اخبار داغ

استاد دانشگاه امام حسین(ع):

نگاه به غرب در دولت فعلی ۸ سال رشد کشور را متوقف کرد

نگاه به غرب در دولت فعلی ۸ سال رشد کشور را متوقف کرد
ابوذر یاسری گفت: دشمن می خواهد مردم وارد صحنه نشوند یا اگر احیاناً وارد صحنه شدند رأی اشتباه دهند؛ یعنی رأی به کاندیدایی داده شود که اتفاقاً اعتقادی به مردم، جوانان، اشتغال و کارآفرینی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول گروه علمی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که باید امید را در مردم گسترش داد، دل نا امید وارد عرصه انتخابات نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
ابوذر یاسری ادامه داد: دشمن می خواهد مردم وارد صحنه نشوند یا اگر احیاناً وارد صحنه شدند رأی اشتباه دهند. یعنی رأی به کاندیدایی داده شود که اتفاقاً اعتقادی به مردم، جوانان، اشتغال و کارآفرینی ندارد، بلکه اعتقاد او به کارآفرینی برای کارگران فرانسوی، انگلیسی و آمریکایی است که وقتی شما بر واردات دامن بزنید یعنی کارگر آن کشوری که از او وارد کرده اید برای شما اولویت دارد. 
,
 
,
وی افزود: مسئول محترم اجرایی کشور بعد از توافق برجام به ایتالیا رفتند و این قراردادها برای واردات بود، نخست وزیر ایتالیا سه بار از رئیس جمهور ما تشکر کرد و بیان کرد که شما با این کار اقتصاد ایتالیا را نجات دادید.
,
 
,
این مدرس دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: وقتی شما واردکننده هستید یعنی اقتصاد آن کشور را نجات می دهید پس اول مشارکت گسترده در انتخابات و انتخاب قوی باید در اولویت همه مردم قرار گیرد.
,
 
,
یاسری گفت: دوم انتخاب درست که مبتنی بر آگاهی باشد. این گونه نباشد که وقتی می خواهید یک گوشی موبایل همراه را انتخاب کنید آنقدر بین مدلها و نوع های آن جستجو و تحقیق می کنید که بفهمید چه مدلی برای من مناسب است؟ کدام پردازنده ضعیف تر یا قوی تری دارد؟ کدام امکانات بیشتری دارد و این امکانات چه چیزهایی هستند؟ آیا به اندازه وقتی که ما برای خرید گوشی همراه می گذاریم وقت برای کسی که تمام انتخابات اجرایی کشور در اختیار اوست می گذاریم؟ و بعد انتظار داریم که گوشی خوبی هم نسیب ما شود.
,
 
,
وی ادامه داد:  فرض کنید در بحث فوتبال که بسیاری اهل پیگیری هستند اسم بعضی از بازیکنان و سلیقه آن ها را می دانند، آیا ما به این اندازه بر روی کاندیداهای ریاست جمهوری تحقیق می کنیم؟ بعد انتظار داریم که چه شود؟ این نکته مهمی است.
,
 
,
این مدرس دانشگاه بیان کرد: فرض کنیم که ما تحقیق کمتری کردیم و بعد تلفن همراه را خریدیم بعد از مدتی دیدم که این به درد ما نمی خورد و نیازهای ما را برطرف نمی کند، در اینجا چه می کنیم؟ آیا می گوییم که من دیگر گوشی موبایل نمی خرم؟ می گوییم ول کن ما این همه وقت گذاشتیم تا گوشی انتخاب کنیم دیدی گوشی ما اصلاً مناسب نبود؟ آیا انسان عاقل چنین نتیجه گیری ای می کند؟
,
 
,
یاسری افزود: مثال ها، مثال های بسیار ساده ای هستند، شما در جایی رفته و تحقیقی را انجام داده اید، یا تحقیق نکرده اید حالا آن کسی که برگزیدید آن پزشک، سازنده و یا آن دستگاه  مناسب نبوده،  نتیجه این نمی شود که من دیگر آن را خریداری نمی کنم، می رویم تلاش و تحقیق کرده و با چشم بازتر انتخاب می کنیم و می گوییم من حالا یک تجربه دارم می توانم با این تجاربی که دارم تحقیق کنم و یک گزینه بهتر را انتخاب می کنم.
,
 
,
وی ادامه داد:  یک دوره دست این حزب است و دوره دیگر دست آن حزب است ولی باز هم هیچ کس نمی گوید که ما انتخاب نمی کنیم رأی دادن، حق ما است کسی نمی تواند ما را منصرف کند، مگر نمی گویید که نباید متعرض حق الناس شد  پس چرا رای بی رای را تبلیغ می کنید. 
,
 
,
این کارشناس تاکید کرد: در یکی ازهمین گروه هایی که هرآنچه دوست دارند می گویند، گفتم شما می گویید ما ۴۳ سال مشارکت کردیم نتیجه اش این شده است، گفت: بله گفتم، در دوره قبل شما رأی دادید گفت بله، گفتم پس در وضع موجود شراکت دارید چون آن جریانی که درست رأی دادند امروز هم اشتیاق دارند که رآی درستشان را بدهند، گل و بلبل می شود و میوه می دهد و به قول آقای رئیس جمهور گلابی های برجام را می شود خیلی راحت، بی دغدغه و بی تلاش چید و خورد و به رفاه رسید. این ها فهمیدند که این چیزی که فکر می کردند اشتباه بوده است دقیقاً مثل آن  مدل گوشی موبایلی که این کارایی را ندارد، حال چه کنیم؟ 
,
 
,
وی گفت: پس قبل از انتخاب، به دقت تحقیق کنید تا فرد اصلح را انتخاب کنید، کشور ما در ۸ سال جنگ تحمیلی زیر فشار حداکثری بود، روستاها رونق نگرفته بود، این رونق در کشور وجود نداشت ولی اکنون که ۴۳ سال از عمر انقلاب می گذرد کشور پیشرفت کرده است کمی و کاستی داشته اما در مقابل رونق نیز داشته است پس رای تک تک افراد در آینده کشور موثر بوده است . انتخاب فرد اصلح قطعا کشور را به پیشرفت می رساند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه