اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تشکیل دولت قوی خواهد شد

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تشکیل دولت قوی خواهد شد
کریمی گفت: همه شاخصه های یک رئیس جمهور اصلح در ذیل ولایت پذیری و ولایت مداری تعریف می شود و در طول این سال ها تجربه ثابت کرده هرکجا که گوش به فرمان ولایت بوده ایم موفقیت حاصل شده و هرکجا که غفلت کرده ایم فرصت ها را از دست داده و دچار خسران شده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز (جمعه) در جمع فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت و مسئولین کانون های اقشاری بسیج ناحیه اراک گفت: دهه کرامت یکی از فرصت های بسیار مناسب برای امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی در بین مردم و جامعه است و لذا باید با برنامه ریزی و ابتکار از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: انتخابات یکی از صحنه های مهم همبستگی و وحدت مردم برای تحقق اهداف نظام اسلامی است که آحاد ملت ایران در این میدان بزرگ برای رسیدن به ارمان های انقلاب تلاش می کنند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: امام خمینی(ره) با تشکیل نظام اسلامی نعمت های بزرگی برای ملت جاری کرد که یکی از آنها انتخابات است و همچون فرصتی ارزشمند در اختیار ملت قرار گرفته است.

,

وی با بیان اینکه یکی از راه های مهم تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه است،گفت:ملت ایران در طول این سال ها همواره با حضور و مشارکت خود توانسته اند علاوه بر اینکه توطئه های دشمنان را خنثی کنند زمینه ساز پیشرفت های بزرگ شوند.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: در شرایط حساسی که امروز با آن مواجه هستیم حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات از جهات بسیاری اهمیت دارد و جدای از اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه دینی و انقلابی است یک وظیفه ملی نیز تلقی می شود و لذا همه افرادی که به دنبال پیشرفت جامعه هستند باید در انتخابات شرکت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک امر سیاسی نیست بلکه یک نبرد همه جانبه با استکبار جهانی و حامیان آنها است،گفت: استکبار جهانی بیش از ۴۲ سال با همه توان برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده و امروز در آستانه انتخابات فتنه انگیزی های دشمنان در فضای مجازی به اوج خود رسیده است.

,

کریمی تأکید کرد: هدف استکبار جهانی از فتنه انگیزی و توطئه علیه انقلاب اسلامی انتقام از همه شکست هایی است که در طول این ۴۲ سال به واسطه تفکر حضرت امام(ره) خورده اند، می باشد.

,

وی با بیان اینکه تفکر نجات بخش بسیج در طول این سال ها همواره توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی کرده،گفت:امروز که دشمنان ملت برای کاهش مشارکت و ناامیدی مردم در انتخابات وارد صحنه شده اند وظیفه بسیج نقش آفرینی است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری دعوت عمومی مردم به انتخابات است که بسیج باید این رسالت مهم را در طی این چند روز به خوبی انجام دهد و همه آحاد و اقشار مردم را به خلق حماسه انتخابات دعوت کنند.

,

وی تأکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تشکیل یک دولت قوی خواهد شد و دولت قوی برآمده از اراده عمومی ملت می تواند در صحنه های بین المللی، منطقه ای و داخلی بسیار موفق عمل کند.

,

کریمی ادامه داد: انتخابات ۲۸ خرداد ماه از دو جهت مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه اصلح اهمیت زیادی دارد و وظیفه هر ایرانی است که برای تحقق این دو امر مهم تلاش  کند.

,

وی خاطر نشان کرد: همه شاخصه های یک رئیس جمهور اصلح در ذیل ولایت پذیری و ولایت مداری تعریف می شود و در طول این سال ها تجربه ثابت کرده هرکجا که گوش به فرمان ولایت بوده ایم موفقیت حاصل شده و هرکجا که غفلت کرده ایم فرصت ها را از دست داده و دچار خسران شده ایم.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه