اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان:

ملت ایران، پایبندی به نظام و انقلاب را با حضور پرشور در انتخابات نشان می‌دهند

ملت ایران، پایبندی به نظام و انقلاب را با حضور پرشور در انتخابات نشان می‌دهند
طباطبایی با بیان اینکه ملت ایران، پایبندی به نظام و انقلاب را با حضور پرشور خود در انتخابات نشان می‌دهند، گفت: دشمنان در حال تبلیغ برای کاهش مشارکت هستند اما حضور مردم در انتخابات، تودهنی به دشمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از دستاوردهای ارزشمند امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برگزاری انتخابات و فراهم کردن شرایط برای حضور همه مردم در عرصه سیاسی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برخی از مسئولین با آرای مردمی انتخاب شدند که این نشانگر انقلابی مبتنی بر مردم سالاری دینی است که مردم در همه صحنه ها حضور دارند.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات ویژگی ها و اهمیت خاصی دارد، تصریح کرد: ضروری است تا این دوره حضور مردم در انتخابات مانند همیشه پرشورتر باشد چرا که دشمنان در حال تبلیغ برای کاهش مشارکت هستند اما حضور مردم در انتخابات، تو دهنی به دشمن است.

,

حجت الاسلام طباطبایی عنوان کرد: باید تلاش کرد انتخابات پررونق تر از همیشه برگزار شود و آثار حضور مردم نه تنها در بُعد داخلی بلکه در بُعد خارجی هم مشهود و اثر گذار است.

,

وی بیان کرد: فرد منتخب و پیروز انتخابات باید بداند که با تک تک آرای مردم انتخاب شده و باید با اولویت و توجه به همه اقشار و رده ها برنامه ریزی داشته باشد خصوصا اینکه برای حل مشکلات و رسیدگی به قشر ضعیف تلاش مضاعفی داشته باشد.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه در انتخابات نشان دادند که پای انقلاب هستند و مسئولین هم موظف هستند در راستای خدمت به مردم تلاش نمایند تا این نظام به دست امام زمان(عج) برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه