اخبار داغ

کارشناس سیاسی و اجتماعی:

ایران اسلامی نیازمند حضور همه مردم در انتخابات است/ نامزدها به جای فراهم کردن زمینه ورود زنان به ورزشگاه مشکلات اقتصادی زنان را برطرف کنند

ایران اسلامی نیازمند حضور همه مردم در انتخابات است/ نامزدها به جای فراهم کردن زمینه ورود زنان به ورزشگاه مشکلات اقتصادی زنان را برطرف کنند
حسینی از کوته فکری برخی از کاندیداها نسبت به صحبت هایی که در مورد بانوان کشور میکنند تعجب و گلایه کرده و گفت: اینها بدون اینکه از مشکلات و خواسته های بانوان کشور مطلع باشند مباحثی را به عنوان دغدغه یک زن ایرانی مطرح میکنند که در شان ما نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده زهرا حسینی کارشناس سیاسی و اجتماعی  و قائم مقام کمیته بانوان پویش حامیان آیت الله رییسی در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، در مورد اهمیت انتخابات، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به حضور گسترده و معنادار مردم در پای صندوق‌های رای نیاز دارد و قطعا دولتی که بعد از انتخابات شکل می‌گیرد برای حل مشکلات نیاز به قدرت دارد و این قدرت از آرا مردم شکل می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با اشاره به حضور گسترده مردم خراسان جنوبی در انتخابات های گذشته افزود:اطمینان دارم که حضور گسترده مردم استان پای صندوق‌های رای گره گشای اصلی مشکلات است، همانطوریکه همین چند روز پیش هم رهبر معظم انقلاب به همین مساله اشاره و بر آن تاکید کردند.

,

کارشناسی سیاسی و اجتماعی استان بیان کرد: باتوجه به گام هایی که در دولت قبلی برداشته شد و ضعف های مختلفی در کشور به وجود آمد که بعضا شاید راه را برای سلطه بیگانگان به کشور باز کرد، باید با انتخاب اصلح جلوی این ضعف ها را گرفت.

,

وی افزود: علی رغم قول های گشایشی که ملت از مسیولان طی هشت سال گذشته در تمام امور گرفتند و فکر کردند اگر برجام و fatf مصوب شود شاهد گشایش خواهیم بود، اما اینگونه نشد.

,

قائم مقام کمیته بانوان پویش حامیان آیت الله رییسی در خراسان جنوبی بیان کرد: مردم اگر بخواهند برای آینده کشور و مملکت خودشان یک تحولی را رقم بزنند و شرایطی را به وجود بیاورند که از این سیر نزولی که در تمام زمینه ها طی این هشت سال در کشور به وجود آمده و همچنان به سمت افول هر چه بیشتر پیش میرود را بگیریند، تنها راه این است که خودشان را مسیول بدانند و با دست خود یک انتخاب آگاهانه رقم بزنند.

,

حسینی عنوان کرد: مردم با انتخاب اصلح نگذارند کسانی که در این هشت سال مملکت را به باد دادند و تلاش کردند با فرافکنی و شانه خالی کردن از زیر بار مسیولیت ها و مشکلاتی که به دلیل بی کفایتی خودشان به وجود آمده و گردن بقیه انداختند این سیر تفکر باطل تکرار شود لتزم است با انتخاب اصلح نگذارند مجدد مردم ما در منجلاب امید واهی بهبود امور به دست بیگانگان غوطه ور باشند.

,

وی اظهار کرد: از تمام مردم درخواست میکنم که آگاهانه فکر کنند مناظرات را با دقت نگاه کنند که آیا افراد به جای پاسخ دادن به سوالات واقعا پاسخگو هستند یا از پاسخ دادن امتناع میکنند، بهانه آورده و برخی از مسیولان دستگاه های داخلی که کار کرده و میکنند را تخریب میکنند.

,

قائم مقام کمیته بانوان پویش حامیان آیت الله رییسی در خراسان جنوبی گفت: مردم باید آگاه باشند و به افرادی که شرایط کشور را به بدترین وضع پس از پیروزی انقلاب اسلامی رساندند بفهمانند که در برابر برخی از کاندیداها، پنج نفر نیستند بلکه تمام ملت ایران در مقابل آنها هستند.

,

حسینی از کوته فکری برخی از کاندیداها نسبت به صحبت هایی که در مورد بانوان کشور میکنند تعجب کرده و تصریح کرد: اینها بدون اینکه از مشکلات و خواسته های بانوان کشور مطلع باشند مباحثی را به عنوان دغدغه یک زن ایرانی مطرح میکنند که در شان ما نیست.

,

کارشناس سیاسی و اجتماعی استان ادامه داد: برخی از کاندیداها در مورد بانوان عنوان میکنند دغدغه زنان ایرانی این است که چرا اجازه حضور در ورزشگاه و دیدن بازی فوتبال را ندارند؛ البته که این حق زنان است که تا جایی که شان و جایگاه آن ها اجازه میدهد و حرمت یک زن و دختر حفظ میشود بتواند بیننده باشند. اما آیا خواسته های زنان ما در این حد پایین است؟

,

قایم مقام کمیته بانوان پویش حامیان آیت الله رییسی در خراسان جنوبی تصریح کرد: از این افراد باید سوال کرد شما برای ورزش مختص بانوان و سلامت آنها چه کرده اید؟ بانویی که در حال حاضر به دلیل فقر اقتصادی نمیتواند پاسخگوی نیاز خوراک و پوشاک فرزندان خود باشد و محیط امنی برای زندگی ندارد، تماشای ورزش دیگران چه دردی از درهایش را دوا میکند؟

,

حسینی گفت: این کاندیداهایی که صحبت از حقوق زنان میزنند ابتدا باید شرایط کشور را درست کنند. یک مادر ایرانی باید این قدر آرامش خاطر در کشور داشته باشد که بعد بتواند برای فضای ورزشی و رفاهی خودش فکر و برنامه ریزی کند.

,

وی افزود: واقعا برای برخی از این کاندیداها که ادعای مدارک دکتری اقتصاد و مدیریت دارند متاسف هستم که این قدر فکرشان پایین است که خواسته های زنان را جدای از خواسته های خانواده میبینند و به فکر رفع مشکلات اقتصادی خانواده ها نیستند و صحبت از حضور زنان در ورزشگاه برای دیدن فوتبال میزنند.

,

قایم مقام کمیته بانوان پویش حامیان آیت الله رییسی در خراسان جنوبی بیان کرد: ملت ایران طی هشت سال گذشته فقط برای حفظ انقلاب سکوت کرده و در برابر انتخاب برخی ها چیزی نگفتند اما اینها با سوء تدبیر، شعارهای واهی و غرب زدگی مردم را گول زده و به این روز انداختند.

,

حسینی در مورد آیت الله رییسی، عنوان کرد: آیت الله رییسی شخصیتی مردمی بوده و دور از جناح و باندبازی هستند و مردم نیز این را به خوبی میدانند. حتی رقبای ایشان نمیتوانند یک نقطه تاریک در زندگی آیت الله رییسی پیدا کند.

,

وی افزود: صحبت هایی که رقیب به اصطلاح اصلاح طلب آیت الله رییسی در مناظره ها برای تخریب ایشان میزند نه تنها از نظر مردم ایشان تخریب نمیشوند بلکه ویژگی های آیت الله رییسی در نظر مردم تقویت شده و نشان دهنده جنبه های مثبت ایشان است.

,

قایم مقام کمیته بانوان پویش حامیان آیت الله رییسی در خراسان جنوبی گفت: آیت الله رییسی در برنامه های کاری خود از ابتدا تا زمانیکه در آستان قدس رضوی و قوه قضاییه فعالیت داشتند جز خدمت به مردم کاری نکرده و هیچ نقطه تاریکی در زندگی و کار ایشان وجود ندارد.

,

حسینی اظهار کرد: تنها بحثی که یکی از کاندیداها مطرح میکند این است تحصیلات ایشان ۶ کلاس است و ادعای اینکه چرا باید تروریست هایی که افراد بی گناه را به شهادت رساندند، محاکمه شوند. این افراد به جای اینکه مدافع افراد شهید شده باشند طرفدار قاتل هستند.

,

وی در مورد تحصیلات آیت الله رییسی، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدرک دکتری آیت الله رییسی رسانه ای شده لازم است بعد از این ایشان علاوه بر آیت الله، دکتر رییسی نیز خطاب شوند.

,

قایم مقام کمیته بانوان پویش حامیان آیت الله رییسی در خراسان جنوبی تاکید کرد: دکتر رییسی آزمون اقتصادی خود را خوب پس داده اند چراکه وقتی در آستان قدس رضوی حضور داشتند کارخانه های زیادی را راه اندازی کردند که منجر به اشتغال های زیادی شده و از این جهت ایشان یک کار آفرین، تیوریسین اقتصادی و اقتصاد دان موفق است.

,

حسینی گفت: وقتی آیت الله رییسی عدل امام علی (ع) را در جامعه پیاده میکند یعنی رییس جمهوری عادل است.

,

وی افزود: به هیچ عنوان در کارنامه کاری و زندگی آقای رییسی نمیتوان برنامه هایی که در زندگی مسیولان فعلی و اطرافیان آنها از جمله اختلاس و .... وجود دارد پیدا کرد.

,

قائم مقام کمیته بانوان پویش حامیان آیت الله رییسی در خراسان جنوبی تصریح کرد: کشور ما به پول بیگانگان نیازی ندارد. ایران این قدر سرمایه دارد که اگر مسیولان، برداران آنها و دختران وزرایشان اختلاس نکرده و پول کشور را به باد نداده بودند امروز شاهد مشکلات اقتصادی نبودیم.

,

حسینی خاطرنشان کرد: زندگی آیت الله رییسی به اندازه کافی مورد کنکاش قرار گرفته که اگر یک نقطه تاریک در آن وجود داشت رقبا از آن کوه میساختند.

,

وی بیان کرد: از مردم درخواست میکنم به عقل خود رجوع کنند. بعد از هشت سال که اموال و سرمایه کشور با خاک برابر شد، دلارهای کشور به یغما رفت،  اَبَر بدهکاران بانکی داریم و مشخص است اینها چه افرادی هستند که آقای همتی اسمی از آنها نمیبرد، لازم است مردم آگاهانه انتخاب کنند تا رییس جمهوری داشته باشیم که خیال ما راحت باشد یک ریال از اموال مردم را به باد نمیدهد، نقطه تاریکی در زندگی اش نیست و همه وی را به عنوان فردی مومن، متدین، مدبر، مدیر و مقتدر قبول دارند.

,

قائم مقام کمیته بانوان پویش حامیان آیت الله رییسی در خراسان جنوبی گفت: از مردم خراسان جنوبی درخواست دارم به صحنه آمده و بار دیگر با انتخاب خوب خود نشان دهند ما فردی را که به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری انتخاب کردیم همه گونه قبول داریم، پشتیبانش هستیم و میخواهیم مملکت را به دست رییس جمهور لایق و توانمند بسپاریم.

,

انتهای پیام / 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه