اخبار داغ

گوینده و برنامه‌ساز صداوسیمای یزد:

مردم به وعده‌های نامزدهای انتخاباتی توجه کنند/ نگاه به عملکرد گذشته، یکی از راه‌های انتخاب فرد اصلح است

مردم به وعده‌های نامزدهای انتخاباتی توجه کنند/ نگاه به عملکرد گذشته، یکی از راه‌های انتخاب فرد اصلح است
حسین مرشدی گوینده و برنامه‌ساز صداوسیمای یزد با بیان اینکه مردم به وعده‌های نامزدهای انتخاباتی توجه کنند، گفت: نگاه به عملکرد گذشته، یکی از راه‌های انتخاب فرد اصلح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید حسین مرشدی گوینده و برنامه‌ساز صداوسیمای یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، حضور مردم در انتخابات را پشتوانه رئیس‌جمهور آینده برای حل مشکلات کشور دانست و اظهار داشت: همیشه حضور مردم در انتخابات نقش اساسی در آینده کشور داشته و این دوره نیز از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با تأکید بر اینکه کشور نیازمند حضور پررنگ و پرشور در انتخابات برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن است، گفت: امروزه کشور با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه است که با حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح می‌توان امید داشت که معضلات و چالش‌های موجود مرتفع شود.

,

مرشدی با بیان اینکه ملت شریف ایران باید به‌دقت به وعده‌های نامزدهای انتخاباتی توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردم باید دقت کنند که این وعده‌های اعلام‌شده از سوی نامزدهای انتخاباتی چه میزان قابلیت محقق و عملیاتی شدن دارد.

,

این گوینده ورزشی یزد ادامه داد: از دیگر راه‌های شناخت نامزد اصلح این است که مردم به گذشته و عملکرد این نامزد انتخاباتی در مسئولیت‌های قبلی نگاه کنند که چه میزان در این مسندی که حضورداشته موفق عملکرد کرده و پاکدست بوده است.

,

وی در پایان تأکید کرد: امیدوار هستم که رئیس‌جمهور آینده به وعده‌های خود عمل، مشکلات کشور را مرتفع و تا حد زیادی کشور را به سمت آبادانی و پیشرفت سوق دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه