‌طلبان، پرونده‌اش در در قوه قضائیه مفتوح و برادرش در زندان است.

وی افزود: نه تنها شورای نگهبان، بلکه هیچ‌کس اجازه حضور این افراد در صحنه را نمی‌دهد.

نوروزی تصریح کرد: عاملان و مسوولان وضعیت نکبت‌بار کنونی اقتصادی در کشور افرادی مانند خاتمی، روحانی و همتی هستند که محبوبیتی زیر هفت درصد نزد مردم برخوردارند.

وی یادآور شد: دولت روحانی در هشت سال گذشته وضعیت اقتصادی و قیمت دلار و ارز را به شرایط کنونی رسانده است پس دیگر نباید برنامه اقتصادی ارائه دهند.

نماینده ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ‌در سال 1392 که دولت جدید شروع به‌کار کرد، در حال فروش نفت بودیم اما امروز برای تهیه کالاهای اساسی مانند مُرغ باید در صف بایستیم.

وی گفت: امروز پاسپورت ایرانی و ضریب امنیت ملی ده‌ها پله سقوط کرده و حوادثی مانند رژه اهواز،‌ ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و خشم ملت،‌نتیجه اقدامات و عملکرد دولت کنونی است.

نوروزی تاکید کرد: دولت روحانی در سال 1394 به وزرای دولت قبل برای کمک در فروش نفت التماس کرد.

وی با اشاره به نبود ضمانت اجرا برای برجام افزود: ترامپ برجام را پاره کرد و شما توافقی را امضا کردید که هم‌جنس، همزمان و هم‌وزن نبود و قبل از امضای برجام، اندیشکده‌های جهانی آن را نوشته بودند.

نماینده ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی در دولت اوباما هم امضا شد و سیف، ‌رییس وقت بانک مرکزی پس از بازگشت سفر آمریکا  دستاورد برجام را صفر دانست.

وی یادآور شد: اوباما در همان زمان جمهوری اسلامی را پای‌بند به روح برجام ندانست و رفع تحریم‌ها را نیازمد رفتار ایران مطابق نُرم آمریکا اعلام کرد.

نوروزی با اشاره به اف. ای. تی. اف (FATF) اظهار داشت: 35 کشور عضو اصلی و 2 کشور اسرائیل و عربستان سعودی عضوهای ناظر FATF هستند و ایران را در آن راه نمی‌دهند.

اقتصاد بدون نفت اولویت قاضی‌زاده هاشمی است

نماینده ستاد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ یکی از برنامه‌های این کاندیدا، اقتصاد بدون نفت است، زیرا تاکنون دولت‌ها از نفت در بودجه استفاده می‌کردند اما برای مردم هزینه نمی‌شد.

عباس داوودپور تاکید کرد: البته میزان درآمدهای نفتی نباید کاهش یابد اما بایستی از بودجه نفتی کم شود.

وی افزود: ‌آینده‌نگری در اقتصاد و در نظر گرفتن نقش جمهوری اسلامی در منطقه از مهم‌ترین اولویت‌های قاضی‌زاده هاشمی به‌شمار می‌رود.

داوودپور تصریح کرد: بسیاری دولت‌ها در کشور با نگاه چهار تا هشت ساله به مسائل، به‌دنبال رفع موقتی مشکلات بودند اما برای رفع دائمی این مشکلات، مجموعه‌ای از افراد دانشگاهی در کنار قاضی‌زاده هاشمی هستند و برای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی یادآور شد: باید تصدی‌گری دولت حذف و تسهیل‌گری در امور با هدف جلوگیری از مانع‌تراشی، حذف کاغذبازی اداری و تسهیل در امور جایگزین شود.

نماینده ستاد قاضی‌زاده هاشمی در چهارمحال و بختیاری در بخش دوم سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه امروز با نگاه سیاست خارجه‌ای روبه‌رو هستیم که تمامی مسائل را به امور سیاسی و امنیتی گره زده و در هشت سال اخیر به نتیجه برجام منجر و عامل تهدید برای جمهوری اسلامی، اعمال تحریم‌ها و بروز مشکلات اقتصادی شد.

وی گفت: دولت می‌توانست با نگاه گفتمانی از این مشکلات جلوگیری کند اما امروز افراد غرب‌گرا در جمهوری اسلامی برای فرزندان و سرمایه‌های خود در خارج از کشور به‌دنبال حاشیه امن و دریافت ویزا هستند.

داوودپور تاکید کرد: این موارد از مشکلات سیاست‌مداران کنونی کشور است و همین عامل باعث شده تا قاضی‌زاده هاشمی اصل عزت، حکمت، مصلحت، حمایت از جبهه مقاومت و تعامل با دنیا را در سیاست خارجه خود برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کند.

وی افزود: امروز با تفکر و دولتی روبه‌رو هستیم که گاندوها را رقم زدند و دستاوردهای آن را به‌نام برجام تمام کردند.

نماینده ستاد قاضی‌زاده هاشمی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سال‌های اخیر مردم ایران آن‌قدر درگیر مسائل اقتصادی شدند که سیاست خارجه برای‌شان مهم نبود و باعث ایجاد فاصله طبقاتی و جدا شدن مردم از مسوولان شد.

وی یادآور شد: امیدواریم با افزایش مشارکت مردم در انتخابات 1400،‌ مشارکت حداکثری و حضور پُرشور مردم در پای صندوق‌های رای محقق شود.

داوودپور اظهار داشت: از تمامی مردم و گروه‌های سیاسی دعوت می‌کنم برای حضور حداکثری در انتخابات امسال با هدف کمک به جمهوریت و پشتوانه نظام، افزایش قدرت چانه‌زنی نظام و نگاه تمامی کشورهای منطقه و جریان مقاومت به جمهوری اسلامی،‌پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

نمی‌توان از نگاه‌های از بالا به پائین در دولت کنونی صحبت نکرد

نماینده ستاد علی‌رضا زاکانی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نمی‌توان از دردها، ظلم‌ها و نگاه‌های از بالا به پائین در دولت کنونی صحبت نکرد.

محمدرضا داوودپور تاکید کرد: در هشت سال گذشته دولت خواب بود و علت نیمی از مشکلا را به دولت قبل و بقیه را به مسائل سیاسی ربط می‌داد و توجیه می‌کرد.

وی افزود: در دولت کنونی چرخ اقتصاد، ظرفیت‌ها و سیاست خارجه کشور را از حرکت بازداشت و نه تنها به وعده‌های تبلیغاتی انتخاباتی خود مانند رفع تحریم‌ها و برطرف کردن مشکلات مردم در 100 روز نخست عمل نکرد بلکه بخشی از کسری بودجه خود را از جیب مردم در بورس تامین و جبران کرد.

داوودپور تصریح کرد: کوچک شدن سفره مردم، تشکیل صف برای تهیه مُرغ، سبد معیشتی و حذف نیازهای اولیه از سفره مردم نتیجه تفکر و دیدگاه کاخ‌نشینان اشرافی‌گری روحانی است که در صف انتخابات هم حضور دارند.

وی یادآور شد: دولت اکنون به‌جای عذرخواهی از مردم،‌ به‌دنبال دوقطبی کردن جامعه است و مسوول مشکلاتی که اکنون با آن مواجه شده‌ایم، دولت‌مردان هستند.

نماینده ستاد زاکانی در چهارمحال و بختیاری برطرف کردن مشکلات تولید، توجه به جهش تولید و اصلاح نظام بانکی را راهکار برطرف کردن مشکلات کنونی کشور دانست و اظهار داشت: کارنامه زاکانی در این رابطه مشخص و روشن است و ااقتصاد، مدیریت، فرهنگ و سیاست خارجه چهار محور اصلی در برنامه‌های زاکانی برای دولت آینده در صورت پیروزی در انتخابات 1400 قرار دارد.

وی گفت: سابقه و عملکرد زاکانی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی برای مبارزه با فساد و عدالت‌گرایی فراجناحی بوده است.
داوودپور در بخش دوم سخنان خود تاکید کرد: ز افرادی که هنوز هم خود را از دولت روحانی جدا نمی‌کنند تشکر می‌کنم.

وی افزود: طرح مسئله حذف جمهوریت و ترویج تفکر مشخص بودن نتیجه انتخابات از قبل یک سیاست شکست خورده است.

نماینده ستاد زاکانی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هنگام امضای معاهده‌های جهانی باید ضمانت اجرا گرفته شود اما وقتی ترامپ، برجام را پاره کرد، ایران هیچ ضمانتی برای طرح شکایت در دادگاه‌های بین‌المللی نداشت.

وی یادآور شد: ‌توجه به توزیع توان دیپلماسی، بهره‌گیری از آن در رفع مشکلات موجود و برقراری و افزایش ارتباط با 15 کشور همسایه از مهم‌ترین برنامه‌های زاکانی است.

داوودپور اظهار داشت: آن‌هایی که میدان را مقابل دیپلماسی قرار می‌دهند توجه ندارند که دیپلماسی بدون میدان، ‌یک فرصت‌سوزی بزرگ است و اگر میدان سوریه، عراق، و یمن نبود،‌ داعش این میدان‌ها را فتح می‌کرد و در آن زمان ظریف نمی‌توانست از مذاکرات وین سخن بگوید.

وی گفت: باید منصفانه و به‌دور از هیاهوی سیاسی صحبت کنیم که هشت سال چنگ زدن به ریسمان دشمن، هیچ نتیجه‌ای برای کشور نداشت و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نه تنها شیر میدان، بلکه یک دیپلمات قوی بود و نگاه دیپلماسی ما نیز همان است.

جلیلی 120 منطقه کشور را از نزدیک مشاهده کرده است

نماینده ستاد سعید جلیلی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ این کاندیدای ریاست جمهوری تاکنون افزون‌بر 120 منطقه کشور را از نزدیک دیده و برای این استان مدل تولیدی دارد.

احسان قائدی تاکید کرد: جلیلی می‌داند مهم‌ترین مشکل کشور غلبه بر دیوان‌سالاری و فشل بودن دستگاه اجرایی است.

وی افزود:‌ می‌توان در دولت جلیلی با کشورهای قدرتمند در زمینه صادرات رقابت ایجاد و با توجه به تولیدات داخلی زمینه کاهش و رفع مشکل بیکاری را رفع کرد.

قائدی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری در دولت روحانی جزو فلاکت‌بارترین استان‌های کشور بود و استاندار سابق این استان به ایلام و سپس خوزستان منتقل کردند که نتیجه‌اش اُفت رتبه بیکاری ایلام از 10 به سوم کشوری شد.

وی یادآور شد: در دولت روحانی صادرات به کشورهای دارای منافع مشترک با ایران حذف شد اما این مهم در دولت جلیلی برقرار می‌شود.

نماینده ستاد جلیلی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون بسیاری تولیدات این استان خام‌فروشی می‌شود اما در صورت پیروزی جلیلی در انتخابات زمینه توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی و انجام صادرات محصولات از درون استان فراهم خواهد شد.

وی گفت: با توجه و رنق در صاردات غیرنفتی می‌توان به‌راحتی نیمی از بودجه کشور را تامین کرد اما دولت کنونی نقدینگی مردم را به بورس هدایت و کسری نقدینگی خود را جبران کرد.

قائدی به اجرای طرح وان (1) از سوی جلیلی اشاره و تاکید کرد:‌ با اجرای این طرح افراد کم‌مصرف می‌توانند واحدهای انرژی خود را به پُرمصرف‌ها بفروشند و این باعث عدالت در توزیع منابع می‌شود.

وی افزود: به‌همین منظور باید یارانه‌ها را مستقیم به خود مردم اختصاصص داد تا تصمیم‌گیری کنند.

نماینده ستاد جلیلی در چهارمحال و بختیاری، شهرکرد را یکی از گران‌ترین شهرهای ایران در بخش مسکن اعلام و تصریح کرد: تولید مسکن باعث رونق این حوزه، کاهش نرخ بیکاری، جلوگیری از افزایش قیمت مسکن و جمع شدن بی‌بندوباری‌های کنونی خواهد شد.

وی در بخش دوم سخنان خود یادآور شد: تهدیدزدایی به‌جای تنش‌زدایی مهم‌ترین برنامه سیاست خارجه جلیلی است که باعث تقویت بیشتر حوزه نظامی و دوربُردتر شدن موشک‌های کشور می‌شود که البته دولت روحانی در برجام، به‌دنبال تنش‌زدایی بود.

قائدی اظهار داشت: امروز کشورهای هم‌تحریمی می‌توانند باشگاه‌های هم‌تحریمی تشمیل دهند و کشور را به‌راحتی اداره کنند.

وی گفت: امروز نمی‌توان تشکیل صف مُرغ را به‌عنوان گشایش اقتصادی در دولت روحانی قبول کرد.

نماینده ستاد جلیلی در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امروز 300 فعال اصلاح‌طلب در حال لجن‌پراکنی و تلاش برای تحریم انتخابات بین مردم هستند، پس ورود گزینه‌های درجه یک اصلاح‌طلب در صحنه رقابت‌ چه گُلی به سر مردم می‌زد؟

وی با اشاره به قرارگیری نیروهای اصلاح‌طلب مانند جهانگیری، ‌آخوندی و زنگنه در دولت کنونی افزود: اگر اصلاح‌طلبان انقلاب را متعلق به خود می‌دانند پس چرا در اقتصاد، پدر مردم را درآورند که امروز مشکل و دغدغه اصلی روحانی،‌ تامین مُرغ باشد.

قائدی تصریح کرد: اکنون در سیاست خارجی به‌قدری وادادگی و ادعا داریم که آمریکا را کدخدا می‌دانیم اما در برابر تجاوز به 2 جوان در عربستان سعودی واکنشی نشان داده نشد.

وی یادآور شد: وادادگی ظریف در سیاست خارجه،‌ عامل اصلی اجازه به آمریکا برای ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و امروز خون سردار دل‌ها از چنگ وزارت خارجه می‌چکد.

نماینده ستاد جلیلی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ اصلاح‌طلبان، دولت قبل را برای رابطه با ونزوئلا مسخره می‌کرد ولی امروز خودشان در دولت روحانی به این کشور نفت می‌فروشند.

قائدی گفت: فعال کردن شرکت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی تعامل با تمام دنیا از مهم‌ترین برنامه‌های جلیلی در صورت موفقیت و پروزی در انتخابات 1400 است.

تمامی اصلاح‌طلبان داوطلب در انتخابات 1400 ردصلاحیت شدند

نماینده ستاد عبدالناصر همتی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: جبهه اصلاح‌طلبان از 15 نفر برای نام‌نویسی در انتخابات 1400 دعوت کرد و در نهایت 9 نفر ثبت‌نام کردند که همگی آن‌ها ردصلاحیت شدند.

عباس موسایی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان انقلاب اسلامی را متعلق به خود می‌دانند و به‌دنبال شکاف بین ملت و حاکمیت نیستند و در همین راستا حاضرند تا با دست‌های بسته، ‌با کاندیداهای رده چندُم در برابر افراد رده اول جناح مقابل رقابت کنند، حتی اگر شکست بخورند.

وی افزود: اصلاح‌طلبان، امروز از برنامه‌ای که برای حذف جمهوریت و نخبگان ریخته شده احساس خطر می‌کنند و در این راستا ضرورت دارد که به ملت و آرمان‌های انقلاب بازگردیم.

موسایی تصریح کرد:‌ رویه حاکم در نامحرم دانستن مردم و بستن فضای انقلاب با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا یکی نیست.

وی یادآور شد: متاسفیم که برای دعوت از مردم برای حضور در انتخابات دستمان بسته اما امید است جبهه اصلاحات با فشار بر مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ایستادگی مقابل استکبار جهانی بتواند فضای سرد انتخابات که بخشی از آن ناشی از ردصلاحیت‌ها بوده را گرم کند.

نماینده ستاد همتی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ در همین راستا از مردم تقاضا می‌شود به صحنه انتخابات بیایند و نگذارند این دوره آخرین انتخابات ریاست جمهوری باشد و وظیفه خود را به درستی عمل کنند.

وی در بخش دوم سخنان خود گفت: دولت روحانی سال 1392 در شرایطی روی کار آمد که دولت وقت در انزوا و شرایط سختی قرار داشت و متاسفانه جامعه جهانی، ‌حتی کشورهای دوست مانند روسیه و چین را علیه ایران برآشفته بود.

موسایی تاکید کرد: در آن زمان کشور در بند هفت منشور ملل متحد قرار گرفته بود و در وضعیت خطیری قرار داشت اما بعد از جنگ جهانی دوم، ایران تنها کشوری است که از این بند خارج شد.

وی برجام را یک اتفاق تاریخی دانست و افزود: در این زمینه به‌جای همراهی با مقام معظم رهبری و سربازارن حوزه دیپلماسی، برخی از پشت خنجر زدند.

نماینده ستاد همتی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دولت روحانی شاهد گشایش‌های اقتصادی هستیم و شاهد این ادعا، رای دادن دوباره مردم به دولت تدبیر و امید در سال 1396 است.

وی خروج ترامپ از برجام را باعث قرار گرفتن کشور در شرایط جنگ اقتصادی دانست و یادآور شد:‌ علی‌رغم انتقاد اصلاح‌طلبان به روحانی، اما دولت وی در شرایط سخت، کشور را مدیریت کرد.

موسایی اظهار داشت: نمی‌توانیم در دهکده و نظم جهانی دور کشور را حصار بکشیم و جهان را علیه خود بلند کنیم.

وی گفت: امروز نمی‌توان با ایدئولوژی‌های ضدمنافع اسلامی و بدون پیوستن به اف. ای. تی. اف (FATF) کشور را مدیریت کرد.

نماینده ستاد همتی در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تمامی افرادی که مخالف اف. ای. تی. اف (FATF) بودند امروز از تعامل سخن می‌گویند.

وی افزود: امروز نباید ترامپ را تبرئه کرد بلکه با رعایت انصاف،‌ به‌منظور رهایی از جنگ اقتصادی و انزوای سیاسی باید تصمیم درست گرفت.

موسایی تصریح کرد: پس قهر در انتخابات، ‌به‌نفع تحریم‌کنندگان انتخابات تمام خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
, تبیین برنامه‌های کاندیداها، ‌در افزایش مشارکت انتخاباتی نقش دارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اقتصاد بدون نفت اولویت قاضی‌زاده هاشمی است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, نمی‌توان از نگاه‌های از بالا به پائین در دولت کنونی صحبت نکرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جلیلی 120 منطقه کشور را از نزدیک مشاهده کرده است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تمامی اصلاح‌طلبان داوطلب در انتخابات 1400 ردصلاحیت شدند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه