اخبار داغ

دعوت فعال هنری و رسانه ای خراسان جنوبی از مردم برای حضور در انتخابات:

حضور حداکثری مردم در انتخابات پاسخی محکم به دشمنان است / هنرمندان موسیقی با تولیدات خود به حضور و انتخاب مردم کمک کنند

حضور حداکثری مردم در انتخابات پاسخی محکم به دشمنان است / هنرمندان موسیقی با تولیدات خود به حضور و انتخاب مردم کمک کنند
مولوی حقیقی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پاسخی محکم به دشمنان است،گفت: امروزه کشور مسئول پشت میزنشین نیاز ندارند،بلکه نیاز به مسئولانی داریم که به کف میدان بیایند و به فکر حل مشکلات مردم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی حقیقی فعال هنری و رسانه ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: بنده به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ جامعه هنری خراسان جنوبی، موسیقی حماسی و ارزشی و تولیدات اجتماعی فعالیت دارم که تعدادی از اثرهای تولیدی ام از رسانه ملی هم اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پاسخی محکم به دشمنان داخلی و خارجی ایران اسلامی است، افزود:مردم با هر سلیقه ای همیشه ثابت کرده اند که از آرمان های نظام دفاع می کنند، و این بار نیز با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو نقشه دشمنان را خنثی کنند.

,

وی با تاکید بر موضوع اهمیت انتخابات 28 خردادماه و انتخاب شخص اصلح عنوان کرد: در این خصوص به سخنرانی مقام معظم رهبری در 29 بهمن ماه 1399، استناد می کنم که ایشان 8 شاخص را برای انتخاب درست مطرح کردند.

,

فعال هنری و رسانه ای خراسان جنوبی افزود: بر این اساس مردم باید فردی را انتخاب کنند که دارای مدیریت و کفایت، با ایمان، معتقد به جوانان، عدالتخواه و ضد فساد، مردمی و امیدوار کننده باشد و سعی نکند دنبال مایوس کردن مردم تکرار وقایع تلخ باشد.

,

مولوی حقیقی با بیان اینکه این فرد باید معتقد به توانمندی های داخلی باشد نه اینکه مثل برخی از مسئولان، توانمندی های جوانان را نادیده بگیرد، گفت: مردم کسی را انتخاب کنند که دارای عملکرد انقلابی، جهادی و در میدان باشد و در تمامی صحنه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... حضور داشته و از جنس مردم باشد.

,

وی اظهارکرد: متاسفانه در حال حاضر دشمنان خارجی و همچنین برخی از افراد داخلی در فضاهای متعدد از جمله فضای مجازی و جلسات، دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در نظام هستند، که این کار؛ کار اشتباه و بازی کردن در میدان دشمن است.

,

رأی ندهیم حق اظهارنظر هم نداریم

, رأی ندهیم حق اظهارنظر هم نداریم,

فعال هنری و رسانه ای خراسان جنوبی تصریح کرد: ما در مملکت و نظام خود، یکی از کشورهای امن خاورمیانه و حتی سطح جهان هستیم ودر حالی که دور تا دور کشور ما جنگ و آتش است، اما یکی از آرام ترین و امن ترین کشورها هستیم. در واقع یکی از مهم ترین معیارهای یک کشور امنیت است که ما آن را مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم. 

,

مولوی حقیقی بیان کرد: از همه می خواهم تا ایجاد یاس و ناامیدی را کنار بگذارند، برای سربلندی این مملکت و کشور، باید در انتخابات مشارکت کنیم و اجازه ندهیم کسی برای ما تصمیم بگیرد، بلکه خودمان باید نظر و رأیمان را اعمال کنیم.

,

وی تصریح کرد: زمانی که رأی ندهیم حق اظهارنظر هم نداریم، اما زمانی که رأی می دهیم می توانیم برای کشورمان تصمیم بگیریم. از همه دعوت می کنم که هر چه می توانند به صورت حضوری و پیامکی، از همه اقشار مخصوصا رأی اولی ها که رأی و تصمیم آنها هم برای کشور مهم است، دعوت کنند تا در 28 خردادماه پای صندوق های رأی بیایند.

,

فعال هنری و رسانه ای خراسان جنوبی در خصوص لزوم انتخاب اصلح هم گفت: حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو، دلاور و فرد اصلحی در سطح کشور و جهان مطرح بود که شاخصه های یک فرد جهادی را داشت. او تمام انرژی خود را صرف خدمت به مردم می کرد و با درد و گرفتاری و مشقت مردم آشنا و در تصمیم گیری ها فرا از جناح بندی ها بود. بطوری که او در بسیاری از جلساتی که حضو داشت، جناح بندی ها را لحاظ نمی کرد و تمام دغدغه اش مشکلات مردم بود که این روحیه اش؛ به اخلاص، اخلاق، تعهد، تخصص و انقلابی بودنش برمی گشت. او یک آدم کارآمد برای انقلاب و نظام بود، اکنون هم شاخص های انتخاب اصلح همین هاست و چیزی نیست که خیلی ها ندانند.

,

کاندیداها نامزد انتخاباتی باشند نه نامرد انتخاباتی

, کاندیداها نامزد انتخاباتی باشند نه نامرد انتخاباتی,

مولوی حقیقی اظهارکرد: اکنون که جنگ؛ جنگ عرصه فرهنگی است، به برکت جمهوری اسلامی؛ در رسانه ملی، مطبوعات، روزنامه ها و خبرگزاری ها و همچنین بستر فضای مجازی، این اطلاع رسانی ها انجام می شود تا مردم بتوانند با ملاک قراردادن این شاخصه ها، آگاهانه انتخاب کنند.

,

وی ادامه داد: بنده به عنوان یک فعال عرصه هنر و رسانه از همه کاندیداها می خواهم که از تهمت و تخریب که هیچ سرانجامی ندارد، بپرهیزند و سعی کنند که نامزد انتخاباتی باشند نه نامرد انتخاباتی. در واقع این دغدغه ای است که تمام مسئولان دارند.

,

مسئول پشت میز نشین نمی خواهیم

, مسئول پشت میز نشین نمی خواهیم,

فعال هنری و رسانه ای خراسان جنوبی خطاب به دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی، گفت: جوانان مسئول پشت میزنشین نیاز ندارند، چرا که به اندازه کافی در کشور مسئول پشت میز نشین داریم، بلکه نیاز به مسئولانی داریم که به کف میدان بیایند، در کنار مردم باشند و مشکلاتشان را از نزدیک لمس کنند.

,

مولوی حقیقی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جامعه هنری در سال 1374 و فرمایش ایشان مبنی بر اینکه " موسیقی جان دادن به بی جان هاست" گفت: هنرمندان موسیقی می توانند با تولید موسیقی های محتوایی، خیلی از مسائل را انتقال دهند و با یک موسیقی 2 دقیقه ای، یک سخنرانی یک ساعته را خلاصه کنند. بر همین اساس از هنرمندان دعوت می کنم که به این عرصه بیایند و با تولیدات محتوایی و ارزشی خود از همه مردم دعوت کنند تا با انتخاب درست، فرد اصلح را انتخاب کنند و کمک کنند تا کشورمان همیشه سرافراز و خاری بر چشم دشمنان باشد.

,

وی افزود: از تلاش همه رسانه ها و خبرگزاری ها از جمله خبرگزاری خاورستان، که در جهت شفاف سازی و دغدغه های مردم، حرکت می کنند و برای بیان و انتقال مشکلات، زبان مردم هستند، تشکر می کنم.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه