اخبار داغ

کرجی‌ها از انتخابات می‌گویند؛

واردات بلای جان اشتغال و درآمدزایی جوانان کشور شده است/ رئیس‌جمهور منتخب ریشه پول‌شویی و ژن‌های خوب را بخشکاند

واردات بلای جان اشتغال و درآمدزایی جوانان کشور شده است/ رئیس‌جمهور منتخب ریشه پول‌شویی و ژن‌های خوب را بخشکاند
آنچه برای انتخابات پیش رو حائز اهمیت خواهد بود مشارکت مردم است، اگر ما انتخاب نکنیم قطعا گزینه اصلح روی کار نمی‌آید و دغدغه جوانان روی زمین خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد به اندازه یک چشم بر هم زدن زمان باقیمانده است، ماراتنی که از جهات گوناگون مورد توجه ویژه قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مردم کرج حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت بالا را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام اسلامی می ‌دانند.
,
 
,
آنها به این نتیجه رسیده اند که دشمنان نظام اسلامی از مدت ‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه ‌ریزی ویژه ‌ای کرده و در روزهایی که به انتخابات نزدیک ‌تر می‌شویم بر فعالیت‌ های خود افزوده‌ اند.
,
 
,
شهروندان کرج می دانند که ریاست جمهوری نقش مهمی در تحقق مطالبات مردم دارد از این نظر باید در انتخاب افراد اصلح و شایسته تلاش کنند تا دشمن را مانند همیشه ناکام کنند.
,
 
,
یک جوان کرجی که با همکارانش در مغازه لوازم یدکی فاز چهار مهرشهر کار می کند، در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار «تیتریک» از حال و هوای انتخابات ریاست جمهوری در ایران، دغدغه ‌ها و توقعات خود از رئیس‌ جمهور بعدی کشورشان سخن گفت.
,
 
,
۳۴ سالم است و مدرک کارشناسی برق قدرت دارم، در یک شرکت مشغول به کار هستم اما هر قدر که کار می کنم همانند دیگر جوانان با وضعیت مشابه من، به همان نقطه سر خط می رسم.
,

وی ادامه می دهد«مسکن دغدغه اول جوانان امروز است، بعد از چند سال ازدواج از داشتن یک واحد مسکونی عاجزم. شرایط به گونه ای شده است که حتی نمی توان خودرو شخصی را تعویض کرد.
,
,
 
,
, ,
 
,
امروز اگر کالایی را خریداری کنید، فردا نمی توانید آن را به همان قیمت روز گذشته تهیه کنید. دغدغه جوانان حقوق است، ساعت ۶ صبح تا ۱۱ شب برای ماهیانه ۴ میلیون تومان دوندگی می کنیم.
,
 
,
برخی از خواص ماهیانه ۱۵ میلیون حقوق دریافت می کنند، مگر مدرک من با جوانی که از یک ژن خاص است چه تفاوتی دارد؟ اگر من رئیس جمهور بودم جلوی رانت ها و دزدی ها را می گرفتم.
,
 
,
مردمی را که زیر خط فقر هستند را زیر چتر حمایتی دولت قرار می دادم، متاسفانه امروز هر مسئولی که به کرسی قدرت می رسد رفتاری دلبخواهانه با عموم دارد.
,
 
,
قدرت جای خدمت به مردم را گرفته است، اگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شدم قوانینی که اجازه می دهد عده ای با سوءاستفاده از آن پولشویی کنند را حذف می کردم.
,
 
,
چرا امروز من به عنوان جوانی که شبانه روز کار می کنم باید موجودی کارت عابربانکم ۴۰ هزار تومان باشد اما فرزندان برخی مسئولین در بهترین مکان های تفریحی وقت خود را می گذرانند.
,
 
,
, ,
 
,
واقعا اگر جای رئیس جمهور بودم بین مردم رفته و دغدغه آنها را جویا می شدم، زمانی که کشورمان سرمایه انسانی دارد چرا عده ای واردکننده نمی گذارند ما در عرصه تولید فعالیت کنیم.
,
 
,
چرا امروز اجازه داده می شود اجناسی وارد کشور شود که ما قدرت تولید آن را داریم، متاسفانه عده ای با کارشکنی مانع اشتغال جوانان و درآمدزایی می شوند.
,
 
,
واردکننده امروز اجناس را با نصف قیمت از چین، وارد کشور می کند و موجب تعطیلی کارخانه ها می شود، امروز ژن خوب جای تخصص و مهارت را گرفته است.
,
 
,
جوانانی که دارای تخصص و مهارت هستند در منزل بیکار نشسته و برخی که مهارت کار را ندارند با روابط در راس امروز قرار گرفته اند».
,
 
,
مشکلاتی که امروز نسل جوان با آن دست و پنجه نرم می کنند موجب شده غالب آنها با افسردگی مواجه شوند، ملاک رای مردم است و اگر ما انتخاب نکنیم قطعا گزینه اصلح روی کار نمی آید، البته فضای مجازی موثر است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه