اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

تقویت همبستگی و وحدت ملی با حضور حداکثری محقق می شود/انتخابات؛ مظهر اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی

تقویت همبستگی و وحدت ملی با حضور حداکثری محقق می شود/انتخابات؛ مظهر اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی
مهرداد جهاندیده گفت: یکی از سطوح و عرصه های مهم مشارکت سیاسی، شرکت مردم در انتخابات است و این حضور می تواند باعث تقویت همبستگی و وحدت ملی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد:مشارکت مردم در انتخابات می تواند امنیت داخلی کشور را ارتقاء بخشیده و مشروعیت نظام سیاسی را تثبیت کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان همواره سعی در ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور است، افزود: اقتدار و جایگاه نظام جمهوری اسلامی به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات تثبیت خواهد شد و ملت انقلابی ما ثابت کرده‌اند همواره به آرمان‌های این انقلاب و امام پایبند هستند و در بزنگاه های تاریخی کشور این مسئله را نشان داده اند.

این مقام مسئول گفت: انتخابات پیش رو برای کشور بسیار حساس است و به دلایل مختلفی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید دارند، نه تنها شرکت در این عرصه، بلکه توصیه به دیگران برای مشارکت در آن از اهمیت فراوانی برخوردار است، چرا که انتخابات همیشه به عنوان مظهر اقتدار ملت و نظام اسلامی مطرح بوده است.

جهاندیده اظهار کرد: هر فردی با هر نوع سلیقه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بسیار پرشور با اتحاد و همدلی بار دیگر بلوغ و شعور سیاسی خود را به جهانیان نشان دهد که توسعه  و آبادانی کشور در گرو  همکاری و همبستگی ملی و اطاعت از مقام معظم رهبری رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه