اخبار داغ

مجری شبکه پرس تی وی:

بر خلاف انتظار دشمن به کسی رأی بدهید که مذهبی و انقلابی باشد

بر خلاف انتظار دشمن به کسی رأی بدهید که مذهبی و انقلابی باشد
مرضیه هاشمی خطاب به رأی اولی ها گفت: به کسی رأی بدهید که مذهبی، دیندار و انقلابی باشد، زیرا دشمن به دنبال عکس این گزینه ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه هاشمی مجری شبکه پرس تی وی که مدتی در آمریکا تحت بازداشت بود در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" خطاب به رأی اولی ها گفت: به کسی رأی بدهید که مذهبی، دیندار و انقلابی باشد، زیرا دشمن به دنبال عکس این گزینه ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی با تشویق و دعوت مردم به رأی دادن تأکید کرد: با دقت و با اطلاع انتخاب کنید و رأی بدهید.

,

این مجری خبره با تأکید بر اینکه حضور در انتخابات وظیفه شرعی ما است ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم برای حفظ استقلال جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و پیامی برای دشمن دارد، مبنی بر اینکه؛ این کشور برای ایرانیان است و فقط خودِ مردم انتخاب می کنند.

,

مرضیه هاشمی با ابراز امیدواری از اینکه مردم انتخاب درستی انجام می دهند افزود: رهبر انقلاب راه را برای ما مشخص کرده است. دشمن تلاش می کند که نشان دهد رأی دادن بی فایده است، پس اگر این کار بی فایده است چرا آنها اینقدر هزینه و تبلیغ می کنند؟!

, دشمن تلاش می کند که نشان دهد رأی دادن بی فایده است، پس اگر این کار بی فایده است چرا آنها اینقدر هزینه و تبلیغ می کنند؟!,

وی تصریح کرد: دشمن همانطور که از اول انقلاب به این کشور حمله کرده است در هر صورت کار خود را انجام می دهد، اما اگر مشارکت مردم در این انتخابات کم باشد آنها سوء استفاده می کنند و بر طبل جدایی و تفرقه در ایران می کوبند و از هر نتیجه مثبت یا منفی به نفع خود بهره برداری می کنند.

,

وی در خاتمه با اشاره به تحقیقات خود در دین اسلام با زبان انگلیسی به دختران جوان گفت: قدر خود را بدانید و درباره دین خود تحقیق و از آن پیروی کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه