اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

هر رأی ما یک لبخند بر لبان حاج قاسم و یک تیر بر قلب دشمن/با رعایت اخلاق سیاسی مشارکت در انتخابات را بالا ببریم

هر رأی ما یک لبخند بر لبان حاج قاسم و یک تیر بر قلب دشمن/با رعایت اخلاق سیاسی مشارکت در انتخابات را بالا ببریم
آیین وحدت بخش نماز جمعه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درکرمان و شهرستان ها برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان"خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرستان های زرد استان کرمان برگزار شد؛ مشروح خطبه ها را در ادامه می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

 

,

امام جمعه کرمان: نامزدها باید برنامه خود را برای تشکیل دولت تراز انقلاب اسلامی ارائه کنند.

, امام جمعه کرمان: نامزدها باید برنامه خود را برای تشکیل دولت تراز انقلاب اسلامی ارائه کنند.,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امام علی(ع) در اهمیت رعایت تقوای الهی می‌فرماید “کسی که رعایت حدود الهی می‌کند و اهل صداقت و پاکی است در نزد خداوند و چشم مردم عزیز و گرامی می‌شود” پس حب و بغض را کنار بگذارید و فقط به رضایت الهی فکر کنید.

,

وی با بیان اینکه انتخابات در پیش است و هفته پیش رو برای کشور و ملت ایران بسیار اهمیت دارد گفت: سکاندار اجرایی کشور جمعه آینده با انتخابات و با رای مردم تعیین می‌شود.

,

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دو وظیفه حساس در موضوع انتخابات به عهده داریم افزود: هر که دوستدار اسلام و ایران است باید در انتخابات شرکت کند.

,

وی با بیان اینکه تکلیف مسئولیت اجرایی کشور با حضور پرشور، بانشاط و معنادار مردم در پای صندوق‌های رای مشخص می‌شود ادامه داد: انتخاب اصلح بسیار اهمیت دارد و باید بین خود و خدای خودمان عهد ببندیم که بهترین را انتخاب کنیم.

,

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه باید انسانی با انگیزه و باکفایت انتخاب کرده و سرنوشت کشور را به او بسپاریم بیان کرد: در عرصه انتخابات باید صداقت نامزدها را حتماً در نظر گرفت.

,

وی با بیان اینکه افرادی که در رقابت‌های انتخابات شرکت می‌کنند به این منسب یا نگاه دنیوی و یا نگاه اخروی دارند گفت: با کمال تاسف انسان احساس می‌کند بعضی از حرف‌های مطرح شده در مناظرات بعد دنیوی دارد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دولتی در تراز انقلاب اسلامی باید تشکیل شود بیان کرد: نامزدها باید برنامه خود را برای تشکیل دولت تراز انقلاب اسلامی ارائه کنند.

,

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی دولتی در خط ولایت و مقام معظم رهبری می‌خواهیم گفت: کاندیداها باید به‌صورت شفاف برنامه خود را بدهند.

,

 

,

امام جمعه نرماشیر:هر رأی ما یک لبخند بر لبان حاج قاسم و یک تیر بر قلب دشمن است.

, امام جمعه نرماشیر:هر رأی ما یک لبخند بر لبان حاج قاسم و یک تیر بر قلب دشمن است.,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین روح الله ایرانژاد امام جمعه شهرستان‌نرماشیر در خطبه های این هفته شهرستان بیان کرد: تنها راهی که ما را میتواند از این موقعیت فعلی بیرون آورد حضور یک انتخاب اصلح می باشد.

,

خطیب جمعه نرماشیر حضورحداکثری مردم را پای صندوق های رأی مهم دانست و‌گفت:حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی کشور را عزتمندتر می کند.

,

وی انتخابات ۲۸خرداد۱۴۰۰ را یک جنگ در مقابل دشمن دانست و اذعان‌کرد: دشمن به دنبال این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند,مردم بدانید حضور شما نه اینکه فقط سرنوشت کشور را بهتر میکند بلکه دشمن راهم‌نابود می کند.

,

و شهرستان ها
حجت الاسلام‌روح الله ایرانژاد گفت: همه ما گفتیم در شهادت سردار دلها,ما حاج قاسم سلیمانی هستیم و باید به‌آن عمل کنیم که هر رأی ما یک لبخند بر لبان حاج قاسم و یک تیر بر قلب دشمن است.

,
,

امام جمعه‌نرماشیر از مردم خواست: مردم منتقم خون حاج قاسم باشید و با حضور خود در انتخابات انتقام سختی از دشمن خواهیم بگیریم.

,

 

,

امام جمعه شهرستان کهنوج: همه دشمنان جمع شده اند تا صندوق ها راخلوت کنند، اما مردم با حضور در انتخابات برخلاف خواست دشمن، شگفتی ساز خواهند شد.

, امام جمعه شهرستان کهنوج: همه دشمنان جمع شده اند تا صندوق ها راخلوت کنند، اما مردم با حضور در انتخابات برخلاف خواست دشمن، شگفتی ساز خواهند شد.,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین اکبرافشارمنش امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه همگان به تقوای الهی گفت: هر که تقوای الهی را پیشه کند، مورد محبّت مردم قرار می گیرد گرچه مردم خودشان اهل تقوا نباشند

,

خطیب جمعه با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان کرد: ملت ایران نشان داد که خط مجاهدت شجاعانه دفاع میکند و طرفدار تسلیم نیست ملت ایران طرفدار ایستادگی است طرفدار مقاومت است، طرفدار ایستادگی در برابر زورگویی دشمنان است.

,

حجت الاسلام افشار منش‏ انتخابات را جبهه جنگ دانست ‌و خاطر نشان کرد: همه دشمنان جمع شده اند تا صندوق ها راخلوت کنند، اما مردم با حضور در انتخابات برخلاف خواست دشمن، شگفتی ساز خواهند شد.

,

نماینده ولی فقیه درشهرکهنوج ،شرکت در انتخابات را باطل‌کننده نقشۀ دشمنان دانست و بیان کرد: بدون حضور مردم انقلاب شکل نمیگرفت و ادامه هم پیدا نمیکرد

,

افشار منش در اخر یادآور شد: در انتخاب باید دقت کرد،حرف آسان است. باید نگاه کرد این وعده را که این فرد میدهد آیا در گذشته این فرد عملی وجود دارد که این وعده را تصدیق کند یانه.

,

 

,

امام جمعه شهرستان عنبرآباد:یکی از ابزارهای بازدارنده دشمن حضور مردم پای صندوق های رای است.

, امام جمعه شهرستان عنبرآباد:یکی از ابزارهای بازدارنده دشمن حضور مردم پای صندوق های رای است.,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: به فرمایش قرآن کریم، گرامی ترین انسان ها نزد خداوند متعال، با تقواترین آنها است.

,

وی با اشاره به آغاز ماه ذیقعده و ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت گفت: واژه کریم یعنی خیلی بزرگوار و لقب کریمه که به آن بانوی بزرگوار حمل شده، از نهایت تقوای والای ایشان سرچشمه گرفته است.

,

حجت الاسلام سالاری افزود: از شئون ولایتُ الهی حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) مقام شفاعت ایشان است و بهشت مقاماتی دارد که به واسطه شفاعت اهلیت عصمت و طهارت نصیب خواهد شد.

,

وی گفت: دشمن از اول انقلاب اینطور بوده که با برنامه های مختلف، خانواده های ایرانی را هدف قرار دهد تا خانواده یعنی مادران و دختران در بین اجتماع جایگاه ضعیفی داشته باشند.

,

امام جمعه بیان داشت: برخی در داخل با شعارهایی دروغ و با مقاصد سیاسی خاص از اول انقلاب مردم و جوانان را گول زده اند در حالی که هیچگاه غصه انقلاب اسلامی و غصه مملکت امام زمان را نخورده اند.

,

وی با تبریک‌ هفته جهاد کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی عنوان کرد: منطقه ما از آنجایی که قطب کشاورزی کشور محسوب می شود و حرف اول را در تولید محصولات جالیزی می زند؛ مردمش همیشه دغدغه محصولات خود را دارند و امروز تبدیل به بحران شده و باید همانطور که به مناطق آزاد رسیدگی می شود به این مناطق نیز رسیدگی شود.

,

حجت الاسلام سالاری با اشاره به مسئله مهم انتخابات پیش رو عنوان داشت: انتخابات فتح خرمشهری دیگر است و یکی از اصلی ترین عرصه های بلند همتی مردم ایران و فرصتی برای اعتلاء و کرامت ملی است‌.

,

وی عنوان کرد: یکی از ابزارهای بازدارنده دشمن در راس آن آمریکای جنایتکار، حضور مردم پای صندوق های رای است و این یکی از دغدغه های مهم شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

,

سالاری افزود: ۲۸ خرداد همگی پای صندوق های رای حاضر شوید و هیآت اجرایی نیز سعی کنند بدون حاشیه انتخابات برگزار شود و حقی از کسی ضایع نشود.

,

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: مردم شریف شهر، در انتخابات شورای شهر، کسی که در عمل ولایتمدار و دلسوز شهر عنبرآباد است را انتخاب کنید.

,

 

,

امام جمعه فهرج: در مناظرات باید تصویری روشن از واقعیت ها به مردم ارائه شود.

, امام جمعه فهرج: در مناظرات باید تصویری روشن از واقعیت ها به مردم ارائه شود.,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به مناظرات انتخاباتی کاندیدای ریاست جمهوری گفت: روایت صحیح و واقع نما از عملکرد نظام و نقش بستن آن در افکار عمومی باید برآیند مناظرات و خروجی آن باشد.

,

وی افزود: برخی افراد در دو مناظره اخیر به گونه ای سخن به میان آوردند که عملکرد ۴۲ ساله نظام را زیر سؤال برده و تصویری مخدوش را به مخاطبان به ویژه نسل جوان ارائه می کنند که این بزرگترین ظلم و جفا به نظام اسلامی و آرمان های شهیدان است.

,

خطیب جمعه فهرج در ادامه به کشف گور دسته جمعی ۲۱۵ دانش آموز بومی در کانادا اشاره و ضمن محکومیت آن بیان کرد: کانادا، آمریکا انگلیس و اسرائیل جلادانی هستند که جز ظلم به بشریت چیزی در پرونده آنها نیست و نمیدانند بشریت چیست که دم از حقوق بشر میزنند.

,

آقاملایی همچنین بر ضرورت صرفه جویی مصرف برق در روزهای گرم سال تأکید و اظهار کرد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و در راستای مدیریت مصرف برق و پیشگیری از خاموشی های احتمالی توجه بیشتری شود‌.

,

وی اضافه کرد: از مسئولان اداره برق تقاضا داریم با توجه به اینکه فهرج و بخش نگین کویر جز نقاط بسیار گرم هستند این مناطق را مستثنی از قطعی قرار دهند و جز جدول زمان بندی نباشند.

,

امام جمعه فهرج در در پایان به گلایه های مردمی پیرامون خاموشی بهشت زهرا شهر اشاره و اظهار کرد: مسئولان ذیربط رفع این مشکل را در اولویت کاری قرار دهند تا شهروندان در ساعات شب مشکلی برای تشییع و تدفین اموات خود نداشته باشند.

,

 

,

امام جمعه بخش آسمینون منوجان:انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ یکی از مهم‌ترین گردن های فراروی نظام اسلامی

, امام جمعه بخش آسمینون منوجان:انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ یکی از مهم‌ترین گردن های فراروی نظام اسلامی,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون منوجان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: گزاف نیست اگر انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را یکی از مهم‌ترین گردن های فراروی نظام اسلامی برای عبور از این پیچ تاریخی بدانیم اکنون کسی تردید ندارد که تمام توان دشمن از فشار حداکثری ترامپی تا مهار حداکثری بایدنی از رودررو قرار دادن مردم در برابر تلاش برای قهر از صندوق های رای تبدیل شده است.

,

وی افزود:با دنبال کردن رسانه‌های استکباری و بیگانه و پیاده‌نظام آنان در خارج و برخی عناصر واداده آنان در رسانه‌های داخلی به این نتیجه می‌رسیم که تلاش حداکثری دشمن برای کاهش مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو است لذا امروز به طور قطع و یقین مشارکت حداقلی در انتخابات راهبرد اصلی دشمنان نظام اسلامی است.

,

خطیب نماز جمعه آسمینون بیان کرد: مهمترین ترفندهای استکبار رسانه های آنان برای مشارکت حداقلی برجسته‌سازی کلیدواژه تحریم انتخابات، القاء دروغین مهندسی انتخابات ،تحریف دلخوری مردم از عملکرد بد مدیران و تلاش برای هراس افکنی از به قدرت رسیدن نیروهای انقلابی است.

,

وی عنوان کرد:یکی از موضوعات مطرح شده در بیانات رهبر معظم انقلاب حضور و نقش آفرینی مردم در حکومت اسلامی است حضور مردم یک حضور قطعی در باب حکومت اسلامی است در قرآن کریم و روایات ما درباره مسئولیت مردم نسبت به سرنوشت جامعه و خود مطالب روشن و فراوانی هست همه وظیفه دارند و باید ایفای نقش کنند ومسئولان نسبت به مردم جامعه که ولی نعمتان جامعه هستند مسئولیت دارند بنابراین وظیفه ولی امر جامعه رعایت و محافظت از مردم است.

,

حجت الاسلام احمدی نیک اظهار کرد: راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمن مواردی همچون بیان مشکلات اصلی و مطالبات اصلی و واقعی مردم، کاندیداهای انقلابی نباید وارد واکنش های عصبی و پاسخگو های فرصت‌سوزی شوند، مراقب باشید بخش عمده‌ای از تمرکز ارزشمند در آتش بازی خبری و تخریب و جعل گزارش‌ها با استفاده از شبکه های ماهواره ای و اجتماعی تا روز منتهی به روز انتخابات خواهد بود.

,

وی افزود: تبیین این مسئله مهم است که نیاز کنونی کشور به خواسته عموم مردم روی کار آمدن یک رئیس جمهور کارآمد با برنامه و کارنامه روشن ،روحیه انقلابی و قاطع است.

,

خطیب نمازجمعه آسمینون(نودژ) با اشاره به مناظرات و مطالبات رهبر انقلاب درباره مناظرات عنوان کرد: برآیند و خروجی مناظرات باید چنین باشد روایت صحیح و واقع نمایی از عملکرد نظام در افکار عمومی، روایت صحیح از شخصیت کاندید ها که مردم بهتر و بیشتر افراد را شناخته و در نتیجه انتخاب درست داشته باشند.

,

 

,

امام جمعه فاریاب:با رعایت اخلاق سیاسی مشارکت در انتخابات را بالا ببریم.

, امام جمعه فاریاب:با رعایت اخلاق سیاسی مشارکت در انتخابات را بالا ببریم.,

 

,

امام جمعه فاریاب در خطبه دوم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (ص) به مسله شفاعت آن حضرت اشاره کرد و بیان داشت که حضرت امام صادق (ع) در رابطه با شفاعت حضرت معصومه ( س) می فرماید:همه شیعیان من با شفاعت حضرت فاطمه معصومه (س) وارد بهشت خواهند شد.

,

حجت الاسلام گروهی گفت:در آموزه های دینی هدف از گرفتن قدرت خدمت به خلق الله است لذا نباید برای رسیدن به قدرت از هر وسیله ای استفاده کرد.امام حسین (ع) هدف از فعالیت سیاسی خود را اینطور بیان فرمودند:خداوندا تو شاهدی آنچه ما انجام می دهیم برای رقابت و به دست آوردن ثروت و مال نیست بلکه هدف ما آن است که نشانه های دین تورا آشکار سازیم و جامعه را اصلاح کنیم تا بندگان مظلومت آسوده باشند.

,

خطیب جمعه فاریاب با توجه به انتخابات پیش رو اشاراتی به اخلاق سیاسی و انتخاباتی کردند و بیان داشتند که اخلاق سیاسی فواعدی دارد از جمله اینکه اخلاق سیاسی باعث مشارکت حداکثری در انتخابات می شود.

,

همان چیزی که دشمن اصلا دوست ندارد و نمی خواهد همچو اتفاقی بیفتد لذا ما باید با رعایت اخلاق سیاسی مشارکت در انتخابات را بالا ببریم تا بار دیگر بینی بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی به خاک مالیده شود.

,

فایده دیگر اخلاق سیاسی این است که مردم را به سوی انتخاب اصلح راهنمایی میکند.

,

وی در پایان به سالروز تشکیل جهاد سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت:یکی از نهادهای انقلابی که به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد جهاد سازندگی بود. این نهاد مقدس کارنامه بسیار روشن و نورانی دارد بویژه در دوران دفاع مقدس در حال حاضر جهاد کشاورزی مسولیت بخش مهم کشاورزی را بعهده دارد انتظار این است که یک برنامه ریزی و نظارت دقیق بر بخش کشاورزی داشته باشد تا شاهد یک تحول خوب در این بخش باشیم و از زبان و ضرر کشاورزان جلوگیری شود.

,

 

,

امام جمعه ریگان:تخریب کاندیدای دیگر با اخلاق اسلامی سازگاری ندارد.

, امام جمعه ریگان:تخریب کاندیدای دیگر با اخلاق اسلامی سازگاری ندارد.,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضازاده امام جمعه ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: کاندیدای ریاست جمهوری در مناظرات دغدغه کار و معیشت مردم را داشته باشند.

,

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد: تخریب کاندیدای دیگر با اخلاق اسلامی سازگاری ندارد.

,

وی با اینکه سردار دلها حاج قاسم عزیز با تو پیمان دوباره می بندیم و قول می دهیم در ۲۸ خرداد در پای صندوق رای حاضر شویم، افزود: خودمان را موظف میدانیم به عشق و محبت مقام معظم رهبری و خون پاک سردار سلیمانی و تمام شهدا در انتخابات شرکت میکنیم و مشت محکمی بر دهان یاوگویان غربی و آمریکایی ها خواهیم زد.

,

رضازاده خاطر نشان کرد: شهدا رفتند تا ما با آسانی و امنیت خودمان را از چنگال آمریکا و غرب نجات بدهیم و به ظرفیت های داخلی کشور اعتماد کنیم،انتخابات اینده با مشارکت حداکثری باعث خوشحالی رهبر و شهدا می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه