اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

مشارکت حداکثری مردم موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد

مشارکت حداکثری مردم موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد
مهجوری گفت: به کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد و زمینه پیشرفت و رسیدن به قله های سربلندی ملت را رقم خواهد زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک ظهر امروز (جمعه) در جمع فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت و مسئولین کانون های اقشاری بسیج ناحیه اراک گفت:ولایت و معنویت مبتنی بر ارزش های دینی و مردم باوری مهمترین مولفه موفقیت انقلاب اسلامی در طول این سال ها است که همه موفقیت های نظام اسلامی برگرفته از این سه مولفه مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: تفکر حضرت امام(ره) در طول ۴۲ سال گذشته همه راهبردهای استکبار و استعمار جهانی را با شکست جدی مواجه کرده و یکی از شاخصه های این تفکر فرهنگ بسیجی است که همچون نسخه ای شفابخش در طول این سال ها عمل کرده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: دوام و بقای هر جامعه ای به حضور حداکثری و نقش آفرینی مردم در صحنه است و امروز حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یکی از ارکان مردم سالاری اهمیت بسیاری دارد.

,

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم در نظام اسلامی است و پیام اقتدار ملی را به جهانیان مخابره می کند.

,

مهجوری ادامه داد: به کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد و زمینه پیشرفت و رسیدن به قله های سربلندی ملت را رقم خواهد زد.

,

وی اضافه کرد: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه یک حق قانونی ، سیاسی و ملی است در نظام اسلامی یک وظیفه دینی محسوب می شود و همه باید علاوه بر اینکه در این رویداد شرکت کنند باید دیگران را نیز به این امر مهم دعوت کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه امروز یکی از وظایف مهم بسیجیان دعوت عمومی آحاد مردم به انتخابات است،گفت:ظرفیت ها و ابتکارات باید در این راستا پای کار بیاید تا شاهد خلق حماسه ای دیگر در ۲۸ خرداد ماه باشیم.

,

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی همواره در کار جهاد و ازخودگذشتگی پیشگام و پیشتاز بوده اند و لذا در طول فرصت باقی مانده تا انتخابات در دعوت عمومی مردم به خلق حماسه ای دیگر که خود نوعی جهاد فی سبیل الله محسوب می شود پیشگام و پیشتاز خواهند بود.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه