اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آسمانی صاف و آفتابی در اغلب شهرها/ گرمای هوا بیشتر می‌شود

آسمانی صاف و آفتابی در اغلب شهرها/ گرمای هوا بیشتر می‌شود
سازمان هواشناسی با بیان اینکه افزایش دما در اغلب نقاط کشور مداوم اما کُند پیش‌بینی می‌شود، اعلام کرد: در برخی مناطق سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال‌غرب کشور و شمال کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت جوی کشور در ۳ روز آینده کماکان صاف و آفتابی و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است.

در این مدت در برخی مناطق سواحل خزر، خراسان شمالی، شمال‌غرب کشور و شمال کشور بارش پراکنده داریم.

در روزهای آینده به سبب وقوع جریان گرم و مرطوب جنوبی و همراهی لایه‌های میانی جو، در ارتفاعات و جنوب کرمان، ارتفاعات و شرق هرمزگان، همچنین جنوب و مرکز سیستان و بلوچستان در بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

افزایش دما در اغلب نقاط کشور مداوم اما کُند پیش‌بینی می‌شود.

از اواسط هفته در شرق و جنوب‌شرق کشور کاهش نسبی دما بین ۵ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود و پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده در شمال‌غرب و غرب کشور ۴ تا ۷ درجه افزایش دما خواهیم داشت.

در شمال سیستان و بلوچستان خصوصاً زابل و برخی مناطق نوار شرقی کشور وزش باد شدید خواهیم داشت که در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

در سه روز آینده در مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد که سبب خیزش گرد و خاک و غبار آلود شدن آسمان خواهد شد.

,
در سه روز آینده خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود و از اواخر وقت امروز و فردا دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.
,

آسمان تهران امروز صاف و در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. حداقل و حداکثر دما در تهران ۳۷ و ۲۴ درجه خواهد بود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه