اخبار داغ

زاکانی:

۸۵ درصد منابع کشور در دست رئیس جمهور است

۸۵ درصد منابع کشور در دست رئیس جمهور است
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شاید انتخابات ریاست جمهوری مهمترین انتخابات کشور باشد، چراکه ۸۵ درصد منابع کشور در دست رئیس جمهور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا زاکانی بعد از ظهر جمعه در شبکه استانی البرز اظهار کرد: با انتخاباتی روبه‌رو هستیم که نقش بسیار سرنوشت‌سازی در آینده خودمان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی بیان کرد: شاید انتخابات ریاست جمهوری مهمترین انتخابات کشور باشد، چراکه ۸۵ درصد منابع کشور در دست رئیس جمهور است.
,
 
,
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اینکه وضعیتی که اکنون مشاهده می‌کنیم زیبنده ملت ایران نیست، تصریح کرد: اسلام، ایران عزیز، رهبری فرزانه، جوانان، فرهیختگان، نخبگان و زنان همه و همه ظرفیت‌هایی است که با بهره‌گیری صحیح از آنها می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و گام‌های بلندی برداریم.
,
 
,
وی با بیان اینکه ما برخوردار از اسلام، یک تمدن با پیشینه چند هزارساله، اقوام به عنوان گل سرسبد کشور و مذاهب و اقلیت‌ها که بنده همه آنها را برای خودمان یک فرصت بزرگ می‌دانم، خاطرنشان کرد: متعجب هستم که به این ظرفیت‌ها بی‌دقتی می‌شوند و این بی‌دقتی باعث ایجاد شرایط موجود شده است که فقر، فساد، تبعیض، کمبود مسکن و مشکلات دیگری که به خاطر تورم بر گرده و معیشت مردم سنگینی ایجاد می‌کند.
,
 
,
با حضور در پای صندوق رأی سرنوشت این ملت را رقم بزنید
, با حضور در پای صندوق رأی سرنوشت این ملت را رقم بزنید,
 
,
زاکانی با بیان اینکه این تعارض را باید حل کرد، گفت: راهکار رفع این تعارض حضور پرشور پای صندوق رأی است، بنابراین باید پای صندوق رأی حاضر شوید و سرنوشت این ملت را رقم بزنید.
,
 
,
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دولت راهی را به غلط رفته است به خیال اینکه با نگاه به خارج می‌تواند مشکلات را حل کند، در حالی که تحریم یک شیوه آمریکایی برای برخورد با ملت ایران است.
,
 
,
وی بیان کرد: انسان نباید از دشمنان انتظار خوبی داشته باشد، چراکه دشمن دشمنی می‌کند و ما باید عاقل باشیم و راه درست را انتخاب کنیم، بنده این نگاه غلط را عوض می‌کنم و با تکیه بر ظرفیت‌های زیاد داخلی پلی برای پیشرفت و حل مشکلات مردم می‌سازم.
,
 
,
تورم سنگین در حال شکستن کمر ملت است
, تورم سنگین در حال شکستن کمر ملت است,
 
,
زاکانی با بیان اینکه با تورم سنگینی که در حال شکستن کمر ملت است نباید انتظار داشت که مردم رمقی داشته باشند، ادامه داد: وقتی افتخار وزیر راه و شهرسازی پیشین دولت این است که طی پنج سال هیچ مسکنی را نساخته نباید انتظار داشته باشیم که لبخند بر لب مردم باشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه مردم در فشار هستند، تصریح کرد: باید رفع مشکلات موجود با رویکرد غلط دولت را عوض کرد و طرحی نو در انداخت که در آن توانمندی‌های داخل را اصل قرار دهیم و با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به پیشرفت کشور بپردازیم.
,
 
,
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دولت بنده دولت اقدام و اصلاح است نه دولت حرف و شعار و با اقدامی دقیق و فکورانه شرایطی را فراهم می‌کنیم که توانایی‌های داخلی ظهور و بروز پیدا کند؛ به دنبال آن هستیم که با عقلانیت، معنویت و عدالت شرایط پیشرفت کشور را فراهم کنیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه می‌خواهیم حداکثر استقلال برای کشور و آزادی برای ملت به آرمان بیاوریم، گفت: جمهوری اسلامی باید متضمن آزادی برای ملت، استقلال و معنویت باشد تا بتواند ایرانی قوی را در منطقه و جهان ایجاد کند و ما توانایی این امر را داریم.
,
 
,
زاکانی با بیان اینکه برای متناسب‌سازی امور کشور چهار رویکرد تحولی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: رویکرد نخست در اقتصاد و مدیریت است، چراکه در حال حاضر جان همه به لب رسیده است و فشار آن‌قدر بر گرده مردم بالاست که مردم کمرشان دارد می‌شکند اما گوش شنوا و چشم بینایی وجود ندارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه فوریت دولت من اقتصاد و مدیریت است در این فوریت اساس بر جهش تولید قرار دارد و جهش تولید برای ما از یک فوریت بالا برخوردار است، تصریح کرد: در کنار جهش تولید دنبال آن هستیم تا کشور را بر مدار شایستگی اداره کنیم، به ویژه اینکه توجه به حکمرانی فضای مجازی و دولت الکترونیک و در کنار آن تمرکززدایی از پایتخت هم در دستور کار قرار خواهد داشت.
,
 
,
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری‌ با بیان اینکه تصمیم‌گیری از مرکز برای کل کشور یک فکر غلط است، خاطرنشان کرد: اعتباراتی که در بودجه در نظر گرفته می‌شود چهار دسته است اعتبارات ملی، اعتبارات ملی استانی، اعتبارات وزارتخانه‌ها و در آخر اعتبارات استان‌ها که در اختیار شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار می‌گیرد این یعنی سهم استان‌ها از اعتبارات فقط ۱۰ درصد است و برای ۹۰ درصد اعتبارات خارج از استان تصمیم گرفته می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه به دنبال بازآمایش در استان‌ها هستیم تا بتوانیم ۴۵۱ شهرستان را محور حرکت کشور قرار دهیم، گفت: بر این اساس با اعطای اختیارات ویژه برای استفاده از اعتبارات، زمینه را برای رقابت ۴۵۰ نقطه کشور فراهم کرده و این تمرکززدایی امکان این امر را فراهم می‌کند تا تحول‌آفرین شویم.
,
 
,
زاکانی اظهار کرد: بنده در زمینه برخورد قاطعانه با فساد دو دهه تجربه دارم و در این راستا با دادستان تهران، معاون رئیس جمهور، وزیر اطلاعات، برادر رئیس جمهور و … برخورد کرده‌ام، چراکه می‌دانم نباید ضعیف‌کشی کرد و باید ریشه فساد را زد و به لطف خدا بارها از من شکایت کرده‌اند همه این اسامی که ذکر کردم از شاکیان بنده بوده‌اند اما با افتخار از این مسیر سربلند بیرون آمدم.
,
 
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی است، بیان کرد: مبارزه با سستی‌ها در بدنه اجرایی دولت نیز از مسائل اساسی است؛ نخستین اقدام من اصلاح خود دولت است تا چالاک، سبک و پاسخگو شود؛ بر این اساس در سال اول دولت من تغییر ملموسی را در کشور احساس می‌کنید و چهار سال بعد صورت جدیدی را از کشور شاهد خواهید بود.
,
 
,
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری‌ تصریح کرد: البرز به ایران کوچک لقب گرفته است. این استان یک دنیا ظرفیت و امکانات دارد اما سایه تهران روی این استان افتاده و عملاً نیازمند یک توجه ویژه است که در پس این سایه غفلت نسبت به البرز صورت نگیرد و این استان با اقوام مختلف و حضور یک بافت متنوع شرایطی را فراهم کرده که فرهنگ‌های مختلف در کنار هم حضور دارند.
,
 
,
زاکانی متذکر شد: شرایط موجود زیبنده ملت ایران نیست، امیدواریم بتوانیم با یکدیگر شرایطی را فراهم کنیم تا برای ایران و ملت آن افتخارآفرینی کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه