اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان:

هر رأی در انتخابات تیری به قلب دشمنان نظام است/ اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی

هر رأی در انتخابات تیری به قلب دشمنان نظام است/ اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی
ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه هر رأی در انتخابات تیری به قلب دشمنان نظام است، گفت: مردم بایستی فردی جهادی، انقلابی، متعهد را انتخاب کنند که نگاهش به غرب نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد ضمن سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران، مردم‌سالاری دینی، جلوه آن مشارکت سیاسی و شرکت در انتخابات از مؤلفه‌های بسیار مهم است هر نظامی برای بقا و تداوم خودش نیازمند ارتباط و رابطه مطلوب با محیط پیرامون خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: یک نظام در صورتی می‌تواند تداوم پیدا کند که رابطه سازمانی دقیقی با محیط و مردم اطراف خود به وجود بیاورد اگر غیرازاین باشد و بین مردم و نظام فاصله بیفتد دشمنان فاصله را پُر می‌کنند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: اگر در جمهوری اسلامی ایران فاصله بین مردم و نظام ایجاد شود دشمنان این فاصله را پر می‌کنند، اگر امام راحل فرمودند: میزان رأی ملت است برای این بوده است که دشمن فاصله را پر نکند، رهبر معظم انقلاب در این راستا فرمودند: آرا مردم حق‌الناس است و مصیبت وقتی است که مردم با صندوق قهر کنند و پای صندوق حاضر نشوند چون جدایی ایجادشده و دشمنان حاضر می‌شوند.

,

 وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، تصریح کرد: دشمنان در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لیبی، یمن، فلسطین چه جنایت‌هایی انجام دادند به دلیل جدایی بین نظام و مردم بوده است و از این جدایی دشمنان در پیشبرد اهداف شوم و پلید خود استفاده می‌کنند.

,

 شاهرخی با اشاره به اینکه مسئولین خود را خادم مردم بدانند و نه آقا و مالک، خاطرنشان کرد: منافقین، آمریکا، انگلیس، فرانسه، صهیونیست، سلطنت‌طلبان، خون آشامان دوران و بدخواهان ملت ایران می‌گویند پای صندوق رأی نروید تا ما این فاصله را پرکنیم؛ آنانی می‌گویند عدم مشارکت و رأی ندادن که ما را از وجود و فیض شهیدان محروم کردند، داغ فرزندان را بر دل مادران و پدران شهدا نهادند.

,

امام‌جمعه خرم‌آباد افزود: بانوان صبور و داغ‌دیده ما را در فراق همسران شهیدشان در تمام عمر با غصه و اندوه همراهی کردند و فرزندان شهدا را در پیچ‌وخم روزگار از نعمت پدر محروم کردند، درد و رنج جانبازان را برای تمام عمر برای جانبازان عزیز و خانواده‌هایشان به وجود آوردند و به ملت و سرزمین و اسلام و ارکان نظام ما آسیب برسانند.

,

وی با اشاره به اینکه خواب دشمنان تعبیری ندارد، بیان کرد: مردم موظف به انتخاب اصلح هستند و بهترین را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند، اگر فردی عامدانه نامزد غیر اصلح را انتخاب کند مرتکب فعل حرام شده است و اگر بعد از تحقیق به فرد اصلح رأی داد فعل او ثواب است، اما اگر غیر اصلح باشد و در راستای منافع گروه و قوم و حزب او است فعلش حرام است.

,

شاهرخی تأکید کرد: داوطلبان محترم توسل به‌دروغ و تظاهر به‌ظاهر فریبی و توافق‌های پشت پرده و امثال این‌ها افعال حرام هستند که عاقبتش بدبختی است، کسی را انتخاب کنیم که هرچه به او نزدیک‌تر می‌شویم با دیدن مجاهدت و تعهد و تخصص و تلاش او اعتقاد ما به انقلاب و نظام بیشتر می‌شود، کسی را انتخاب نکنیم که به دنبال مقام، قدرت، جاه و ریاست و ثروت باشد ما در طول این ۴۲ سال از این گروه‌ها آسیب دیدیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان یادآور شد: در نخستین انتخابات چهل سال دوم انقلاب، ثروت دوستان، جویندگان شهرت و ریاست زمام امور را به دست نگیرند چراکه انقلاب‌های دینی از دست این افراد آسیب دیدند؛ فرد فرد مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم تا دشمن ناامید شده و به دنبال پر کردن فاصله‌ها نباشد.

,

وی بیان کرد: افراد خانواده، اقوام، خویشان، دوستان، همکاران و آحاد مردم به انتخابات دعوت شوند، عدم مشارکت در انتخابات راه اعلام نارضایتی نیست؛ راه اعلام نارضایتی، انتخاب بهترین و بهترین‌ها برای آن پستی است که افراد می‌خواهند انجام‌وظیفه کنند.

,

شاهرخی گفت: بهترین، شایسته‌ترین، متعهدترین، کارآمدترین، داناترین و تواناترین فرد را در ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها انتخاب کنیم و اگر دچار تردید هستید از انسان‌های فرهیخته و علما و برجستگان متعهد به جمهوری اسلامی کمک و مشورت بگیرید.

,

امام‌جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: راه برون‌رفت از وضعیت فعلی و خوب شدن حال مردم کشور و استانمان را در تغییر و تحول می‌بینیم اگر تغییر رخ ندهد عقب می‌مانیم و انتخابات یک آزمون بزرگ برای ملت و مردم استان ما، در راستای حرکت به سمت تغییر و تحول است.

,

خدمت به مردم از باارزش‌ترین کارها نزد خداوند است

, خدمت به مردم از باارزش‌ترین کارها نزد خداوند است,

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین احکام عملی اسلام که از بارزترین نشانه‌های متّقی به شمار می‌رود، نماز است، اگر نماز قبول شد سایر عبادات نیز قبول می‌شود، چراکه نماز ستون دین است.

,

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگ‌شده است، افزود: مقام معظم رهبری به‌مثابه یک شهید زنده می‌ماند، ایشان نورافشانی می‌کند و خورشیدی تابان است که اقتدار ایشان در جهان به اثبات رسیده است.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت وجود ولایت‌فقیه در جامعه، عنوان کرد: مردم صاحبان اصلی کشور هستند، خدمت به مردم از باارزش‌ترین کارها نزد خداوند است و متضمن ثواب اُخروی و پاداش فراوانی است.

,

وی با اشاره به تبیین مسئله جمهوریت و اسلامیت، تصریح کرد: برجسته‌سازی کلیدواژه تحریم توسط غربی‌ها، تحریف برخی مسائل، القای دروغین مهندسی شدن انتخابات، ناکارآمدی، عملیات سنگین رسانه‌ای، برنامه‌ریزی برای التهاب آفرینی، تلاش برای هراس آفرینی، به چالش کشاندن ساختار انتخابات و … ازجمله هجمه‌ها علیه مشارکت حداکثری است، ولی مردم ایران با حضوری گسترده و انتخابی اصلح در انتخابات پیش رو حرکت روبه‌پیشرفت را سرعت خواهند بخشید.

,

طهماسبی با اشاره به اینکه برجام به یک کاسبی برای برخی تبدیل‌شده است، بیان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری از سیاه نمایی و تخریب افراد خودداری کنند و برنامه‌های خود را ارائه دهند.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت احداث سد معشوره برای لرستان و کوهدشت، گفت: مسئولان درزمینهٔ رفع مشکل پمپ گاز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و خیرین در راستای احداث پمپ‌های جدید ورود کنند.

,

وی با اشاره به‌ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: هر رأی مردم تیری به قلب آمریکا، اسرائیل و غرب‌زده‌ها است، مردم بایستی فردی جهادی، انقلابی، متعهد را انتخاب کنند که نگاهش به غرب نباشد، در انتخابات شورا نیز به فردی رأی بدهند که بتواند وضعیت شهری را سامان ببخشد‌.

,

راه‌حل اصلی رفع مشکلات کشور حضور حداکثری در انتخابات است

, راه‌حل اصلی رفع مشکلات کشور حضور حداکثری در انتخابات است, راه‌حل اصلی رفع مشکلات کشور حضور حداکثری در انتخابات است,

حجت‌الاسلام صمد حافظی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چگنی، با اشاره به اینکه صاحب عزت، آبرو و سربلندی ذات ربوبی است، اظهار داشت: به محیط‌زیست پیرامون خود احترام بگذاریم، پیامبر اکرم(ص) خطاب به مردم فرمود: «کوه‌ها شمارا دوست دارند، سنگی که از کوه به پایین می‌آید از خضوعی است که به درگاه ذات ربوبی به پایین می‌آید»؛ در ادبیات و آموزه‌های دینی ما توصیه‌شده که اگر کسی یک شاخه درختی را بشکند به‌مثابه شکستن بالی از فرشتگان است.

,

وی ضمن گرامیداشت ولادت کریمه اهل‌بیت، حضرت معصومه (س) افزود: کمک‌کننده و هدایتگر ما اهل‌بیت (ع)هستند، ما در هرلحظه از زمان خود، بایستی خود را در محضر اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) مشاهده کنیم.

,

امام‌جمعه چگنی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی ، عنوان کرد: با توجه به اینکه خسارتی به طیف کشاورز ما در شهرستان چگنی واردشده است، مسئولان در راستای جبران آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: ما خرمشهرهای ثانی دیگری در پیش داریم و آن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا است، شیعه و حکومت شیعه خون‌دل‌های زیادی خورده تا به اینجا رسیده است، کسی که در لندن و نیویورک نشسته است برای او مهم نیست که در انتخابات شرکت نکند، دشمن به دنبال تخریب در کشور ما است، راه‌حل اصلی رفع مشکلات کشور ما حضور حداکثری در انتخابات است.

,

حافظی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، گفت: هرکسی با هر فکری بر اساس دلایل عقلی و نقلی این ضرورت، باید برایش اثبات شود که با انتخاب اصلح در انتخاباتی که پیش رو داریم، وحدت و انسجام ایران اسلامی را شاهد خواهیم بود.

,

فرد اصلح انقلابی، به دنبال تقویت مردم‌سالاری دینی است

, فرد اصلح انقلابی، به دنبال تقویت مردم‌سالاری دینی است, فرد اصلح انقلابی، به دنبال تقویت مردم‌سالاری دینی است,

حجت‌الاسلام علی سپهوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ازنا ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه(س)، دهه کرامت و روز دختر و سالروز تشکیل جهاد سازندگی، اظهار داشت: حضور کشاورزی بخش عمده‌ای از بیان استقلال ما است، اگر کشاورزی را به‌عنوان کشاورزی سالم، ارگانیک و باکیفیت دنبال کنیم و محصولات استراتژیکی که نظام اسلامی نیاز دارد، مانند گندم که قوت قالب مردم است تولید شود و قطعاً بدانیم که گام قابل‌توجهی در استقلال ایران اسلامی برداشته‌ایم دولت باید در حمایت، هدایت و نظارت این مجموعه تأثیرگذار هیچ‌گاه کوتاهی نکند.

,

وی افزود: خداوند متعال می‌فرماید: «ای پیامبر بشارت بده کسانی را که می‌شنوند، بهترش را انتخاب می‌کنند و تبعیت می‌کنند»؛ برخی از مناظرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را مشاهده کردیم، بایستی با بصیرت، فهم و شعور و با توجه به آموزه‌های دینی به گزینه اصلح برسیم.

,

امام‌جمعه ازنا عنوان کرد: گزینه اصلح مدنظر انقلابی، کسی است که به دنبال مردم‌سالاری دینی است و می‌تواند این ادعا را داشته باشد و بگوید من به دنبال مردم‌سالاری هستم و کارنامه قابل دفاع و برنامه‌ای قابل‌اجرا داشته باشد وهم چنین کسی که هیچ خدمتی نکرده و یا خدمت قابل‌توجهی ارائه نداده است نمی‌تواند مردم‌سالاری دینی را ادا کند.

,

وی تصریح کرد: بعضی‌ها بیشتر به فکر مردم ابزاری هستند تا مردم‌سالاری و مردم را به‌عنوان ابزار نگاه می‌کنند و روزی که به آن‌ها نیاز دارند شعارهای ابزاری، احساسی مطرح می‌کنند بلکه رأی جمع کنند و سپس مسیر خودشان را طی کنند.

,

سپهوند گفت: کسی امروز در انتخابات موفق می‌شود و می‌تواند توفیقاتی داشته باشد که در ابتدا کارنامه قابل دفاعی داشته باشد و سپس برنامه قابل‌اجرا و درنهایت عرضه اجرا برنامه‌ها را نیز داشته باشد.

,

 کاندیداهای ریاست جمهوری صداقت با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

,  کاندیداهای ریاست جمهوری صداقت با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند,  کاندیداهای ریاست جمهوری صداقت با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند,

حجت‌الاسلام پرویز صالحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلسله ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: در چندین روز گذشته فضای انتخابات بی‌آنکه بعضی‌ها به جایگاه زن و دختر پی برده باشند از این جایگاه در حال بهره‌برداری شخصی هستند و این‌ها باید بدانند که جایگاه دختران در اسلام باارزش‌تر از این حرف‌ها است.

,

وی افزود: ۲۷ خردادماه روز جهاد کشاورزی است این روز را به تمامی کسانی که در این دستگاه کار می‌کنند تبریک عرض می‌کنم؛ لذا با توجه به اینکه شهرستان سلسله با بُعد کشاورزی و دامداری شناخته‌شده است انتظار می‌رود که مسئولین متولی، تلاش بیشتری در این راستا برای بهبود وضعیت مردم داشته باشند‌.

,

امام‌جمعه موقت سلسله با اشاره به تبیین اهمیت انتخابات، عنوان کرد: بعد از انتخاب اصلح مسئله مهم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است، مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد از مردم مطالبه داشتند که هرکدام از آحاد مردم همان‌طور خودشان به انتخابات می‌آیند دیگران را نیز به‌پای صندوق‌های رأی دعوت کنند و این‌یک وظیفه است.

,

وی تصریح کرد: برخی از افراد شاید تحت تأثیر رسانه‌های دشمن قرارگرفته باشند یا کاندیدای خاصشان نیامده باشد فلذا برای یک کشور آباد و امن بایستی پای صندوق‌های رأی بیایند.

,

صالحی گفت: این مسئله پیش می‌آید که چرا رهبری از مردم این مطالبه را دارد و می‌خواهند مردم وارد میدان شوند، چراکه دشمن در حال یک آرایش برای کم کردن حضور مردم است که در رأس این کشورها آمریکا، مخالفین نظام و بعضی از کشورهای منطقه وجود دارد.

,

امام‌جمعه موقت سلسله بیان کرد: صداقت با مردم و اینکه در اجرای وعده‌های که به مردم می‌دهند مطمئن باشند و تلاش برای کم کردن فاصله طبقاتی بین غنی و فقیر از توصیه‌های بود که مقام معظم رهبری به کاندیدها ارائه فرمودند.

,

وی گفت: یکی از بهترین میدان‌های که می‌توان یک فرد اصلح را انتخاب کرد میدان مناظرات است؛ تمامی مسئولین برگزاری انتخابات، تمهیدات لازم را برای حضور حداکثری مردم در ۲۸ خرداد را مهیا کنند که مردم با خیالی راحت و همچنین حفظ پروتکل‌های اجتماعی پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

,

صالحی گفت: کاندیداهای شورای شهر در سطح میدان‌های شهر برای مردم ایجاد مزاحمت نکنند و از عرصه فضای مجازی استفاده کنند‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه