اخبار داغ

محور اصلی خطبه ائمه جمعه استان یزد:

لزوم حضور آگاهانه مردم پای صندوق رأی/ دشمنان ایران خواهان مشارکت پایین مردم در انتخابات هستند

لزوم حضور آگاهانه مردم پای صندوق رأی/ دشمنان ایران خواهان مشارکت پایین مردم در انتخابات هستند
ائمه جمعه یزد در نمازجمعه این هفته به مسائلی مهمی چون انتخابات پیشرو و تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، مسئله انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اهتمام بر انتخاب اگاهانه و اصلح، توجه رییس جمهور اینده به معیشت و اقتصاد مردم و تلاش دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات از مهم ترین محورهای خطبه ائمه جمعه استان یزد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد: دشمن از مدت ها است برای کم فروغ ماندن انتخابات تلاش می کند

, امام جمعه یزد: دشمن از مدت ها است برای کم فروغ ماندن انتخابات تلاش می کند, امام جمعه یزد: دشمن از مدت ها است برای کم فروغ ماندن انتخابات تلاش می کند,

نماینده ولی فقیه در استان یزد ابراز کرد:مردم باید در کنار انتخابات ریاست جمهوری به شوراهای اسلامی شهر و روستاها اهمیت قایل شوند و افراد متدین و متخصص و خادم و دلسوز را انتخاب کنند که سود آن نصیب همگان و عموم شهروندانی است که همواره در خدمت نظام و انقلاب اسلامی هستند.

,

وی با بیان اینکه  استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را مهمترین هدف نظام انقلاب اسلامی ایران است افزود: کسانی که می خواهند در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشته باشند، باید بدانند اولویت نظام ما پیاده کردن احکام دین و اسلام ناب محمدی است.

,

آیت الله ناصری ادامه داد: هر فردی ،می‌خواهد به وصیت شهیدان و امام راحل (ره) عمل کند باید بیش از دوره‌های گذشته حضوری گسترده و پرشورتر همراه با بصیرت در روز رای گیری در شعبه های رای حاضر شود و رسالت ملی و دینی خود را به نحو مناسب انجام دهد.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت انتخاب افراد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: مردم باید با بصیرت و حضور پرشور انتخابی آگاهانه داشته باشند و افرادی را انتخاب کنند.

,

آیت الله ناصری به انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری از سوی مردم اشاره کرد و یادآور شد: هر فردی که به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود باید وامدار اسلام، مردم و قرآن باشد و اگر به وظیفه خود در حل مشکلات کار کند در مسیر حقیقت و شهیدان فعالیت کرده است

,

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، تأکید کرد: تنها راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی موجود تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت نخبگان بومی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه ایثارگری و صبوری ملت ایران است و باید با همبستگی ملی در انتخابات حراست شود.

,

وی رأی ندادن را در حقیقت کمک به دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش های انسانی عنوان کرد و گفت: حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات خنثی کردن توطئه دشمنان است.

,

ناصری یزدی دولت انقلابی را خار چشم استکبار جهانی دانست و بیان کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی با اصل نظام و ولایت فقیه مشکل دارند و سعی می‌کنند با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف ارزش‌های انقلاب را کمرنگ و مردم را نسبت به اهداف نظام اسلامی بی اعتماد کنند.

,

امام جمعه تفت: منافقان  و سلطنت طلبان به دنبال تکرار فتنه ۸۸ هستند

, امام جمعه تفت: منافقان  و سلطنت طلبان به دنبال تکرار فتنه ۸۸ هستند, امام جمعه تفت: منافقان  و سلطنت طلبان به دنبال تکرار فتنه ۸۸ هستند,

حجت الاسلام علی محمد گلوردی در خطبه های این هفته نمازجمعه افزود: سرکرده منافقان  از هواداران خود خواسته تا در سه جهت حضور نیافتن مردم در پای صندوق های رای، تخریب شورای نگهبان و نامزدهای مطرح تلاش کنند تا زمینه برای کشاندن مردم به کف خیابان ها پس از انتخابات فراهم شود.

,

وی با بیان اینکه ضد انقلاب ، منافقان  و سلطنت طلبان به دنبال تکرار فتنه ۸۸ هستند، تصریح کرد: به فضل الهی و با بصیرت ملت ایران ،امید و چشم شان کور می شود و این آرزو را به گور می برند.

,

خطیب جمعه تفت ادامه داد: وظیفه اول هرکس رأی دادن است و مرحله بعد باید فردی را با روحیه جهادی، خدمتگذار و دلسوز انتخاب کند که توانایی فهم مسایل را داشته باشد.

,

وی به نامزدهای شورای شهر هم توصیه کرد تا محله گرایی را کنار بگذارند و چنانچه روحیه خدمت گذاری دارند در صحنه باقی بمانند وگرنه انصراف دهند.

,

گلوردی اضافه کرد: نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا نباید به دنبال جیب و منافع خود باشند بلکه باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

,

امام جمعه بهاباد: روحیه انقلابی، جهادی، ایمان و معنویت را شاخصه اصلی رییس جمهوری اصلح

, امام جمعه بهاباد: روحیه انقلابی، جهادی، ایمان و معنویت را شاخصه اصلی رییس جمهوری اصلح, امام جمعه بهاباد: روحیه انقلابی، جهادی، ایمان و معنویت را شاخصه اصلی رییس جمهوری اصلح,

خطیب جمعه بهاباد بیان کرد: مردم ایران اسلامی با مشارکت حداکثری و حضور گسترده خود بار دیگر افکار پلید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می کنند و انتخاب شوندگان نیز باید بیشترین همت خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

,

وی داشتن روحیه انقلابی، جهادی، ایمان و معنویت را شاخصه اصلی رییس جمهوری اصلح از نگاه رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: باید مردم معیارهای نامزد اصلح برای انتخابات را با داوطلبان تطبیق دهند و با انتخاب درست  چهار سال آینده نظام را تضمین کنند.

,

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهاباد با دعوت از مردم برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای تاکید کرد: مردم علاوه بر اینکه حضور پررنگی در این عرصه دارند نسبت به انتخاب نمایندگان اصلح حساسیت داشته باشند و حضور در انتخابات پایه‌های نظام را تقویت می‌کند.

,

امام جمعه بهاباد عنوان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب بدانند که ملت ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و همانطور که معظم له فرمودند انتخابات یک تکلیف شرعی است، همه با شرکت پرشور در آن برگ زرینی در حمایت از دستاوردهای نظام بار دیگر ثبت می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه